Porto er et pennestrøg væk

11 år 3 uger siden #1 af Administrationen

Casillas  i en Real Madrid-trøje, det billede kan snart være fortid.

Det forlyder nu fra spanske medier, at Real Madrid er meget tæt på at lade Iker Casillas rejse til FC Porto.

Prisen for den spanske landsholdsanfører ligger angiveligt på 15 millioner Euro, hvilket klubberne skulle være nået til enighed om. Samtidig trænes Porto af spanske Julen Lopetegui, der har en fortid med Iker Casillas, og det ventes blot at øge Ikers ønske om at skifte til Portugal.

Med et salg angiveligt meget tæt på realisering, så kan Real Madrid risikere at få en opstartsfase uden nogen topmålmand til rådighed: Med Casillas væk, Navas’ skade og et manglende indkøb af De Gea, så vil der blive trukket store veksler på unge Pacheco, der i hvert fald får sin sag for de kommende uger.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 3 uger siden #2 af Sahinovic
Hvad mon fremtidige spillere og en spiller som f.eks. Cristiano Ronaldo ikke tænker efter denne uværdige behandling af Casillas, - ja gu så er den uværdig!

Siden 1999 har han vogtet buret for Real Madrid, hans hjerneblødning af et niveau gider jeg slet ikke komme ind på gennem alle disse år, også har han haft to sæsoner hvor det har kørt lidt halvsløjt for ham, fair nok der er brug for nyt kød på målmandsposten, jeg tror endda han selv er indforstået med dette, men hey lad os da endeligt lade som om at han ikke er indforstået med dette. Måden man vælger at afskedige den største legende i nyere tid i Real Madrid er simpelthen uhørt og decideret klamt, man nærmest presser ham ud af klubben og det er set før. Jeg fatter det ærgerligt talt ikke, det er ren business, aboslut ingen ånd i Real Madrid.

Han fortjener mindst ligeså stor og følelsesmæssig en afsked som f.eks. den Xavi fik. Respekt til Barcelona, de har fattet at man skal behandle sine spillere med respekt, selvom de ikke længere præstere på et umenneskeligt højt niveau.

Real Madrid er blevet en klub, hvor spillere kun kommer for at hæve en fed løncheck, alt hvad der hedder ånd, kultur og respekt findes absolut ikke og det er man da ved Gud! nok selv skyld i.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 11 år 3 uger siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Macon, Roesen7, SR4, andreashn, MMM, Kroos

11 år 3 uger siden #3 af Dios
Besvaret af Dios på emne Porto er et pennestrøg væk
Mit hjerte bløder og græder. Han har virkelig været en fornøjelse at have på holdet. Top professionel hele vejen igennem uanset hvad der har mødt ham på hans vej. En kæmpe legende, og nok en af de absolut største målmænd verden nogensinde har set. Det er ihvertfald sjældent at en målmand, for ikke at tale om en spiller holder et så urealistisk højt niveau sæson efter sæson. Godt nok har han ikke været på hans vanlige høje niveau de sidste par sæsoner, men en fremragende målmand er han altså stadig!

En værdig afsked blev det heller ikke til for hans vedkommende. Den er utrolig svær at give fra klubbens vedkommende af, da hans fremtid har været uvis helt frem til nu, hvis den overhovedet ikke stadig er det? Jeg skammer mig til gengæld på det groveste over den behandling "fansene" har givet ham. Det er så uværdigt og decideret klamt at se og høre på.
Han fortjener langt bedre, og jeg håber han ved hvor elsket og stor han er i Real Madrid. Den klart bedste målmand i Real Madrid. Det kan slet ikke diskuteres!

Al held og lykke på din vej, for det fortjener du.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Macon, Roesen7, Vildfaren, Jaken, andreashn, MMM, Pelle og 2 flere

11 år 3 uger siden #4 af Kassow-Rossing
Hvad skulle man gøre? Tvinge ham til at blive i klubben endnu et år, så man kan give ham en værdig afsked på bænken?

Han vil jo gerne videre. Skal vi så ikke lade ham?

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

11 år 3 uger siden #5 af Fondo_Sur
Begrædeligt at Raul, Guti og Casillas har afsluttet deres Real Madrid karriere uden en afskedskamp.

Iker <3
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Roesen7, andreashn

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 uger siden #6 af Storken
Besvaret af Storken på emne Porto er et pennestrøg væk
Jeg har lige læst en analyse om målmænd, hvor man undersøgte om målmænd virkelig blev bedre med alderen og peakede efter de blev 30. Analysen antog, at klubbernes førstemålmænd var de bedste målmænd på markedet. Altså hvis målmænd blev bedre med alderen, så ville klubberne have gamle målmænd mellem stængerne. Man må gå ud fra, at trænerne vælger den bedste mand til posten.

Konklusionen: De fleste målmænd i Premier League er mellem 23-29 år gamle. Der er selvfølgelig flere undtagelser, men dette er den klart største aldersgruppe de seneste fem sæsoner. Det er alligevel interessant.

Analysen kan læses her:
blog-objective-football.blogspot.com.es/...s-2010-2015.html?m=1

Dette er den vigtige graf:
docs.google.com/spreadsheets/d/1Dcu2nL2T...3&format=interactive

11 år 3 uger siden #7 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Porto er et pennestrøg væk
Egentlig forstår jeg godt hvordan den ledelse har overlevet så lang tid. Fansne er ikke forskellig fra ledelsen.

Vi har en ledelse, der intet problem har med at buhe af egne spillere og meningsmålinger viser gang på gang hvor hurtigt fansne vil af med deres profiler (Senest ville over halvddelen af med Ramos)

Her har vi en ledelse, der behandler legenderne som serie 6-spillere, og som skifter spillere ud som underbukser. Perfekt match

Håber selvfølgelig Madridista.dk laver en hyldest på samme måde som man gjorde med Raul og Guti.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Dios, andreashn, Kroos

11 år 3 uger siden #8 af Steen
Besvaret af Steen på emne Porto er et pennestrøg væk
En aftale mellem Real Madrid, Porto og Casillas er blevet strikket sammen. Det bliver officielt senere, ifølge Marca.
Sidste redigering: 11 år 3 uger siden ved Steen.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

11 år 3 uger siden #9 af Neye
Besvaret af Neye på emne Porto er et pennestrøg væk
Tillykke til Casillas. En sand mester takker af for Real

• FigoJensen
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 uger siden #10 af FigoJensen
Besvaret af FigoJensen på emne Porto er et pennestrøg væk
Hvis en sådan aftale rent faktisk skulle være på plads, må det også betyde, at De Gea aftalen også er på plads, da Real Madrig aldrig ville sælge deres 1. målmand, før erstatningen var signet eller tæt på i hvert fald. Det bliver i hvert fald dejligt, at vi forhåbentlig endelig kan få noget ro på den front, for det er sgu trættene at høre på i længden alt det **** folk lukker ud om den her sag...

Anyways, jeg tror ikke på et Casillas-skifte, før det officielt annonceres fra Real Madrid.

11 år 3 uger siden #11 af Steen
Besvaret af Steen på emne Porto er et pennestrøg væk
...... Nu skriver samtlige medier at man endnu ikke er blevet enige med Casillas, da han kræver at få udbetalt fuld løn for de resterende to år han har tilbage på kontrakten..

Jeg tror bare, at jeg fremover holder mig til Realmadrid.com, og intet andet. Medierne har slet ikke ramt rigtigt denne sommer.
Sidste redigering: 11 år 3 uger siden ved Steen.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

11 år 3 uger siden #12 af Kassow-Rossing
Du kan altid stole på Madridista.dk !

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Leveret af Kunena Forum