de Gea åbner munden
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Og om end det var en relativ fåmælt spanier, man fik at høre, så var der alligevel en lille frustration at spore i de Geas udtalelser:
”Jeg er nødt til at være med i opstarten i Manchester, og jeg forholder mig ganske roligt omkring fremtiden, sagde keeperen således”.
Det regnes dog stadig som en offentlig hemmelighed, at der som minimum foregår forhandlinger mellem Real Madrid og Manchester United, forhandlinger, der dog kan kompliceres af Sergio Ramos’ nuværende situation.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raúl 7
- Gæst
-
Man får det stillet op som om at De Gea skulle være meget bedre end Casillas, men hvis man har fulgt med i nogle af Manchester Uniteds kampe - og ikke bare skriver De Gea best saves inde på Youtube - så er faktum jo at han slet ikke er det. Der er mange situationer hvor De Gea ligner noget af det mest forvirrende jeg har set bag mållinjen. Han er ung, har kæmpe potentiale og har ret tit nogle vilde redninger, men når det er sagt så mangler der stadig lidt før han kan blive regnet som en af de absolut bedste.
Florentino Pérez
Jeg forstår seriøst ikke hvad vi venter på?
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Jeg tror i bund og grund det handler om, at vores forsvar skal føle sig sikker på deres keeper. Det er helt tydeligt, at de ikke føler sig sikker på Casillas.
Derudover er der et helt igennem fantastisk fremtidsperspektiv i De Gea. Han er ung og den kommende spanske landsholdsmålmand. Få ham nu bare signet med det samme, så vi slipper for at endnu en sag trækker unødigt ud. Det er simpelthen til grin, at denne handel ikke allerede er lukket.
"Maybe they hate me because I'm too good."
RM står dog med særdeles gode kort på hånden. Får RM ikke De Gea nu, får de ham næste sommer - endda gratis. De Gea vil før eller siden spille i Madrid igen - det synes jeg har ligget lidt i kortene i form af udtalelser fra både RM, men også De Gea selv.
De eneste minusser er, at Casillas/Navas skal stå en sæson til, og United har en sæson til at kunne overtale ham.
Og nej, 200-300 mio. er ikke meget for RM, men kan man spare det, er det godt købmandsskab.
Det bliver spændende at se hvad der sker.
- Brylle
- Gæst
-
Jeg kunne godt tænke mig at se nogle eksempler på, at de ikke stoler på ham?Pelle skrev: Jeg kan ikke begribe, hvordan man kan mene, at De Gea og Casillas er på samme niveau. Casillas' usikkerhed ved indgreb og i feltet generelt gør absolut INTET godt for vores hold. Det har stået på længe nu. Casillas har stadig mange af de fantastiske refleks-redninger, men dem har De Gea også.
Jeg tror i bund og grund det handler om, at vores forsvar skal føle sig sikker på deres keeper. Det er helt tydeligt, at de ikke føler sig sikker på Casillas.
Derudover er der et helt igennem fantastisk fremtidsperspektiv i De Gea. Han er ung og den kommende spanske landsholdsmålmand. Få ham nu bare signet med det samme, så vi slipper for at endnu en sag trækker unødigt ud. Det er simpelthen til grin, at denne handel ikke allerede er lukket.
Casillas' indgriben i feltet - eller mangel på samme - er i en kategori for sig selv. Her er vores keeper ganske enkelt ikke i top50 i verden, han er så svag på netop den position. Han vælger ofte at bokse den direkte ud til en modspiller fremfor blot at gribe bolden. Det kan vi ikke bruge til noget.
For mig personligt virker han usikker, opgivende og i det hele taget som en spiller, der ikke ønsker det her. Man kan vel dårligt bebrejde ham ovenpå tilskuernes buh'en af ham, men det er nu engang gamet - især i Madrid.
Derfor ser jeg gerne, at man får De Gea på plads hurtigst muligt.
Jeg kan ikke begribe, hvordan man kan mene, at De Gea og Casillas er på samme niveau.
Hvem mener at De Gea og Casillas er på sammen niveau?
Florentino Pérez
Dios skrev: Med al respekt, så betyder 200 mio. kr. jo ingenting ift. til vores økonomi, så hvad er det vi venter på? Vi kan risikere, at United får overtalt De Gea til at blive, og så står vi fra næste sæson med lort til halsen. Jeg synes nu egentlig, at Casillas stadig er god nok til Real Madrid. Han er ikke verdensklasse længere, men god nok er han stadig. Vi kan bare få bedre allerede nu, og så endda til "små-penge".
Jeg forstår seriøst ikke hvad vi venter på?
Man skal stadig handle ansvarligt, selvom man drukner i penge. Det så vi med Ramos, da vi til "småpenge" havde sikret hans underskrift, men i stedet vælger at skabe den største historie denne sommer.
Det eneste man kunne frygte af at vente et år på De Gea, at De Gea står med alle kort i hånden og dermed vil kræve en høj løn og Perez så nægter at skrive under med ham, fordi man har en politik i klubben om ikke at give høj løn til målmænd. Og De Gea så kritiseres for ikke at komme til klubben for den lave løn og han så mere går op i penge end at spille for Real. ;)
Sahinovic skrev: Pelle skrev:
Jeg kan ikke begribe, hvordan man kan mene, at De Gea og Casillas er på samme niveau.
Hvem mener at De Gea og Casillas er på sammen niveau?
Det er der flere brugere herinde, som har ytret sig omkring. Jeg gider seriøst ikke at skulle finde kilder på alt, hvad jeg skriver.
Så må du selv følge med.