TVE: Casillas forlader Real Madrid

7 år 2 måneder siden #13 af Neye

AvatarEyes skrev: Tak. Så mangler vi bare Ronaldo ud, og så kan vores unge trup komme igang med at skabe sin egen identitet.

Det arbejder PSG på :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Real madrid emil
  • Gæst
  • Gæst
7 år 2 måneder siden #14 af Real madrid emil
Besvaret af Real madrid emil på emne TVE: Casillas forlader Real Madrid
Det kan godt være, at han bringer en vis usikkerhed i forsvaret, og han har mistet niveau, men man må ikke glemme. at han er en legende som altid har været i madrid, og skal have en ordentligt afsked, med real madrid.

Håber virkelig han får sin ønskede afsked.

7 år 2 måneder siden #15 af Gåser

Salix7 skrev: Derudover bør man nok også overveje at sælge Navas, hvis De Gea kommer til klubben denne sommer - jeg mener, at han er en alt for god målmand til at side på bænken, derfor ser jeg gerne, at vi sælger begge og lader en målmand fra egne rækker komme til. Det er trods alt ikke på målmands-posten, der er flest skader, og samtidig vil det kunne give en ny og ung målmand fra klubben mulighed for at prøve kræfter med 1. holdet i pokalen og de nemme liga kampe :-)

Der må jeg erklære mig uenig. En klub af Real Madrids størrelse skal have en fuldgod erstatning siddende på bænken. Korrekt, at målmænd ikke har historik for de fleste skader, men alt kan ske.

Det ville være pisse ærgerligt, hvis De Gea skulle blive skadet dagen efter en af transferruderne er lukket (sat lidt på spidsen), hvorefter vi vil skulle leve med f.eks. Pacheco en halvsæson.

7 år 2 måneder siden #16 af JimmyBroe
@Hierro

Som jeg ser det, køber vi ikke De Gea for nødvendigvis (det er svært at sige) at få en bedre målmand. Men simpelthen for at sikre positionen i de næste 10 år frem. Med en spansk landsholdsmålmand er vi rigtig godt stillet igen. Hvis vi vælger ikke at købe ham kan vi i næste sæson eller om to sæsoner, være tvunget til at købe en målmand fra anden hylde.

Neeeej du, vi gør klogt i at fiske De Gea hjem, uagtet at han er lillesøsters søn:)

Fuck fakta. Man skal sige det som lyder bedst. -Rasmus Bjerg.
Sidste redigering: 7 år 2 måneder siden ved JimmyBroe.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real madrid emil

• Tobiasillas
  • Gæst
  • Gæst
7 år 2 måneder siden #17 af Tobiasillas
Besvaret af Tobiasillas på emne TVE: Casillas forlader Real Madrid
Endnu en legend du går ud af klubbens bagdør
Hvornår holder vi op med at behandle vores legender som lort?
Undrer mig lidt over at Iker ikke skred allerede sidste år

7 år 2 måneder siden #18 af Salix7

Gåser skrev:

Salix7 skrev: Derudover bør man nok også overveje at sælge Navas, hvis De Gea kommer til klubben denne sommer - jeg mener, at han er en alt for god målmand til at side på bænken, derfor ser jeg gerne, at vi sælger begge og lader en målmand fra egne rækker komme til. Det er trods alt ikke på målmands-posten, der er flest skader, og samtidig vil det kunne give en ny og ung målmand fra klubben mulighed for at prøve kræfter med 1. holdet i pokalen og de nemme liga kampe :-)

Der må jeg erklære mig uenig. En klub af Real Madrids størrelse skal have en fuldgod erstatning siddende på bænken. Korrekt, at målmænd ikke har historik for de fleste skader, men alt kan ske.

Det ville være pisse ærgerligt, hvis De Gea skulle blive skadet dagen efter en af transferruderne er lukket (sat lidt på spidsen), hvorefter vi vil skulle leve med f.eks. Pacheco en halvsæson.

Naturligvis kan man være uheldige - dog er den risiko i min optik meget lille - hvis jeg ikke tager meget fejl, var/er vi så ikke også i gang med at hente et kæmpe målmandstalent fra Sydamerika eller blev den handel helt droppet?

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

7 år 2 måneder siden #19 af Sahinovic

Siempre Madrid skrev: Godt for Iker Casillas. Godt for Real Madrid. Godt for Iker Casillas´ kommende klub.

What´s not to like?

Hvorfor pakke det så pænt ind?

Kan ikke se hvorfor det skulle være godt for Real Madrid? Medmindre man selvfølgelig - som i dit tilfælde - ønsker ham langt væk.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 7 år 2 måneder siden ved Sahinovic.

