- Forum
- Madridista.dk
- Nyheder
- ABC: Real Madrid og Ramos fortsat uenige - trods fælles ønske om forlængelse
ABC: Real Madrid og Ramos fortsat uenige - trods fælles ønske om forlængelse
raul7=kongen skrev: Ramos er vice-anfører, helt tydeligt glad for klubben(trods uenighed om løn, er det ret tydeligt at han elsker byen og klubben), har vundet VM, EM x2, CL, CpR x2, La Liga x3 og det løse.
Persongligt har Ramos været på årets hold i verden x5, årets hold hos UEFA x4, været årets forsvarsspiller i La Liga x3 og været udtaget til henholdsvis EM og VMs bedste hold.
Ja, Ramos har sine udfald, men han er stadig blot 29, hvilket vil sige han først nu bør være på vej ind i sin stærkeste periode som forsvarsspiller(hvilket måske kunne betyde færre hjerneblødninger og lidt mere ro, det sker tit omkring de 30 for defensiv-spillere) og han er en af de helt store kulturbærere i truppen.
Jeg skal indrømme, at jeg ofte har været frustreret over Ramos, men når man mener at han er typen "man bare sælger og erstatter", så lever man i mit univers i en Football Manager-verden, hvor det ikke er vigtigt med kulturbærere, erfaring, rutine og stabilitet. Når man tilmed mener, at en mand med Ramos' CV blot kan erstattes af "en god forsvarsspiller", så fristes jeg blot til at spørge: Hvem?
Pyha, så er det altså ikke alle der er blevet vanvittige;-)
Kontinuitet og kultur betyder så fantastisk meget, på det her niveau. Selvfølgelig finder man en løsning med legenden Ramos.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
raul7=kongen skrev: Ramos er vice-anfører, helt tydeligt glad for klubben(trods uenighed om løn, er det ret tydeligt at han elsker byen og klubben), har vundet VM, EM x2, CL, CpR x2, La Liga x3 og det løse.
Persongligt har Ramos været på årets hold i verden x5, årets hold hos UEFA x4, været årets forsvarsspiller i La Liga x3 og været udtaget til henholdsvis EM og VMs bedste hold.
Ja, Ramos har sine udfald, men han er stadig blot 29, hvilket vil sige han først nu bør være på vej ind i sin stærkeste periode som forsvarsspiller(hvilket måske kunne betyde færre hjerneblødninger og lidt mere ro, det sker tit omkring de 30 for defensiv-spillere) og han er en af de helt store kulturbærere i truppen.
Jeg skal indrømme, at jeg ofte har været frustreret over Ramos, men når man mener at han er typen "man bare sælger og erstatter", så lever man i mit univers i en Football Manager-verden, hvor det ikke er vigtigt med kulturbærere, erfaring, rutine og stabilitet. Når man tilmed mener, at en mand med Ramos' CV blot kan erstattes af "en god forsvarsspiller", så fristes jeg blot til at spørge: Hvem?
Enig hele vejen.
Set på de spillemæssige og fysiske kvaliteter har Ramos forudsætningerne for, at være verdens bedste midterforsvarer. Hurtig, stærk i markeringerne, eminent hovedspil, dygtig teknisk, godt blik for spillet, målfarlig. Hans hoved er en stor styrke, men selvfølgelig også hans største svaghed - han taber det for ofte og begår dumheder som man er ved at falde om over. Men tre ting taler kraftigt i mod, at man bare skulle erstatte Ramos.
1) De ting man ser som Ramos' mangler, vil - med al sandsynlighed - komme til at fylde mindre i takt med han bliver ældre.
2) Netop hans fanden-i-voldskhed er fantastisk - han er en af de få i truppen, der smækker igennem.
3) Hans stil passer perfekt til Real Madrid - han er kulturbærer på den vindermentalitet og arrogance, som hører sig til i verdens største fodboldklub.
Det tredje punkt er i mine øjne det vigtigste. Jeg hader hold uden ånd og kultur, og Ramos er, når Casillas snart smutter, den sidste kulturbærer i vores trup. Selvfølgelig skal han blive, og selvfølgelig skal hans lønniveau matche hans betydning for holdet.
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Florentino Pérez og hans bagland skal forstå, at man ikke kan køre med regler fra Oldtiden, som foreskriver at en forsvarsspiller ikke kan blive lønnet lige så godt (eller bedre) end en angriber. Selvfølgelig kan han det.
Sergio Ramos og hans bagland skal forstå, at man ikke skal forhandle gennem pressen. Det klæder ikke René Ramos at føre pistol-politik og stille lillebror til rådighed for andre klubber, inklusive en præsidentkandidat i Barcelona, sådan som han efter sigende har gjort. Han skal ikke være en spansk Mino Raiola.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Hierro
- Gæst
-
Siempre Madrid skrev: Parterne bør kunne finde en løsning sammen, men de skal begge have filet nogle kanter.
Florentino Pérez og hans bagland skal forstå, at man ikke kan køre med regler fra Oldtiden, som foreskriver at en forsvarsspiller ikke kan blive lønnet lige så godt (eller bedre) end en angriber. Selvfølgelig kan han det.
Sergio Ramos og hans bagland skal forstå, at man ikke skal forhandle gennem pressen. Det klæder ikke René Ramos at føre pistol-politik og stille lillebror til rådighed for andre klubber, inklusive en præsidentkandidat i Barcelona, sådan som han efter sigende har gjort. Han skal ikke være en spansk Mino Raiola.
For engangs skyld er jeg enig med dig i alt hvad du skriver.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Så er den vidst lukket.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Kassow-Rossing skrev: Sergio Ramoses agent har været ude og sige, at han aldrig kunne finde på at skifte til FC Barcelona.
Så er den vidst lukket.
Ja det ville også skuffe mig hvis han ville bruge Barcelona imod Perez for forhandlingerne.