Sådan bliver Rafa Benítez´ Real Madrid

11 år 1 måned siden #13 af Pelle
Samtidig har Rafa også udtalt, at vi fans må være tålmodige, da holdet først skal bygges op på ny. Hvilket giver god mening. Jeg tror derfor, at vi får en rigtig svær start på den nye sæson, og det ville ikke undre mig, om vi satte point til allerede indenfor de første 3-4 kampe.

Rafa skal naturligvis have tid til at implementere sine ideer og filosofier. Jeg tror bare ikke, at Perez giver ham særlig lang snor.

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 1 måned siden #14 af Neye

Pelle skrev: Samtidig har Rafa også udtalt, at vi fans må være tålmodige, da holdet først skal bygges op på ny. Hvilket giver god mening. Jeg tror derfor, at vi får en rigtig svær start på den nye sæson, og det ville ikke undre mig, om vi satte point til allerede indenfor de første 3-4 kampe.

Rafa skal naturligvis have tid til at implementere sine ideer og filosofier. Jeg tror bare ikke, at Perez giver ham særlig lang snor.

Snoren forbliver kort men omvendt kan Perez jo heller ikke udstille ansættelse af Rafa som en helt forkert disposition fra hans side, ved at smide ham for porten for tidligt. Det ville være et selvmål for Perez

11 år 1 måned siden #15 af SR4

Real madrid emil skrev:

Kassow-Rossing skrev: Han har vidst hverken sagt det ene eller det andet.

Lyt nu til hvad manden siger i stedet for at skrive, at han skulle have sagt, hvad I håber.

Ronaldo's henvisning til bænken

Det kan selfølgelig godt være det er et falsk rygte.

Bale ved jeg ikke, men regner med at SR4 ved hvor det kommer fra.

Han har selvfølgelig aldrig udtalt dette, det ville jo være direkte dumt.

Men folk snakker om at han tør henvise dårligt præsterende spillere til bænken og her er Bale oplagt, da han jo altid skulle spille sidste sæson uanset hvor rædselsfuldt det så ud.

11 år 1 måned siden #16 af Dios
Det værste der kunne ske er vel, at presset på Rafa allerede er så stort efter det første halve år, grundet mange pointtab, at han går væk fra sine idéer og prøver en lappeløsning som spillerne kender.
Jeg forventer ingen titler næste sæson, men jeg forventer en fin sæson, hvor vi ikke bliver nr. chok i ligaen, eller ryger ud til en ligegyldig modstander i Chl. Om det bliver kvartfinalen eller semifinalen er jeg sådan set ligeglad med. Det kommer helt an på modstanderen.

Rafa skal have sin første sæson i ro, og så må hammeren falde efter 2 sæsoner som den også gjorde med Ancelotti. En god træner kan dog få sine idéer og koncepter udført allerede efter 6-7 måneder, så det er hvad jeg håber på :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

11 år 1 måned siden #17 af Neye
Jeg tror godt vi kan forvente gode resultater ret hurtigt. Vores spillermateriale er super godt og vi viste i den netop afsluttede sæson, at den stamme vi har, var verdens bedste fodboldhold i efteråret. Så med Rafas justeringer vil det - som jeg ser det - være muligt at holde et meget højt niveau og over længere periode. Det eneste der kræves, er at Perez holdersnitterne til sit ansvarsområde og lader Rafa få musklerne til at leve op til målene omkring hans kompetenceområde.

• Anders T
  • Gæst
  • Gæst
11 år 1 måned siden #18 af Anders T
Besvaret af Anders T på emne Sådan bliver Rafa Benítez´ Real Madrid
Generelt synes jeg der udvises stor tiltro til, at Rafa kan implementerer sin egen stil med succes i klubben. Den slags tager dog tid og jeg er bange for at presset kan blive for stort inden han bliver en succes.

Jeg håber på, at han han får roen og tilliden til at lave de ændringer han finder nødvendige, for jeg tror på han kan gå hen og blive den helt rigtige langsigtede løsning for os.

Leveret af Kunena Forum