David De Gea forhandlinger genoptaget

11 år 3 dage siden #1 af JimmyBroe

Florentino skulle eftersigende have fået Sergio Ramos-situation under kontrol, og parterne er noget til et kompromis i de ellers lidt pinlige og langstrakte kontrakt-forhandlinger. 

Derfor mener Marca at vide, at fokus endnu engang er rettet mod -hurtigst muligt- at sikre Manchester Uniteds spanske målmand; David De Gea.

Forhandlingerne var ellers gået i hårdknude efter flere ugers ihærdige forsøg på at nå til enighed.  Netop Sergio Ramos er blevet nævnt som en del i handlen flere gange. Men efter at Real Madrids anfører har forlænget, har Manchester United erkendt, at det bliver en umulighed -i denne omgang- at erhverve den spanske landsholdsspiller.

Derfor har de (Manchester United) medvilget i, at genoptage forhandlingerne vedr. De Geas fremtid. Manchester United med Van Gaal i spidsen menes at forlange € 40Mio. for den spanske målmand. Real Madrid synes dog stålfaste på at hente De Gea. Så hvad det endelige beløb vil lyder på, må tiden vise.

Én ting er sikkert; De Gea ender i Real Madrid før eller siden.  Når det sker, synes det sikkert at han overtager førstekeeperpladsen efter den nu solgte mangeårige Real Madrid-målmand; Casillas.  De spanske medier er samtidig enige om at Navas bliver solgt, mens den nyerhvervede catalanske målmand Casila, bliver det klare andetvalg.  

Jeg er her stadig XOXO

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 3 dage siden #2 af Siempre Madrid
Læste via AS, at Daily Star mener at vide, at Manchester United påtænker at lade David De Gea blive i klubben i det kommende år, som en slags straf for at Sergio Ramos ikke sendes den anden vej. Ifølge avisen er man ligeglad med, at man ikke indkasserer 20-30 millioner €, når De Gea skifter transferfrit i den kommende sæson.

Det er svært at have høje tanker om Manchester United - selv om de gav os Ruud van Nistelrooy ;-) - men så dumme kan de simpelthen ikke være.

Udgangspunktet må stadig være, at David De Gea snart er Real Madrid-spiller.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, andreashn, Fondo_Sur

11 år 3 dage siden #3 af Vildfaren

Siempre Madrid skrev: Læste via AS, at Daily Star mener at vide, at Manchester United påtænker at lade David De Gea blive i klubben i det kommende år, som en slags straf for at Sergio Ramos ikke sendes den anden vej. Ifølge avisen er man ligeglad med, at man ikke indkasserer 20-30 millioner €, når De Gea skifter transferfrit i den kommende sæson.

Det er svært at have høje tanker om Manchester United - selv om de gav os Ruud van Nistelrooy ;-) - men så dumme kan de simpelthen ikke være.

Som udgangspunkt passer det mig helt fint, at han bliver der i 1 år endnu.
Navas får chancen for, at bevise internationalt, at han hører til eliten af målmænd. Og det kunne samtidigt være fint, at sende et budskab om, at man ikke bare kan afpresse Real Madrid.
Uanset hvad der sker klarer vi sæsonen med de to keepere vi har nu, men DDG er samtidigt en af vores vigtigste signings i nyere tid. DDG er fremtidens målmand for Spanien, der er der ingen tvivl om og han er bedre og har mere potentiale end dem vi har nu.
Han kommer til at redde nogle af de point vi dumt har smidt de seneste sæsoner og en værdig overtager af San Iker plads, det sidste ser jeg ikke i hverken Navas eller Casilla.

Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7, JimmyBroe

11 år 3 dage siden #4 af Raul-Madrid
Er der forresten nogle der ved om der er hold i dette ?

www.realmadrid.dk/news/article/?newsid=22334

RAUL!!!!

11 år 3 dage siden #5 af Siempre Madrid

Raul-Madrid skrev: Er der forresten nogle der ved om der er hold i dette ?

www.realmadrid.dk/news/article/?newsid=22334

Det er der sandsynligvis. Det var vist måden, hvorpå man kunne koste Casillas ud af klubben. Og jeg kan egentlig ikke have ondt af det. Man hjælper hinanden ved at kompensere Iker for de to kontrakt-år, som han bliver "snydt" for i Real Madrid og klubben kan komme videre.

