Cuatro: Cristiano Ronaldo kan blive ny anfører
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Ifølge spanske Cuatro kan et eventuelt salg af Sergio Ramos gøre Cristiano Ronaldo til ny anfører i Real Madrid.
Foran ham i anciennitets-køen står ellers blandt andre Marcelo og Pepe, men Florentino Pérez skal angiveligt have i tankerne at give portugiseren den gestus at blive ny Real Madrid-anfører
Florentino Pérez er rejst til Kina for at støde til Real Madrid-truppen og her har han flere forhold at ordne i forhold til den kommende sæsons hold.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Samtidig vil det da være lidt et sats, at give et anførebind til en mand, som måske kun vil være at finde i klubben, i 2 sæsoner endnu, ja måske mindre. Det er ikke en storklub værdig.
På den anden side er han en af de eneste tilbageværende spillere, med lederegenskaber. Det siger dog ikke så lidt om resten.
Når alt kommer til alt, bør vi holde fast på Ramos, da han besidder alt hvad en anføre i Real Madrid behøver.
Jeg er her stadig XOXO
- Brylle
- Gæst
-
Hvis Ramos smutter, så findes der bare ikke et bedre valg, selvom han måske kun er i klubben i maks 2 sæsoner endnu. Pepe står i samme situation, hvor kontrakten udløber om et år, Marcelo ser jeg ikke som den store indpisker og så ved jeg ikke hvem man ellers skulle se på. Modric er også på vej til at blive gammel, Kroos har kun været i klubben et enkelt år og resten ligner ikke folk, der har de lederegenskaber, som er påkrævet.JimmyBroe skrev: Unaset hvad, så er jeg bare træt af det her. Hvis Ronaldo bliver anfører tror jeg at det skaber mere uro end det gavner.
Samtidig vil det da være lidt et sats, at give et anførebind til en mand, som måske kun vil være at finde i klubben, i 2 sæsoner endnu, ja måske mindre. Det er ikke en storklub værdig.
På den anden side er han en af de eneste tilbageværende spillere, med lederegenskaber. Det siger dog ikke så lidt om resten.
Når alt kommer til alt, bør vi holde fast på Ramos, da han besidder alt hvad en anføre i Real Madrid behøver.
Så Ronaldo vil være en god løsning nu og så kan vi jo håbe, at der opstår en mulighed den dag Ronaldo ikke er i klubben længere. Det kan jo både være Varane, der bliver ved med at vokse, Kroos som fortsætter med at have en ledende rolle eller en tredje spiller, der pludselig træder i karakter. Jeg kan leve med Ronaldo som anfører.
Netop, i mangel af bedre er det fint. Det er bare ikke godt nok.
Det må de magtfulde drenge også kunne se, og det bør være en ekstra motivationsfaktor til netop at strække sig langt for at beholde Ramos.
Jeg er her stadig XOXO
- YunisTaker
-
- Ekspert bruger
-
Real Madrid since 2002
Raul & Zidane.
Pepe, Marcelo & Benzema.
CAAAAASEEEEEEEMIIIIIIIIIIIROOOOOOOOO!!!
- Storken
- Gæst
-
YunisTaker skrev: Det siger vel sig selv, at Pepe er den næste til at blive anfører hvis Ramos bliver solgt. Han var 3. anfører i forvejen, og når det kommer til lederskabene hos både Pepe og Ronaldo, så ville jeg hver dag vælge Pepe til at være anfører.
Jeg er godt klar over, at jeg situationen er en anden, men på landsholdet er Ronaldo blevet valgt som anfører foran Pepe. Jeg tror endda, at Bruno Alves overtager tjansen, når Ronaldo eksempelvis vælger at abdicere omkring Ballon d'Or afstemingen ;-)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Når der derimod sker noget dårligt på banen, f.eks. at han ikke får den aflevering, han gerne ville, eller en holdkammerat taber bolden på et uheldigt sted, så er der fagter, negative tilråb, utilfredshed i hele ansigtet, m.v. Er det virkelig sådan, vores anfører skal te sig?
Og de folk der mener, at det lægger man altsammen fra sig, hvis man bliver gjort til anfører - stop. Bare stop. Det ligger så elementær i Ronaldos personlighed, og det stopper han aldrig med.
Ronaldo er ikke en indpisker, det er ikke ham, der tager taktstokken og går forrest, når det virkelig brænder på. Det er essentielt for stemningen på det her mandskab, at der bliver valgt en værdig og solid anfører. Og vi kan ligeså godt indse det - der findes ikke en bedre mand end Ramos til den opgave.
"Maybe they hate me because I'm too good."
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Jeg er også stor tilhænger af at man strækker sig langt for at holde Cristiano Ronaldo glad.
Jeg er dog på ingen måde interesseret i at man forener ovenstående to ting. Dertil er anfører-hvervet for vigtigt og selv om Cristiano Ronaldo uden sammenligning er vores bedste og vigtigste spiller, så er jeg ikke overbevist om hans evner som indpisker.
- El Madridista
-
- Senior bruger
-
Jeg tror ikke det ændre noget som helst i kampene. Er det ikke "bare" et lille bijob de tre mest erfarne har, når der skal forhandles på spillernes vegne?
Pelle skrev: Ronaldo er jo ikke anfører-materiale. Når der sker noget godt på holdet, som ikke har med Ronaldo at gøre, så han kan lige mande sig op til et high-five. F.eks. Når en holdkammerat scorer.
Når der derimod sker noget dårligt på banen, f.eks. at han ikke får den aflevering, han gerne ville, eller en holdkammerat taber bolden på et uheldigt sted, så er der fagter, negative tilråb, utilfredshed i hele ansigtet, m.v. Er det virkelig sådan, vores anfører skal te sig?
Og de folk der mener, at det lægger man altsammen fra sig, hvis man bliver gjort til anfører - stop. Bare stop. Det ligger så elementær i Ronaldos personlighed, og det stopper han aldrig med.
Ronaldo er ikke en indpisker, det er ikke ham, der tager taktstokken og går forrest, når det virkelig brænder på. Det er essentielt for stemningen på det her mandskab, at der bliver valgt en værdig og solid anfører. Og vi kan ligeså godt indse det - der findes ikke en bedre mand end Ramos til den opgave.
Men stadig det bedst valg vi har i tilfælde af Ramos smutter? Pepe starter knap nok inde hver kamp og synes det er vigtigt, med en fast starter som kaptajn.