Keylor Navas tilbage på træningsbanen

10 år 10 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Egentlig skulle Keylor Navas have haft sidste arbejdsdag i Real Madrid i går, men den mislykkede byttehandel, som skulle ham til Manchester United og David De Gea den anden vej mislykkedes som bekendt.

Derfor var Keylor Navas i her til morgen tilbage på træningsbanen i Ciudad Real Madrid, hvor han fik sig en lang snak med Rafa Benítez, som forsikrede ham om, at der fortsat er stor tillid til ham i klubben og dermed lever costaricanerens drøm om at triumfere i Real Madrid fortsat..

Keylor Navas skulle egentlig som hovedparten af holdkammeraterne have været på landsholds-tur, men han valgte at blive i Madrid i går, mens hans fremtid blev afklaret og her til formiddag ønskede han så at vise flaget, inden han selv skal spille landskamp i den kommende weekend.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• FigoJensen
  • Gæst
  • Gæst
10 år 10 måneder siden #2 af FigoJensen
Besvaret af FigoJensen på emne Keylor Navas tilbage på træningsbanen
Haha jaaah, "vi har stor tiltro til dig! Det lover jeg. Det er derfor vi prøvede alt for at få dig solgt og ikke en af de andre i truppen". Det lyder sgu så dumt som noget kan være efter man har kvajet sig. Det burde koste en fyreseddel på ledelsesgangen!

10 år 10 måneder siden #3 af HHB65

FigoJensen skrev: Haha jaaah, "vi har stor tiltro til dig! Det lover jeg. Det er derfor vi prøvede alt for at få dig solgt og ikke en af de andre i truppen". Det lyder sgu så dumt som noget kan være efter man har kvajet sig. Det burde koste en fyreseddel på ledelsesgangen!

Det er så akavet som noget kan være...... Tænk hvis chefen på arbejde i morgen prøvede at skifte en ud men ansættelsen glippede i 11 time og han derefter kommer og klapper en på skulderen og siger "jeg tror på dig og dine evner osv.." Nu ved jeg godt fodbold er anderledes, men det må kunne koste på ens koncentration/dedikation. Ufatteligt to klubber af største skuffe ikke kan finde ud af at lukke sådan en handel. Nu er to målmænd i en fucked situation.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

10 år 10 måneder siden #4 af Kassow-Rossing
Kom nu lige..

Skal Real Madrid så gøre det samme overfor Keylor Navas, nu hvor han valgte at skrive kontrakt med en anden klub?

Mon ikke de er professionelle nok. Her taler jeg både om Benitez og Navas.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

10 år 10 måneder siden #5 af Thomaskjensen
Ser Navas som den helt store taber her, skal skrive mig selv bag øret ikke at blive irriteret på manden om han laver dumheder, for det er ikke let at være motiveret selv for en fodboldspiler efter denne historie.
Men OK han får jo nok hele seassongen til at bevise sig da Manchester United eller Real nok ikke vil bytte midt i seassongen da de vel begge bliver spærret til CL...

10 år 10 måneder siden #6 af Thomaskjensen
Skal samtidig huske IKKE at blive irriteret om han laver et drop i år...

Den her historie er mere fjoget end afgangen af casillas, og den er dum dum dum (IMO)

10 år 10 måneder siden #7 af Sahinovic
Navas' far ude med riven;

“Pressen vil have en spanier i Real Madrids mål, så en costaricaner er kun til dels acceptabelt i nogle kredse, mens det slet ikke er i andre. De ved alle sammen, at han (Keylor Navas, red.) er den bedste, men de er for stolte til at indrømme det“.

“Han har fortalt mig, at alle i truppen støtter ham. Marcelo, Cristiano Ronaldo, James og alle de andre elsker ham, fordi han er så stille og ydmyg“.

Florentino Pérez

10 år 10 måneder siden #8 af Kassow-Rossing
Faderen har fået storhedsvanvid efter sønnen reddede et straffespark mod Betis :P

"De ved alle sammen, at han er den bedste, men de er for stolte til at indrømme det“

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

10 år 10 måneder siden #9 af Siempre Madrid
Velkommen i køen, Keylor Navas.

Du kan stille dig over i køen af grædekoner og sige "Hvor er det synd for stakkels mig" eller du kan gå ud og kæmpe røven ud af bukserne og få en moralsk sejr ved at levere den ene top-præstation efter den anden.

Det vil givetvis ikke række til mere end den kommende sæson, men så kan han da tage herfra med oprejst pande.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

10 år 10 måneder siden #10 af Sahinovic

Siempre Madrid skrev: Velkommen i køen, Keylor Navas.

Du kan stille dig over i køen af grædekoner og sige "Hvor er det synd for stakkels mig" eller du kan gå ud og kæmpe røven ud af bukserne og få en moralsk sejr ved at levere den ene top-præstation efter den anden.

Det vil givetvis ikke række til mere end den kommende sæson, men så kan han da tage herfra med oprejst pande.

Jeg er ret sikker på at hovedpersonen selv er indstillet på det sidstnævnte, men at alt rundt omkring ham nok vil tilslutte sig ''hvor er det synd for stakkels Navas''.

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista

• FigoJensen
  • Gæst
  • Gæst
10 år 10 måneder siden #11 af FigoJensen

Kassow-Rossing skrev: Kom nu lige..

Skal Real Madrid så gøre det samme overfor Keylor Navas, nu hvor han valgte at skrive kontrakt med en anden klub?

Mon ikke de er professionelle nok. Her taler jeg både om Benitez og Navas.

Well.. Der er sgu følelser med i fodbold. Om man vil det eller ej, så er det nok ikke altid så sort og hvidt for spillerne, da de også har familier m.m. og det indebærer at flytte og en masse andre ting. Så nej jeg tror ikke nødvendigvis at Navas tager det helt professionelt. Men det er spekulationer. Det er jo ikke til at vide. Det kan da også være det er ham som har sagt "hent De Gea, for jeg gider ikke være i klubben mere" (efter sidste sæson som bænkevarmer). Men tvivler nu ;-)

Angående at Keylor "valgte" at skrive kontrakt, så er det nok ikke det rigtige udtryk. Han blev nok snarere tvunget til dig efter "ordre" for Real Madrid og Manchester United, da De Gea handlen har været betinget af dette, så du kan næppe skyde den over på Navas :/

• FigoJensen
  • Gæst
  • Gæst
10 år 10 måneder siden #12 af FigoJensen

Siempre Madrid skrev: Velkommen i køen, Keylor Navas.

Eller han kan skide Real Madrid et stykke og bare få tiden til at gå til sommer med at hente sin lønseddel hver måned og levere dårlige præstationer grundet depressive miner, som vil smitte af på resten af truppen. Jeg tror dog ikke det bliver tilfældet, da han sikkert gerne vil levere, for at sælge sig selv som minimum da :-)

Leveret af Kunena Forum