11 år 3 dage siden #6 af FranciscoISCO
Offtopic: JimmyMyBro som skribent på siden! Strålende set af redaktionen! Hvis der er nogle, som virkelig er passioneret omkring siden her, så er det i den grad Jimmy! :)

Altid Real Madrid.
Sidste redigering: 11 år 3 dage siden ved FranciscoISCO.
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen, Kassow-Rossing, Roesen7, JimmyBroe

11 år 3 dage siden #7 af Siempre Madrid

FranciscoISCO skrev: Offtopic: JimmyMyBroe som skribent på siden! Strålende set af redaktionen! Hvis der er nogle, som virkelig er passioneret omkring siden her, så er det i den grad Jimmy! :)

Hædres dem, som hædres bør. Det er nu Jimmy selv, som har tilbudt sin hjælp. Og den er vi selvfølgelig ovenud lykkelige for. Vi bliver aldrig trætte af hjælp fra ordentlige mennesker.

Du blev til gengæld scoutet, hvornår ser vi dig tilbage igen ;-)

Sidste redigering: 11 år 3 dage siden ved Siempre Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, JimmyBroe

11 år 3 dage siden #8 af Sahinovic

Siempre Madrid skrev: Læste via AS, at Daily Star mener at vide, at Manchester United påtænker at lade David De Gea blive i klubben i det kommende år, som en slags straf for at Sergio Ramos ikke sendes den anden vej. Ifølge avisen er man ligeglad med, at man ikke indkasserer 20-30 millioner €, når De Gea skifter transferfrit i den kommende sæson.

Jeg kan ikke se hvorfor det skulle være så dumt af Manchester United at bibeholde deres måske bedste spiller i endnu en sæson, istedet for at sælge ham til €20-30 mio. når de ikke ligefrem står og mangler penge.

Det er en klub som gerne vil arbejde sig mod at blive en magtfaktor i England igen, derfor tror jeg også at det sportslige vægter mere end de penge de kan få De Gea.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 11 år 3 dage siden ved Sahinovic.

11 år 3 dage siden #9 af FranciscoISCO

Siempre Madrid skrev:

FranciscoISCO skrev: Offtopic: JimmyMyBroe som skribent på siden! Strålende set af redaktionen! Hvis der er nogle, som virkelig er passioneret omkring siden her, så er det i den grad Jimmy! :)

Hædres dem, som hædres bør. Det er nu Jimmy selv, som har tilbudt sin hjælp. Og den er vi selvfølgelig ovenud lykkelige for. Vi bliver aldrig trætte af hjælp fra ordentlige mennesker.

Jeg er ved at være tilbage igen, så hvis dit sats på mig stadig står, så kan det da også godt være, at jeg skal til at kigge efter nyheder, jeg kan slå op på siden her ;)

Altid Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, raul7=kongen, JimmyBroe

11 år 3 dage siden #10 af JimmyBroe
Mange tak for de pæne ord, Fisco;-)

Men som står skrevet, så var det på egen initiativ krydret med en opfordring fra Daniel.

Og lad mig da give opfordringen videre til dig, og alle andre som kan læse, forstå og skrive.:)

Jeg er her stadig XOXO

11 år 2 dage siden #11 af Siempre Madrid

FranciscoISCO skrev:

Siempre Madrid skrev:

Jeg er ved at være tilbage igen, så hvis dit sats på mig stadig står, så kan det da også godt være, at jeg skal til at kigge efter nyheder, jeg kan slå op på siden her ;)

Det ville være en sand fornøjelse. Velkommen tilbage.

11 år 2 dage siden #12 af Fondo_Sur

Sahinovic skrev:

Jeg kan ikke se hvorfor det skulle være så dumt af Manchester United at bibeholde deres måske bedste spiller i endnu en sæson, istedet for at sælge ham til €20-30 mio. når de ikke ligefrem står og mangler penge.

Det er en klub som gerne vil arbejde sig mod at blive en magtfaktor i England igen, derfor tror jeg også at det sportslige vægter mere end de penge de kan få De Gea.

Det er bare velkendt i disse dage, hvor transfersummerne er så store, at man er nødt at tjene noget af det tabte tilbage. Altså det United selv betalte for De Gea, som var omkring 20 mil €. I så fald ville det være 20 mil € + årlige lønninger ud af vinduet, når man nu kan tjene det tilbage. Det er et stort game med stort eksport og stort indport, men som forretning er man stadig meget opmærksom på differencen.

Men nu har United efterhånden en ligeså stærk økonomi som Real Madrid, så dette mulige tab vil ikke betyde så meget, som du selv nævner. Hvis han fx spillede i Arsenal, ville han allerede have skrevet under med Real Madrid. Derfor er jeg også slet ikke sikker på at han ender i Madrid denne sommer...

Leveret af Kunena Forum