Madridista.dk mener: Dette er ikke revolutionernes tid!

10 år 10 måneder siden #13 af SR4

Daniel skrev: Mulighederne med offensive er nærmest uovertrufne. Der mange gode tegn. Defensiven har stor dybde, og der kan garderes mod skader. Det er vigtigt. Jeg mangler alligevel to ting før jeg kan læne mig helt tilbage i stolen:

1. De Gea. Nuvel, Casilla og Navas er to habile målmænd og begge nok top-30 i verden, men Real Madrid skal have en top-5 målmand mellem stængerne; det er De Gea.

2. Jeg regner med, at Silva og Illarramendi er fortid inden transfervinduet lukker i. Alt andet ville overraske mig. Førstnævnte må gerne modnes i Porto ala Casemiro og sidstnævnte har ganske enkelt opbrugt sin kvote af chancer. Så står Real Madrid tilbage med Kroos, Modric og Casemiro - det er lige tyndt nok. Hvorfor ikke hente et stort talent?

Nuvel, Isco kan godt spille pladsen, men hvem gider at se den lille elegantier blive ved med at spilde sit åbenlyse talent dernede længere? Han manglede slutprodukt sidste sæson. Benitez har allerede forklaret undertegnede hvorfor i de første tre træningskampe - Isco ER en 10'er mand. Her kommer spanierens slutprodukt til sin ret.

Jeg er rimelig enig med skribenten, men truppen er ikke komplet.... endnu!

Altså vi har 5 spillere til 3 pladser samt Danillo i nød. Så tror allerede vi er rigeligt garederet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum