Officiel pressemeddelelse fra Real Madrid om De Gea
Uanset hvad, så er det under al kritik og dybt godnat. Først smider man Casillas væk på den måde, og nu skider man på de gea. Handlen kunne være klaret LÆNGE før.
Tror i, at de gea overhovedet får spilletid for United, hvis han beslutter sig for, IKKE at skrive under på en ny kontrakt med dem?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
oldtrafford.dk/nyheder/manchester-united...adrids-beskyldninger
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
De giver Real hele skylden.
- IL Capitano
-
- Ekspert bruger
-
Der er så mange ting i den transfer saga, som virker mærkeligt, og mange ting der kunne være gjort for at undgå det, som netop er sket.
- Man kunne have startet forhandlingerne for 2 måneder siden,
- De Gea handlen kunne være færdiggjort inden 00.00, og så Navas inden 19.00 i dag, da det engelske vindue jo var åbent dertil.
Nu står man tilbage med en målmand, som nærmest blev tvunget ud af klubben, og som efter min mening slet ikke er sikker nok. Ren sprællemand.
Real går glip af den måske 3. bedste keeper i verden, og som formentlig kunne være en sikker skanse de næste 8-10 år.
For De Gea personligt er det katastrofalt
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Raul7-2880 skrev: Hvad hvis Real bliver ramt af transfer-karantæne!! Så kan man nok vinke farvel til De Gea...
Man anker bare dommen som Barcelona gjorde, og så er det ude af verden. Det eneste jeg frygter er, at han nu vælger at forlænge med United, om end chancen for dette er meget, meget lille.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Steen skrev:
Raul7-2880 skrev: Hvad hvis Real bliver ramt af transfer-karantæne!! Så kan man nok vinke farvel til De Gea...
Man anker bare dommen som Barcelona gjorde, og så er det ude af verden. Det eneste jeg frygter er, at han nu vælger at forlænge med United, om end chancen for dette er meget, meget lille.
Man kan næppe anke dommen, da Barcas har dannet præcedens.
Til gengæld finder jeg det stadig tvivlsomt om der er noget i den karantæne. Real Madrid virker til at have handlet indenfor reglerne og der har ikke været noget om den sag i månedsvis.
M_linding skrev:
Roesen7 skrev:
M_linding skrev:
Siempre Madrid skrev:
M_linding skrev: Lige et spørgsmål...:
Handlen blev vel egentlig afsluttet?
Selvfølgelig må De Gea først spille fra januar, men alting blev jo underskrevet og sendt til forbundet(?) - så hvad forhindrer at De Gea skulle være Real Madrid-spiller?
Tjah, der mangler jo stemplerne fra LFP og TMS, så i dag står vi vel i en ny situation, hvor der skal forhandles på ny. Real Madrid kan næppe være interesseret i at betale 30 millioner € til januar, når man kan forhandle kvit og frit med ham om et sommerskifte næste år.
Det har ret i.
Men Real Madrid venter vel ikke et helt år nu - det løb er vist kørt(?)
De Gea skal til Madrid så hurtigt som muligt, og man kan måske halvere beløbet, og hente ham om fire måneder..
Kommer de Gea på banen i CL er han spærret for Real i CL - hvorfor skulle man dog bruge penge på at hente ham til januar, når han er gratis til sommer? :-)
Man kan da aftale, at United ikke bruger De Gea i CL, og Real Madrid ikke bruger Navas..
United skal helst ikke bruge de Gea, men om Real Madrid bruger Navas eller ej er fløjtende ligegyldigt, da han ikke er låst til Real Madrid i Europa League regi.
- MNH92
- Gæst
-
- FigoJensen
- Gæst
-
Steen skrev:
FigoJensen skrev:
Steen skrev: Jeg kan slet ikke fatte, at jeg er så skuffet over at denne transfer ikke blev til noget.. Nu må vi se, hvordan Navas kommer til at præstere i løbet af de næste par måneder, men jeg håber på en direkte byttehandel mellem De Gea og Navas i januar måned. No cash involved. Vi kan bruge Kiko Casilla i CL, så Navas ikke er cup-tied og det samme kan United gøre med Romero.
Det kommer ikke til at ske. Ville også være tåbeligt med et januar-skifte... Så kan de lige så godt vente til sommer og hente ham kvit og frit og samtidig få et pænt beløb fra Navas. Desuden tror jeg ikke Navas vil være tilfreds med at blive udelukket fra CHL.
Usandsynligt ja, men ligefrem tåbeligt? Tværtimod. Den afgørende fase i sæsonen starter først i januar måned, så det ville for mig være helt oplagt at hente ham på dette tidspunkt.
Angående Navas, så har han absolut intet at skulle have sagt på det punkt. Det er vel også meningen, at Kiko Casilla skal have spilletid? IMO er han for dygtig til kun at spille CdR. Jeg var faktisk meget imponeret af Kiko i pre-season kampene, og jeg var næsten sikker på, at han ville fast mand på målet..
Jeg ser det ikke som en god idé at hente en ny spiller på så vigtig en position ind midt i sæsonen. Han vil ikke være i sync med resten af holdet eller vide, hvilke aftaler der ligger med forsvaret og så videre, hvorfor jeg klart vil foretrække en spiller på pladsen, som har spillet med holdet i halvandet år til den tid cirka. Det må alt andet lige skabe mere ro og sikkerhed. Jovist De Gea er en tand bedre end Navas, men det mener jeg udligner sig, hvis man tager ovenstående in mente, hvorfor der så ikke er nogen idé I at skulle købe De Gea, når han kan foræres ganske få måneder senere.
Vedrørende spilletid, så har Navas noget at skulle have sagt, hvis der er lavet særaftaler herom i kontrakt f. eks. Han sad på bænken hele sidste sæson, og jeg tvivler på, at han kunne leve med det, så mon ikke der blev indgået nogle aftaler om diverse ting i forbindelse med salget af Casillas. Men det er selvfølgelig ikke noget, vi har nogen indsigt i.