Keylor Navas tilbage på træningsbanen
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
FigoJensen skrev:
Siempre Madrid skrev: Velkommen i køen, Keylor Navas.
Du kan stille dig over i køen af grædekoner og sige "Hvor er det synd for stakkels mig" eller du kan gå ud og kæmpe røven ud af bukserne og få en moralsk sejr ved at levere den ene top-præstation efter den anden.
Det vil givetvis ikke række til mere end den kommende sæson, men så kan han da tage herfra med oprejst pande.
Eller han kan skide Real Madrid et stykke og bare få tiden til at gå til sommer med at hente sin lønseddel hver måned og levere dårlige præstationer grundet depressive miner, som vil smitte af på resten af truppen. Jeg tror dog ikke det bliver tilfældet, da han sikkert gerne vil levere, for at sælge sig selv som minimum da :-)
Bedre præstationer = Højere løn til sommer, når han skal forhandle med en ny klub.
Keylor Navas er ikke dum. Han ved nok godt, hvordan det hænger sammen :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
... Men når alt kommer til alt så er det jo Gud der bestemmer og ikke spanierne
- Tobiasillas
- Gæst
-
Hvad med EM til sommer?
Elkrimi skrev: Hvor er det synd for Navas at han skal spille en sæson for Real Madrid. Hvor han iøvrigt kan etablere sig som topmålmand!
... Men når alt kommer til alt så er det jo Gud der bestemmer og ikke spanierne
Du tager fejl, Dios har heller ikke en dyt at skulle ha' sagt i denne forbindelse;-)
Jeg forudsiger at Navas gør en rigtig god figur denne sæson og skifter til næste sommer. De Gea kommer først til sommer.
Jeg er her stadig XOXO
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Tobiasillas skrev: Tror I DDG bliver sat på bænken?
Hvad med EM til sommer?
EM kommer vist helt an på, om Del Bosque vil bruge en målmand, der ikke spiller grundet en hollænders mærkværdige prioriteter.
Jeg tror godt, vi kan regne med, det bliver en tidligere - og ikke kommende - Real Madrid-målmand, der vogter buret.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
DarioGomez skrev:
Tobiasillas skrev: Tror I DDG bliver sat på bænken?
Hvad med EM til sommer?
EM kommer vist helt an på, om Del Bosque vil bruge en målmand, der ikke spiller grundet en hollænders mærkværdige prioriteter.
Jeg tror godt, vi kan regne med, det bliver en tidligere - og ikke kommende - Real Madrid-målmand, der vogter buret.
Diego Lopez har dog lukket 3 mål ind i de første 3 kampe for Milan, men du har ret, han skal nok gøre en god figur på landsholdet;-)
Jeg er her stadig XOXO
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Nå, tilbage til Keylor Navas. Situationen er forbandet for ham, men det er trods alt ikke noget, som mange ikke har prøvet før ham i Real Madrid. Her er det ikke nok at være god nok, her skal du være den bedste på din position og er du ikke det, så er du i fare for at ryge ud.
Real Madrid havde angiveligt fire tilbud klar til Navas, hvoraf det ene kom fra Manchester United, så der er jo ikke tale om, at Navas røg ud med badevandet.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev: Morfar har selv sagt, at det bliver svært at finde plads til en målmand, som ikke står fast på sit klubhold, men det lykkedes da for Casillas.
Nå, tilbage til Keylor Navas. Situationen er forbandet for ham, men det er trods alt ikke noget, som mange ikke har prøvet før ham i Real Madrid. Her er det ikke nok at være god nok, her skal du være den bedste på din position og er du ikke det, så er du i fare for at ryge ud.
Real Madrid havde angiveligt fire tilbud klar til Navas, hvoraf det ene kom fra Manchester United, så der er jo ikke tale om, at Navas røg ud med badevandet.
Han får endda fordoblet sin løn denne sæson som undskyldning så svinske har man ikke været imod ham,
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Jeg kan ikke sige, at jeg har specielt ondt af Real Madrid, hvis det var endt sådan, for naturligvis har costaricaneren retten til at være skuffet, men han er i den grad endt med at blive vinderen i den sag, hvis man i det hele taget kan tale om vindere.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.