de Gea åbner munden

11 år 3 uger siden #13 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne de Gea åbner munden

Pelle skrev:

Sahinovic skrev: Pelle skrev:

Jeg kan ikke begribe, hvordan man kan mene, at De Gea og Casillas er på samme niveau.

Hvem mener at De Gea og Casillas er på sammen niveau?

Det er der flere brugere herinde, som har ytret sig omkring. Jeg gider seriøst ikke at skulle finde kilder på alt, hvad jeg skriver.
Så må du selv følge med.

OK.

Jeg plejer ellers bare at holde mig til hvad brugerne skriver inden for et nyt emne, istedet for at drage tidligere indlæg fra tidligere emner ind i det, men fair nok (-:

Florentino Pérez

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Hierro
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 uger siden #14 af Hierro
Besvaret af Hierro på emne de Gea åbner munden
Jeg tør vædde på at I kommer til at se De Gea fucke op rigtig mange gange. Ja, han er kommende, men der er stadig mange fejl i hans spil som Casillas ikke havde i den alder.

Men jeg kan da godt forstå, hvis Casillas har den attitude efterhånden, når det er åbenlyst at præsidenten vil af med samt den halve Madridista verden.

Er enig med dem som mener at han stadig er god nok. Og hvis vi kigger på den netop overstået sæson via stats, så slår han De Gea.

11 år 3 uger siden #15 af Dios
Besvaret af Dios på emne de Gea åbner munden

SR4 skrev:

Dios skrev: Med al respekt, så betyder 200 mio. kr. jo ingenting ift. til vores økonomi, så hvad er det vi venter på? Vi kan risikere, at United får overtalt De Gea til at blive, og så står vi fra næste sæson med lort til halsen. Jeg synes nu egentlig, at Casillas stadig er god nok til Real Madrid. Han er ikke verdensklasse længere, men god nok er han stadig. Vi kan bare få bedre allerede nu, og så endda til "små-penge".

Jeg forstår seriøst ikke hvad vi venter på?

Man skal stadig handle ansvarligt, selvom man drukner i penge. Det så vi med Ramos, da vi til "småpenge" havde sikret hans underskrift, men i stedet vælger at skabe den største historie denne sommer.

Det eneste man kunne frygte af at vente et år på De Gea, at De Gea står med alle kort i hånden og dermed vil kræve en høj løn og Perez så nægter at skrive under med ham, fordi man har en politik i klubben om ikke at give høj løn til målmænd. Og De Gea så kritiseres for ikke at komme til klubben for den lave løn og han så mere går op i penge end at spille for Real. ;)

Det er vel også at handle ansvarligt, hvis én af verdens bedste målmænd bliver købt til de 220 mio. kr.. Man kunne sige det samme om Kroos, men her valgte man at smide de samme penge efter ham. Om det er fordi han er en offensiv spiller, eller om det er Casillas' situation man afventer, ved jeg ikke, men nu har klubben alligevel haft godt 1 måned? med Benitez ved roret. Det skulle man tro var nok til at får afklaret de små kontroverser der nu engang var. De blev i stedet til kæmpe overskifter, som ikke har skabt andet end kaos.

Jeg forstår nu stadig godt hvorfor man ikke siger ja til Ramos med det samme, og her mener jeg ikke det kan sammenlignes på nogen måde. Det er dog en anden snak, som vi alle vist har givet vores besyv med.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

11 år 3 uger siden #16 af SR4
Besvaret af SR4 på emne de Gea åbner munden

Dios skrev:

SR4 skrev:

Dios skrev: Med al respekt, så betyder 200 mio. kr. jo ingenting ift. til vores økonomi, så hvad er det vi venter på? Vi kan risikere, at United får overtalt De Gea til at blive, og så står vi fra næste sæson med lort til halsen. Jeg synes nu egentlig, at Casillas stadig er god nok til Real Madrid. Han er ikke verdensklasse længere, men god nok er han stadig. Vi kan bare få bedre allerede nu, og så endda til "små-penge".

Jeg forstår seriøst ikke hvad vi venter på?

Man skal stadig handle ansvarligt, selvom man drukner i penge. Det så vi med Ramos, da vi til "småpenge" havde sikret hans underskrift, men i stedet vælger at skabe den største historie denne sommer.

Det eneste man kunne frygte af at vente et år på De Gea, at De Gea står med alle kort i hånden og dermed vil kræve en høj løn og Perez så nægter at skrive under med ham, fordi man har en politik i klubben om ikke at give høj løn til målmænd. Og De Gea så kritiseres for ikke at komme til klubben for den lave løn og han så mere går op i penge end at spille for Real. ;)

Det er vel også at handle ansvarligt, hvis én af verdens bedste målmænd bliver købt til de 220 mio. kr.. Man kunne sige det samme om Kroos, men her valgte man at smide de samme penge efter ham. Om det er fordi han er en offensiv spiller, eller om det er Casillas' situation man afventer, ved jeg ikke, men nu har klubben alligevel haft godt 1 måned? med Benitez ved roret. Det skulle man tro var nok til at får afklaret de små kontroverser der nu engang var. De blev i stedet til kæmpe overskifter, som ikke har skabt andet end kaos.

Jeg forstår nu stadig godt hvorfor man ikke siger ja til Ramos med det samme, og her mener jeg ikke det kan sammenlignes på nogen måde. Det er dog en anden snak, som vi alle vist har givet vores besyv med.

Kroos var en del billigere, langt større mangel og her var der nok mere konkurrence om ham. Bayern var ikke stædige og accepterede en fair pris.

Ramos-sagen kan på alle måder sammenlignes. Man har som du siger stor økonomisk magt, så hvorfor ikke bruge den når man endelig kan på sine egne spillere? Eller er det kun nødvendigt at bruge sin magt på spillere ude fra? Det er det jeg mener.

11 år 3 uger siden #17 af Neye
Besvaret af Neye på emne de Gea åbner munden
www.Goal.com:

De Gea agrees €39m Real Madrid move

Manchester United goalkeeper David De Gea has agreed a €39 million (£28m) move to Real Madrid. The Spain international will sign a six-year deal worth €5m (£3.5m) per year.

Source: El Confidencial
Wednesday, July 8, 2015

Der bliver givet gas med rygterne i dag

Leveret af Kunena Forum