La Información: Benítez har kontaktet Cristiano Ronaldo
Sahinovic skrev: Selvfølgelig får Ronaldo en stor rolle, han behøver ikke at græde sig frem til den...
Nu plejer du jo at sige at du ikke kritiserer Ronaldo, så af ren nysgerrighed..hvor er det i artiklen at du læser at han lige frem "græder" sig til sin kommende rolle?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Til det fremhævede og med al respekt, men det er noget nær det dummeste jeg har læst fra din side og det siger en del :-) Det er nemlig simpel logik at enhver træner har ansvar for at gøre sin spiller til den bedste på sin position....længere er den ikke.
Jeg synes det er ret så imponerende at du formår at misforstå mit indlæg totalt og bruge ord som idiot, du nægter endda at tage den sidste del af mit indlæg med, så meget for din logik ihvertfald (-:
ElMadrid skrev:
Nu plejer du jo at sige at du ikke kritiserer Ronaldo, så af ren nysgerrighed..hvor er det i artiklen at du læser at han lige frem "græder" sig til sin kommende rolle?
Det har jeg ikke læst i denne her artikel, men jeg har flere steder læst at Ronaldo skulle være ked af at Benítez ikke havde kontaktet ham ligesom han gjorde ved Bale.
Florentino Pérez
Sahinovic skrev: ElMadrid skrev:
Til det fremhævede og med al respekt, men det er noget nær det dummeste jeg har læst fra din side og det siger en del :-) Det er nemlig simpel logik at enhver træner har ansvar for at gøre sin spiller til den bedste på sin position....længere er den ikke.
Jeg synes det er ret så imponerende at du formår at misforstå mit indlæg totalt og bruge ord som idiot, du nægter endda at tage den sidste del af mit indlæg med, så meget for din logik ihvertfald (-:
ElMadrid skrev:Nu plejer du jo at sige at du ikke kritiserer Ronaldo, så af ren nysgerrighed..hvor er det i artiklen at du læser at han lige frem "græder" sig til sin kommende rolle?
Det har jeg ikke læst i denne her artikel, men jeg har flere steder læst at Ronaldo skulle være ked af at Benítez ikke havde kontaktet ham ligesom han gjorde ved Bale.
Hvis du mener at jeg misforstod dit indlæg total, hvorfor ikke prøve at forklare mig, hvad det er, du mener? Jeg spurgte dig faktisk om, hvad din pointe var udover at du endnu engang skulle rette kritik mod Ronaldo?
Hvor er det at jeg springer over sidste del af dit indlæg?
Vent lige engang...du siger at du har læst flere steder at Cristiano skulle være ked af den manglende kontakt fra Rafa...du vælger at udtrykke det således: "Selvfølgelig får Ronaldo en stor rolle, han behøver ikke at græde sig frem til den"
Lad mig komme dig i forkøbet...Du kritiserer aldrig Ronaldo :-)
ElMadrid skrev:
Sahinovic skrev: ElMadrid skrev:
ElMadrid skrev:Nu plejer du jo at sige at du ikke kritiserer Ronaldo, så af ren nysgerrighed..hvor er det i artiklen at du læser at han lige frem "græder" sig til sin kommende rolle?
Hvis du mener at jeg misforstod dit indlæg total, hvorfor ikke prøve at forklare mig, hvad det er, du mener? Jeg spurgte dig faktisk om, hvad din pointe var udover at du endnu engang skulle rette kritik mod Ronaldo?
Hvor er det at jeg springer over sidste del af dit indlæg?
Vent lige engang...du siger at du har læst flere steder at Cristiano skulle være ked af den manglende kontakt fra Rafa...du vælger at udtrykke det således: "Selvfølgelig får Ronaldo en stor rolle, han behøver ikke at græde sig frem til den"
Lad mig komme dig i forkøbet...Du kritiserer aldrig Ronaldo :-)
Jeg synes det er tragikomisk at hver gang jeg bare nævner Ronaldo i en sætning tager du det som en kritik af Ronaldo. Ja jeg har sagt det flere gange, men du forstår [læs:fatter] det jo tydeligvis ikke gang på gang.
Det er er en kritik jeg henretter mod træneren og ledelsen, det er jo trods alt træneren der bestemmer hvad en spiller skal gøre på en bane, eller hvad?
Min pointe, husk nu at læse! at jeg ikke kan forstå hvorfor Benítez har følt sådan en trang til at ringe til Ronaldo lige efter at der er kommet artikler ud om at Ronaldo skulle være en smule pigesur over at han havde besøgt Bale. Mon ikke Benítez også læser aviser og bliver opdateret angående disse artikler?
