Porto er et pennestrøg væk
Steen skrev: ...... Nu skriver samtlige medier at man endnu ikke er blevet enige med Casillas, da han kræver at få udbetalt fuld løn for de resterende to år han har tilbage på kontrakten..
Jeg tror bare, at jeg fremover holder mig til Realmadrid.com, og intet andet. Medierne har slet ikke ramt rigtigt denne sommer.
Medierne kan ellers af og til give et fingerpeg.
Det er jo trodsalt rigtigt, at Iker har forhandlet med Porto og er altså ikke bare en løgn ud af det blå. At der så sker ting og sager undervejs, der påvirker handlen er en anden sag. Når intet er officelt, kan alting stadig ske.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Steen skrev: ...... Nu skriver samtlige medier at man endnu ikke er blevet enige med Casillas, da han kræver at få udbetalt fuld løn for de resterende to år han har tilbage på kontrakten..
Jeg tror bare, at jeg fremover holder mig til Realmadrid.com, og intet andet. Medierne har slet ikke ramt rigtigt denne sommer.
De spanske journalister er nogle værre gribbe.
Til Danilos pressekonfercence i dag, spurgte flere af dem ind til Porto og hvilken klub det vil blive for Casillas. Danilo svarede godt på spørgsmålene med at henvise, at Ikers skifte slet ikke er officielt endnu. Der er dog sikkert noget om snakken med Casillas og Porto, men handlen synes meget kompleks, da man først også skal være enige med De Gea før, man vil sende Casillas videre. Også er der også Casillas krav til Real Madrid og Porto, som man har taget for givet.
Jeg tager personligt også en slapper med transferrygter...
Men mon ikke den kære Casillas bliver enig med klubben i løbet af de næste par dage. Alt andet ville være fuldstændig idiotisk af ham.
Steen skrev: Selvfølgelig skriver medierne ikke lutter løgne, men det er godt nok mange år siden, at de spanske medier har ramt forbi så mange gange. De Gea er blevet købt 10 gange indtil videre, mens Casillas er blevet solgt 10 gange..
Men mon ikke den kære Casillas bliver enig med klubben i løbet af de næste par dage. Alt andet ville være fuldstændig idiotisk af ham.
Jeg er enig i at de spanske avise i år har været lige lovligt sikre på det ene og det andet.
Men jeg er ret sikker på at United's interesse i Ramos har været ægte ligesom Real's i De Gea. Men jeg forstår dig godt. Helt vanvittigt man det ene øjeblik er klar og skråsikker på man tager afsked med Iker, hvor man den anden dag skriver han er med Real's træningslejr.
Angående de forskellige historier med Ramos' splid med præsidenten har jeg aldrig givet en fuck for. Dette er blevet standard at skrive hver gang forhandlinger trækker ud. Man har sagt det om Ancelotti, Iker, Ramos med flere. Det er som om præsidenten bare har dårlige forhold med spillerne.