7 år 2 måneder siden #20 af Siempre Madrid

Sahinovic skrev:

Siempre Madrid skrev: Godt for Iker Casillas. Godt for Real Madrid. Godt for Iker Casillas´ kommende klub.

What´s not to like?

Hvorfor pakke det så pænt ind?

Kan ikke se hvorfor det skulle være godt for Real Madrid? Medmindre man selvfølgelig - som i dit tilfælde - ønsker ham langt væk.

Fordi en bænkning af Iker Casillas vil skabe alt for megen polemik i og omkring klubben. Det er grænseløst naivt at tro på andet.

Derfor er min holdning, at henter man David De Gea, så skal man skille sig af med Iker Casillas (og faktisk gerne Keylor Navas også). Eller også skal man beholde Iker Casillas og gøre ham til ubetinget førstemålmand.

Det er helt enkelt: Legender sidder ikke på bænken.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.

7 år 2 måneder siden #21 af Siempre Madrid

Salix7 skrev:

Gåser skrev:

Naturligvis kan man være uheldige - dog er den risiko i min optik meget lille - hvis jeg ikke tager meget fejl, var/er vi så ikke også i gang med at hente et kæmpe målmandstalent fra Sydamerika eller blev den handel helt droppet?

Det er nemlig korrekt, han hedder Batalla og spiller for River Plate.

www.madridista.dk/index.php/3593-real-kl...ght=WyJiYXRhbGxhIl0=

7 år 2 måneder siden #22 af Gåser

Siempre Madrid skrev:

Salix7 skrev:

Gåser skrev:

Det er nemlig korrekt, han hedder Batalla og spiller for River Plate.

Jeg håber da, at Batalla er tiltænkt som keeper for Castilla, da han intet vil få ud af at være anden målmand i Madrid.

Det er en utaknemmelig tjans at være anden målmand. Se bare på f.eks. Bayern, hvor Reina efter blot en enkelt sæson ikke trives på bænken, og nu ønsker at komme væk.

Denne konsekvens var dog uhyre nem at forudsige i sommers, da han skrev under.

Dog har Bayern været i en gunstig position gennem hele sæsonen, da de har haft en klassekeeper siddende, hvis verdens bedste keeper skulle blive skadet.

Tilsvarende synes jeg også Barcelona har en god case med Bravo og Ter-Stegen, hvor der virker til at være en god indbyrdes forståelse af deres status.

Ter-Stegen er keeperen for fremtiden, og lever derfor med at være cup-keeper i CdR og CL imens Bravo står kampene i La Liga. Derfor har der ikke været nogen ballade på de indre linjer i klubben. Ihvertfald ikke noget, som man har hørt om i pressen.

Så længe Iker er i klubben, så vil der altid være ballade uanset om han spiller eller ej.

Hvis han spiller, så er der folk, der vil sige, at han kun spiller grundet sin status i klubben. Omvendt vil det blive kritiseret, hvis han sidder på bænken.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid

7 år 2 måneder siden #23 af Kassow-Rossing
Mourinho delte vandene og det har (Sammen med det fakrum at Iker er blevet to år ældre) spredt sig til vores målmandspost. Dengang Iker var på sit topniveau, var der selvfølgelig ingen diskussion og ingen vande, der blev delt. Jeg er med på vognen om at det bedste er at få sendt Iker afsted, hvis vi lander Gea.

Evt. kan man få Iker til at gå ud i pressen og sige at han vil være 2. keeper og oplære Gea, som han synes bør stå i kampene. Det ville selvfølgelig lukke for al kritik af ledelsen og træner i den her forbindelse, men det er også lettere urealistisk. Right?

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

7 år 2 måneder siden #24 af Siempre Madrid

Kassow-Rossing skrev: Mourinho delte vandene og det har (Sammen med det fakrum at Iker er blevet to år ældre) spredt sig til vores målmandspost. Dengang Iker var på sit topniveau, var der selvfølgelig ingen diskussion og ingen vande, der blev delt. Jeg er med på vognen om at det bedste er at få sendt Iker afsted, hvis vi lander Gea.

Evt. kan man få Iker til at gå ud i pressen og sige at han vil være 2. keeper og oplære Gea, som han synes bør stå i kampene. Det ville selvfølgelig lukke for al kritik af ledelsen og træner i den her forbindelse, men det er også lettere urealistisk. Right?

Det ville i den grad være uværdigt for Casillas, hvis han gik ud og sagde det. Og så behøver De Gea ikke nogen til at oplære ham. Han har trods alt erfaring fra Atlético Madrid og Manchester United.

Følgende bruger(e) sagde tak: Rasmus75

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.