Marca: Ramos tæt på at forlænge med Real Madrid

11 år 5 dage siden #1 af Siempre Madrid

Ifølge spanske Marca er Real Madrid meget tæt på at nå til enighed med Sergio Ramos om en forlængelse af den nuværende kontrakt.

Det har ellers været sommerens helt store samtale-emne at et brud mellem parterne var nært forestående, men i går mødtes Florentino Pérez og José Ángel Sánchez med Sergio Ramos og agent René Ramos, som var kommet til Kina på Sergio Ramos´ opfordring.

På mødet fik Sergio Ramos lejlighed til at udtrykke sin skuffelse over klubbens ageren under hele sagen, hvor forsvarerens Madridismo-følelse er blevet draget i tvivl og den forklaring blev accepteret af Florentino Pérez og José Ángel Sánchez.

Sergio Ramos lod samtidig forstå, at han ikke har et økonomisk krav, som skal opfyldes for at han sætter sin underskrift på en ny kontrakt, men at han vil anerkendes for de ting, som han har opnået gennem sine 10 år i klubben og derfor kan forhandlingerne nu fortsætte mellem parterne.

Som udgangspunkt har parterne aftalt, at man forhandler videre, når truppen vender tilbage til Madrid, men med Rene Ramos´ tilstedeværelse i Kina, kan det ikke udelukkes at der kommer en lynhurtig aftale på plads.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Vildfaren

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 5 dage siden #2 af Pelle
Det er ellers ikke længe siden, at Marca var sikre på, at Ramos var fortid i klubben. Lad os håbe, de har ret omkring denne. Det er en lækker nyhed!

"Maybe they hate me because I'm too good."

11 år 5 dage siden #3 af Neye
Tror også det har været meget tæt på......

11 år 5 dage siden #4 af Kassow-Rossing
Bedste nyhed i lang tid !

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

11 år 5 dage siden #5 af Pelle

Neye skrev: Tror også det har været meget tæt på......

Ja, enig. Ud fra artiklen lyder det som om, at Ramos er den af parterne, der har strukket sig længst for at imødekomme en aftale. Det siger jo desværre alt om Florentino Perez.

Følgende bruger(e) sagde tak: Neye

11 år 5 dage siden #6 af M_linding

Pelle skrev:

Ja, enig. Ud fra artiklen lyder det som om, at Ramos er den af parterne, der har strukket sig længst for at imødekomme en aftale. Det siger jo desværre alt om Florentino Perez.

Pas nu på med de der helt vilde fortolkninger!;)

Vi aner ikke hvem den dummeste er i denne situation. Det kunne lige så godt være agenten, som åbnede forhandlingerne på en flabet måde...
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista

11 år 5 dage siden #7 af Siempre Madrid
De bedste præsidenter/ledere er dem, som kan sætte sig ud over følelserne i disse situationer.

Dermed ikke sagt, at jeg har Florentino Pérez rangeret som en god præsident, men det er hans forbandede pligt at slå hælene i jorden, hvis han som øverste ansvarlige føler, at tingene er på vej på galt spor.

HVIS (og jeg skriver udtrykkeligt HVIS) Sergio Ramos har forlangt en fordobling af lønnen, så kan jeg da godt forstå, hvis man lige tager lidt luft ind og kigger på alternativer.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Neye

11 år 5 dage siden #8 af Pelle

M_linding skrev:

Pelle skrev:

Pas nu på med de der helt vilde fortolkninger!;)

Vi aner ikke hvem den dummeste er i denne situation. Det kunne lige så godt være agenten, som åbnede forhandlingerne på en flabet måde...

Det er rigtigt. Jeg henholder mig som sagt også bare til, hvad jeg får ud af artiklen. Og så sidder det lidt i baghovedet på mig, at der var en artikel i går, som beskrev hvordan ledelsen i Real ville have Ramos til at række hånden ud mod klubben. For mig personligt virker det som om, at Perez konstant skal gøre folk i og omkring Madrid opmærksom på hans magt i klubben. Perez er den største, og Ramos skal komme til ham, Ramos skal bevise, at han vil være i klubben. Istedet for at parterne rækker ud mod hinanden, som man ville gøre i andre konflikter.

Som sagt - det er min helt egen fortolkning.

Og naturligvis skal vi ikke give Ramos en lønstigning til det dobbelte, det har jeg også argumenteret for tidligere. Men hvis sandheden er, at Ramos aldrig har forlangt et sådant lønhop, så er der jo for alvor lagt op til en snarlig afklaring.

Sidste redigering: 11 år 5 dage siden ved Pelle.
Følgende bruger(e) sagde tak: Vildfaren, JimmyBroe

11 år 5 dage siden #9 af Fondo_Sur
Helt utroligt hvor tæt på Marca er i denne situation. At finde ud af at man er tæt på en forlængelse er vildt. Har de aflyttet møderne eller hvordan? :-)

Men god nyhed!

11 år 5 dage siden #10 af Raul-rik

Fondo_Sur skrev: Helt utroligt hvor tæt på Marca er i denne situation. At finde ud af at man er tæt på en forlængelse er vildt. Har de aflyttet møderne eller hvordan? :-)

Men god nyhed!

Måske har Madrid selv lækket den for at lukke rygterne? Det er set før.

• ElGordo
  • Gæst
  • Gæst
11 år 5 dage siden #11 af ElGordo
Sid Lowe er ikke lige så solgt som Marca. Dog har han været meget "pro ramos til united" i denne saga så han prøver måske at redde lidt af sin troværdighed ved at få det til at se ud som om, at perez tvinger ham til at blive mens Marca mener at begge er enige.

www.theguardian.com/football/2015/jul/27...ove?CMP=share_btn_tw

Btw, hvilken person fra Marca har fået disse oplysninger og er han troværdig ?

11 år 4 dage siden #12 af MMM

ElGordo skrev: Sid Lowe er ikke lige så solgt som Marca. Dog har han været meget "pro ramos til united" i denne saga så han prøver måske at redde lidt af sin troværdighed ved at få det til at se ud som om, at perez tvinger ham til at blive mens Marca mener at begge er enige.

www.theguardian.com/football/2015/jul/27...ove?CMP=share_btn_tw

Btw, hvilken person fra Marca har fået disse oplysninger og er han troværdig ?

Pablo Polo Santías. Han har ikke den store track record for "exclusivas!!", men han er med i Kina og har givet fået historien serveret af klubben. Samme gælder ABC her: www.abc.es/realmadrid/noticias/20150727/...al-201507271211.html

Der er ikke rigtig noget i de spanske historier, der modsiger Sid Lowe, det er bare en anden vinkling. Hvilket ikke er overraskende da Lowe (og Graham Hunter) primært har deres kilder meget, meget tæt på Ramos.

Leveret af Kunena Forum