Officiel pressemeddelelse fra Real Madrid om De Gea
Det lyder som om, at Real Madrid fortsat kæmper en kamp - selvom deres erklæring reelt viser, at de ikke har nogen grund til er klage.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
M_linding skrev: Jeg ved ikke om man skal lægge noget i det..: Men UEFA har slettet deres erklæring om, at De Gea skal blive i United.
Det lyder som om, at Real Madrid fortsat kæmper en kamp - selvom deres erklæring reelt viser, at de ikke har nogen grund til er klage.
Du håber godt nok til det sidste. Den er død :-)
- Tobiasillas
- Gæst
derfor farcen kan kun betegnes som en FIASKO
Hvad Manchester taber i denne sag er vi fuldstændig ligeglad med da vi holder med Real og ikke United
Begge klubber taber i denne sag
Men hvad der sker for andre klubber er vi ligeglad med
Daniel skrev:
M_linding skrev: Jeg ved ikke om man skal lægge noget i det..: Men UEFA har slettet deres erklæring om, at De Gea skal blive i United.
Ja den er vist død:-)
Men det er da ikke til at fatte, det her..
M_linding skrev:
Daniel skrev:
Ja den er vist død:-)
Men det er da ikke til at fatte, det her..
Tro mig. Jeg er fandens ærgerlig, men har undgået at lade være med at udtrykke mine følelser omkring det her - det ville ikke være kønt ;-)
Jeg kan kun sætte mig ind i, hvordan DDG render rundt har det nu. Damn altså!
- madrid2000
- Platin bruger
Vi får se i løbet af sæsonen hvem af Navas og Romero kommer til at står bedst. De er vist allerede godt træt af Romero i United.
De Gea tror jeg ikke spiller for United igen.
- Siempre Madrid
- Emne forfatter
- Administrator
madrid2000 skrev: United fans griner rigtig meget som om de har opnået noget stort.
Vi får se i løbet af sæsonen hvem af Navas og Romero kommer til at står bedst. De er vist allerede godt træt af Romero i United.
Dem om det, men der er ikke meget storklubs-mentalitet over det. Jeg har allermest ondt af David De Gea, også i forhold til næste års EM-slutrunde.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
madrid2000 skrev: United fans griner rigtig meget som om de har opnået noget stort.
Til gengæld griner vi andre også lidt af dem. Anthony Martial for 380 mio. kr., som kan stige til 600 mio. kr. er lige blevet officielt.
Sagen med De Gea er dog skandaløs. Det virker så uprofessionelt fra to af de største klubber i verden, og det værste ved det er, at det ikke gavner nogle af holdene. Overhovedet.
Kan lige forestille mig hvis Navas skulle koste point i den kommende tid - så bryder helvede løs i Madrid.
- FigoJensen
- Gæst
Personligt synes jeg sådan set det er fint, at handlen ikke går igennem. Det ville da være meget fint, hvis De Gea spiller i Madrid, men hvis ikke, er det også OK. Han er gratis til sommer, og vi er godt garderet på posten, så det er ikke et sted vi reelt behøver at forstærke os på nuværende tidspunkt.
Det jeg helt klart er mest indigneret over, det er at man kaster sin 1. målmand for løverne. Skrotter ham offentligt for en handel med De Gea og dermed direkte tvinger manden til et skifte han givetvis ikke er selv er interesseret i uden videre. Nu står man i en skod-position, for missionen mislykkedes. Man har dumpet Navas til fordel for en anden spiller, men er nu tvunget til at beholde ham alligevel. Han bliver kastet rundt som en bold. Hvordan tror I selv lige han har det.. Han har sgu da ingen respekt for Real Madrid mere (tænker jeg i hvert fald, at jeg nok ville føle, hvis det var mig). Hvordan påvirker det så hans præstationer for klubben fremadrettet osv. Synes det er meget uheldigt. Man gjorde nøjagtig det samme med Diego Lopéz forrige år af politiske årsager, selvom han havde stået sæsonen som 1. målmand foran Casillas og i lange perioder også mindst var lige så god. Alligevel blev han kastet af h til som en brugt karklud. Jeg synes det er en horribel måde at behandle sine spiller på.
Det handler ikke om at spillere skal være fredet. De kender gamet og ved, de kan erstattes af andre spillere som er bedre end dem selv. Men der er forskellige måder, men kan foretage sådan en proces, og jeg mener nu nok de kunne lære noget i Madrid om dette! Men det kunne være interessant med en udtalelse fra Navas f. eks., hvordan han føler lige nu.. Men det kommer der næppe.
- FigoJensen
- Gæst
Steen skrev: Jeg kan slet ikke fatte, at jeg er så skuffet over at denne transfer ikke blev til noget.. Nu må vi se, hvordan Navas kommer til at præstere i løbet af de næste par måneder, men jeg håber på en direkte byttehandel mellem De Gea og Navas i januar måned. No cash involved. Vi kan bruge Kiko Casilla i CL, så Navas ikke er cup-tied og det samme kan United gøre med Romero.
Det kommer ikke til at ske. Ville også være tåbeligt med et januar-skifte... Så kan de lige så godt vente til sommer og hente ham kvit og frit og samtidig få et pænt beløb fra Navas. Desuden tror jeg ikke Navas vil være tilfreds med at blive udelukket fra CHL.
FigoJensen skrev:
Steen skrev: Jeg kan slet ikke fatte, at jeg er så skuffet over at denne transfer ikke blev til noget.. Nu må vi se, hvordan Navas kommer til at præstere i løbet af de næste par måneder, men jeg håber på en direkte byttehandel mellem De Gea og Navas i januar måned. No cash involved. Vi kan bruge Kiko Casilla i CL, så Navas ikke er cup-tied og det samme kan United gøre med Romero.
Det kommer ikke til at ske. Ville også være tåbeligt med et januar-skifte... Så kan de lige så godt vente til sommer og hente ham kvit og frit og samtidig få et pænt beløb fra Navas. Desuden tror jeg ikke Navas vil være tilfreds med at blive udelukket fra CHL.
Usandsynligt ja, men ligefrem tåbeligt? Tværtimod. Den afgørende fase i sæsonen starter først i januar måned, så det ville for mig være helt oplagt at hente ham på dette tidspunkt.
Angående Navas, så har han absolut intet at skulle have sagt på det punkt. Det er vel også meningen, at Kiko Casilla skal have spilletid? IMO er han for dygtig til kun at spille CdR. Jeg var faktisk meget imponeret af Kiko i pre-season kampene, og jeg var næsten sikker på, at han ville fast mand på målet..