TVE: Casillas forlader Real Madrid

7 år 2 uger siden #1 af Siempre Madrid

Casillas Basel 16092014

Ifølge spanske TVE er Iker Casillas nået til enighed med Real Madrid om at han kan forlade klubben.

Den spanske målmand har endnu ikke besluttet sig for, hvor fremtiden ligger, men han overvejer i øjeblikket sine muligheder.

Det er angiveligt de seneste sæsoners utilfredshed fra tilskuerne, samt den forventede tilgang af David De Gea, som har fået Iker Casillas til at kaste håndklædet i ringen.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 2 uger siden #2 af Siempre Madrid
Godt for Iker Casillas. Godt for Real Madrid. Godt for Iker Casillas´ kommende klub.

What´s not to like?

Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

7 år 2 uger siden #3 af andreashn
Nogle der ved, hvor troværdige TVE er?

Det lyder lidt som en and..

¡Hala Madrid!

• Hierro
  • Gæst
  • Gæst
7 år 2 uger siden #4 af Hierro
Besvaret af Hierro på emne TVE: Casillas forlader Real Madrid

Siempre Madrid skrev: Godt for Iker Casillas. Godt for Real Madrid. Godt for Iker Casillas´ kommende klub.

What´s not to like?

Din udtalelse vil jeg sige.

Skinner igennem at du er Mourinhista mere end mindre i dine indlæg, når det handler om Iker.

7 år 2 uger siden #5 af Damholt
Er det ikke blot et spørgsmål om, at Casillas ikke har ramt topniveauet i par sæsoner efterhånden? Behøver man da ikke være Mourinho-fan for at synes (går ud fra, at du tænker på hele sagen omkring muldvarpen i omklædningsrummet)... Uanset hvor meget Iker har gjort for klubben gennem årene, så er det på tide, at han kommer videre, når han ikke længere har niveauet.

Jeg glæder mig til at vi forhåbentlig får et mere klart førstevalg i målet igen... Hvis det kræver, at Navas så også forsvinder, så fred være med det. Hvis man satser på De Gea, så gør det ordentligt og skaf så en god backup-keeper, der ikke har noget imod at være det klare andetvalg (Dudek var et godt eksempel på denne type keeper).
Sidste redigering: 7 år 2 uger siden ved Damholt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Chamartin

• Hierro
  • Gæst
  • Gæst
7 år 2 uger siden #6 af Hierro
Besvaret af Hierro på emne TVE: Casillas forlader Real Madrid

Damholt skrev: Er det ikke blot et spørgsmål om, at Casillas ikke har ramt topniveauet i par sæsoner efterhånden? Behøver man da ikke være Mourinho-fan for at synes (går ud fra, at du tænker på hele sagen omkring muldvarpen i omklædningsrummet)... Uanset hvor meget Iker har gjort for klubben gennem årene, så er det på tide, at han kommer videre, når han ikke længere har niveauet.

Jeg glæder mig til at vi forhåbentlig får et mere klart førstevalg i målet igen... Hvis det kræver, at Navas så også forsvinder, så fred være med det. Hvis man satser på De Gea, så gør det ordentligt og skaf så en god backup-keeper, der ikke har noget imod at være det klare andetvalg (Dudek var et godt eksempel på denne type keeper).

Nu er vi jo heller ikke kendt for at have et stabilt forsvar igennem rigtig mange år.

Personligt, så tror jeg ikke på, De Gea er den mirakelmand som vi råber op om, hvis forsvaret forbliver det samme. Forstået på den måde, at du kan være nok så dygtig, men uden et forsvar, så kommer du til at se dum ud i en del situationer, hvor vi dermed kan forvente at publikum højst sandsynligt vil uddrage at De Gea ikke er en ægte Madridista og så pifte ad ham.

7 år 2 uger siden #7 af Gåser
Dette vil gavne alle parter.

Den store usikkerhed omkring Casillas' position i klubben, samt den evige målmandsdebat har imo skabt en stor usikkerhed i klubben, som jeg mener har smittet negativt af på både keeperen, forsvaret og egentlig hele truppen.

Jeg er vild med Casillas, men jeg føler ikke den samme sikkerhed ved at have ham stående. Jeg kunne godt være den evige uro foruden, som jeg først tror forsvinder, når Casillas er ude af klubben.

7 år 2 uger siden #8 af Raul7-2880
Fair nok at han rejser men afskeden kunne sagtens være bedre. Han blev piftet gennem hele sæsonen (undtagen sidste kamp). Desværre har man en tendens til at pifte af stort set alle ens spillere, inklusiv legender. Dette vil aldrig forekomme eksempelvis i Barcelona.
Men ja, De Gea er klart at foretrække. Ville dog sagtens leve med at Casillas fik sluttet ordenligt af, ved at spille en sidste sæson og efterfølgende hentede man De Gea gratis.

7 år 2 uger siden #9 af Daniel
Casillas eller Navas er selvfølgelig nødt til at forlade Real Madrid, hvis man vælger at skrive med De Gea. Jeg har på det seneste valgt at anskue denne kabale lidt anderledes. Jeg ser ikke Navas-De Gea, som den bedste konstellation. Nej, Casillas-De Gea ville være lysår bedre.

I begge tilfælde er der et klart hierarki; De Gea er numero uno mellem stængerne. Grunden til jeg går med rent spansk, er, at Casillas om nogen kan integrere De Gea i Real Madrid til perfektion, og det er i alle facetter i sit virke, som førstemålmand.

Vil Casillas væk, så skal han selvfølgelig have lov til det. Real Madrid står ikke svagere af den grund.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Roesen7, andreashn

7 år 2 uger siden #10 af Salix7
Jeg er glad på Casillas vegne, da ingen store spillere i RM fortjener det han er blevet budt siden Mou tiden. Det må være et helved at skulle leve med, og jeg mener, at klubben skulle have været meget bedre til at beskytte ham!! Han er en levende legende, også selvom han måske ikke har ramt sit topniveau i perioder! Hvis dette rygte er sandt, så ønsker jeg Casillas alt det bedste og der skal lyde et KÆMPE tak her fra!!
Derudover bør man nok også overveje at sælge Navas, hvis De Gea kommer til klubben denne sommer - jeg mener, at han er en alt for god målmand til at side på bænken, derfor ser jeg gerne, at vi sælger begge og lader en målmand fra egne rækker komme til. Det er trods alt ikke på målmands-posten, der er flest skader, og samtidig vil det kunne give en ny og ung målmand fra klubben mulighed for at prøve kræfter med 1. holdet i pokalen og de nemme liga kampe :-)

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

7 år 2 uger siden #11 af Siempre Madrid

Hierro skrev:

Siempre Madrid skrev: Godt for Iker Casillas. Godt for Real Madrid. Godt for Iker Casillas´ kommende klub.

What´s not to like?

Din udtalelse vil jeg sige.

Skinner igennem at du er Mourinhista mere end mindre i dine indlæg, når det handler om Iker.

Mourinho!? Er det ikke ham, der er i Chelsea?

• Gæst
  • Gæst
7 år 2 uger siden #12 af AvatarEyes
Besvaret af AvatarEyes på emne TVE: Casillas forlader Real Madrid
Tak. Så mangler vi bare Ronaldo ud, og så kan vores unge trup komme igang med at skabe sin egen identitet.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.