Så min pointe - igen som jeg også har skrevet i et tidligere indlæg - er at jeg ikke håber at Benítez bliver endnu en 'pleaser', som gerne vil undgå enhver form konfrontation med spillerne. Et eksempel - som du selvfølgelig valgte at springe over med vilje - er at Benítez kunne gøre Bale som første mand på frispark, hov så ryger Ronaldo lige pludseligt af den position, fortjent synes du ikke? Det var ihvertfald ikke noget Ancelotti havde nosser nok til at gøre selvom han brugte 60+ frisparksforsøg på at ramme nettet.
Ved at tage fjerne Ronaldo som førstemand på frispark og lade Bale tage dem gavner det faktisk Real Madrid, det gavner selvfølgelig ikke Ronaldo, da det så vil betyde at han er minus en chance fra at score endnu et mål, men det er vel ligegyldigt for dig.
Så med mit eksempel på frispark har du så nu forstået [læs:fattet] hvad min pointe var til at starte med, du kan faktisk finde det i mine tidligere indlæg, men det valgte du selvfølgelig at springe over.
God aften (-:
Florentino Pérez
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Og så vores mest intelligente Barcelona fan her på siden har også flere gange været inde på, at når Ronaldo brænder på frispark 50 forsøg i træk, er det ikke et udtryk for mangel på skarphed. Sådan er det med statistik.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Kassow-Rossing skrev: Skal vi ikke lige se hvad Rafa rent faktisk foretager sig mht. Ronaldo/Bale frispark før vi dømmer ham?
Og så vores mest intelligente Barcelona fan her på siden har også flere gange været inde på, at når Ronaldo brænder på frispark 50 forsøg i træk, er det ikke et udtryk for mangel på skarphed. Sådan er det med statistik.
Når jeg gentagende gange skriver - jeg håber han ikke bliver endnu en 'pleaser' - så betyder det at jeg selvfølgelig afventer og ikke har dømt ham på forhånd, men det er nu altid dejligt at gentage sig selv.
Sikke en fin kåring du har foretaget dig, ''vores mest intelligente Barcelona fan'', - velkommen til børnehaven.
Næsten ligesom alt andet i livet så ved jeg godt at der skal en lille portion held til at score på et frispark, men hvis du seriøst mener at 50+ frisparksforsøg ikke er et udtryk for mangel på skarphed så er du helt fra den. Det er ikke bare at han ikke score, men hans forsøg er direkte pinlige at se på, det er sjældent at de overhovedet er i nærheden af at blive farlige, hvorimod Bales forsøg næsten altid er kvalificeret, så jo selvfølgelig handler det også om skarphed.
Florentino Pérez
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
- Storken
- Gæst
-
Ronaldo har, så vidt jeg kan læse mig frem til, scoret 49 frisparksmål i sin karriere. Hvis vi siger han har scoret på 8% af sine skud, så har han skudt cirka 600 direkte frispark. Det virker meget realistisk i mine øjne. I dette tilfælde vil han over de 600 skud have 49,26% chance for at misse 51 frispark i træk. Ronaldo kan i teorien være verdens bedste frisparkskytte, hvor hans nuværende stime er et udtryk for varians.
Man skal aldrig undervurdere betydningen af held og tilfældigheder. De to ting alene kan forklare det meste her i livet.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
masser af succes. Jeg er i den største klub i verden."
Fedt at nogen kan udtale sig i pressen midt i sådan en agurketid.
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Storken skrev: Jeg kan lige citere mig selv:
Ronaldo har, så vidt jeg kan læse mig frem til, scoret 49 frisparksmål i sin karriere. Hvis vi siger han har scoret på 8% af sine skud, så har han skudt cirka 600 direkte frispark. Det virker meget realistisk i mine øjne. I dette tilfælde vil han over de 600 skud have 49,26% chance for at misse 51 frispark i træk. Ronaldo kan i teorien være verdens bedste frisparkskytte, hvor hans nuværende stime er et udtryk for varians.
Man skal aldrig undervurdere betydningen af held og tilfældigheder. De to ting alene kan forklare det meste her i livet.
Jeg synes det er lidt søgt, at du i din statistik kigger på hele Ronaldo's karriere som én periode. Hvis vi antager at en forboldspillers færdigheder kan udvikle/ændre sig i løbet af karrieren (hvilket lyder særdeles rimeligt) er det mere relevant at kigge på den nuværende statistik:
Såfremt Ronaldo i løbet af de seneste 51 frispark rent faktisk har haft 8% ssh. for at score på sine forsøg, så er sandsynligheden for at han misser alle blot 1,42%, hvilket tegner et noget andet billede.