Marca: Ramos tæt på at forlænge med Real Madrid
- MNH92
- Gæst
-
11 år 4 dage siden #13
af MNH92
Besvaret af MNH92 på emne Marca: Ramos tæt på at forlænge med Real Madrid
Hvis dette bliver en realitet, og Ramos forlænger, tror i så ikke at dette kan være med til at fremskynde et køb af DDG? Hvilket i min optik ville være det vigtigste køb, kan ikke komme på en plads hvor jeg syntes vi dårligere stillet end denne.
Så har de ikke den hest at spille på længere, de har købt Romero og Bale, Ronaldo, Varane og hvad de ellers hedder, må de da efterhånden have forstået ikke kommer til OT. Og man må vel gå udfra at de gerne vil nå at få nogle penge for ham, eller hvad tænker i herinde?
Så har de ikke den hest at spille på længere, de har købt Romero og Bale, Ronaldo, Varane og hvad de ellers hedder, må de da efterhånden have forstået ikke kommer til OT. Og man må vel gå udfra at de gerne vil nå at få nogle penge for ham, eller hvad tænker i herinde?
Sidste redigering: 11 år 4 dage siden ved MNH92.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
11 år 4 dage siden #14
af Siempre Madrid
Jeg tænker det som jeg har tænkt hele tiden,nemlig at når vi når til den 31. august, så er David De Gea blevet Real Madrid-spiller.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Besvaret af Siempre Madrid på emne Marca: Ramos tæt på at forlænge med Real Madrid
MNH92 skrev: Hvis dette bliver en realitet, og Ramos forlænger, tror i så ikke at dette kan være med til at fremskynde et køb af DDG? Hvilket i min optik ville være det vigtigste køb, kan ikke komme på en plads hvor jeg syntes vi dårligere stillet end denne.
Jeg tænker det som jeg har tænkt hele tiden,nemlig at når vi når til den 31. august, så er David De Gea blevet Real Madrid-spiller.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- MNH92
- Gæst
-
11 år 4 dage siden #15
af MNH92
Besvaret af MNH92 på emne Marca: Ramos tæt på at forlænge med Real Madrid
Siempre Madrid:
Jeg var også meget sikker da vinduet startede, men som tiden er gået er jeg blevet mere og mere usikker på hvorvidt han kommer eller ej. Jeg tvivler stærkt lige nu, specielt fordi jeg har svært ved at se ideen i så at hente Casilla. Udover det måske er med til at presse United. Men kan heller ikke ligefrem forstille mig at de skulle være intreserret i Navas, som der tidligere har været rygter om. Og kunne da ikke forstille mig at Real vil have en klasse målmand og to gode reserver?
Jeg var også meget sikker da vinduet startede, men som tiden er gået er jeg blevet mere og mere usikker på hvorvidt han kommer eller ej. Jeg tvivler stærkt lige nu, specielt fordi jeg har svært ved at se ideen i så at hente Casilla. Udover det måske er med til at presse United. Men kan heller ikke ligefrem forstille mig at de skulle være intreserret i Navas, som der tidligere har været rygter om. Og kunne da ikke forstille mig at Real vil have en klasse målmand og to gode reserver?