Interview med Florentino Pérez - 1. del: Manchester United mangler erfaring

10 år 10 måneder siden #13 af Siempre Madrid

Tobiasillas skrev: Er du ude efter en spiller med DDG kvaliteter så må du punge ud og ikke lege gemmeleg, Real kunne har lagt de 40 mill på bordet fra dag 1 og undgår alt det ballade, men balladen er selvforskyldt og vi har selv søgt det

Læste du ikke interviewet eller forstod du det bare ikke?

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Hierro
  • Gæst
  • Gæst
10 år 10 måneder siden #14 af Hierro

Siempre Madrid skrev:

Tobiasillas skrev: Er du ude efter en spiller med DDG kvaliteter så må du punge ud og ikke lege gemmeleg, Real kunne har lagt de 40 mill på bordet fra dag 1 og undgår alt det ballade, men balladen er selvforskyldt og vi har selv søgt det

Kommer an på øjet som læser.

Personligt synes jeg, at når man må ud og ture sådan som Perez gør, så er det for at forsvare SIG selv og Derefter Real. Er ganske enig i, at vi bare kunne have lukket den tidligere end tilfældet. Og Manchester er egentlig i sin ret til at gøre hvad de vil.
Er dybt træt af at se fodboldspillere blive som voksne møgunger når de ikke får deres vilje og på et tidspunkt må der statueres et eksempel om det så er den ene eller anden klub.
Sidste redigering: 10 år 10 måneder siden ved Hierro.

• Tobiasillas
  • Gæst
  • Gæst
10 år 10 måneder siden #15 af Tobiasillas

Siempre Madrid skrev:

Eller tror jeg ikke på Perez, man også væren 3. Mulighed.
interviewet er ikke den absolut sandhed om den historie
At Perez mener at United vil ikke sælge hænger sikkert sammen med at de ikke vil sælge til den pris Real vil give og ikke til den pris ManU vil have for DDG sådan tror jeg historien er der tidligere har været informationer/rygter om at både Real og ManU var uenig om prisen
jeg synes det er sjovt at Perez har været ude i medierne for at angreb United, og har udsendt pressemeddelelse nogle timer efter den mislykket handel. Det virker som om Perez har tabt i den sag eller i hvertfald føler han sig som taberen

• Tobiasillas
  • Gæst
  • Gæst
10 år 10 måneder siden #16 af Tobiasillas

Kassow-Rossing skrev: Det signal af at man godt kan skifte til Manchester United fordi man bliver ikke helt frosset ud af klubben så snart man har større drømme? :) I øjeblikket er de i gang med at skræmme alle fremtidige spillere væk med deres opførsel.

Perez blev ikke sat i skakmat. Han fik underskrift fra United på at de ønskede at sælge de Gea. Prisen (om end mystisk og ikke offentliggjort endnu) var også aftalt og på skrift. Perez vandt kampen om David de Gea. Papirerne kom 'bare' ikke frem til endestationen i tide.

United vil ikke sælge og de har udstillet Perez som en klovn
Når du ikke vil give den rigtig pris så må du føle konsekvenser, det er hvad Perez føler nu
Jeg kan hus i starten var der nogen der brokket sig over hvorfor Perez ikke bare giver det United vil have for målmanden, og deres klage er berettiget
Perez troede han kunne få ham til en bedre pris hvis han trak tiden, og han tabt............stort

10 år 10 måneder siden #17 af Sahinovic
Tobiasillas skrev:

jeg synes det er sjovt at Perez har været ude i medierne for at angreb United, og har udsendt pressemeddelelse nogle timer efter den mislykket handel. Det virker som om Perez har tabt i den sag eller i hvertfald føler han sig som taberen

Synes du da ikke det er godt at vores præsident har været ude med officiele udtalelser? Jeg har fulgt klubben siden 1999, og det er godt nok sjældent - hvis nogensinde - at ''hovedpersonen'' selv, har været ude i medierne for at tale ud, så meget som han har gjort i interviewet, jeg personligt er glad for at Perez taler ud, det viser en form for ansvar.

Hvad angår sagen, så får vi nok aldrig den fulde sandhed, men jeg tror at Manchester United er den der er mest skyldige, hvis ikke den eneste, i at handlen ikke gik igennem, eftersom de reelt set ikke havde lyst til at sælge ham.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 10 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, andreashn

10 år 10 måneder siden #18 af M_linding

Hierro skrev:

Siempre Madrid skrev:

Kommer an på øjet som læser.

Personligt synes jeg, at når man må ud og ture sådan som Perez gør, så er det for at forsvare SIG selv og Derefter Real. Er ganske enig i, at vi bare kunne have lukket den tidligere end tilfældet. Og Manchester er egentlig i sin ret til at gøre hvad de vil.
Er dybt træt af at se fodboldspillere blive som voksne møgunger når de ikke får deres vilje og på et tidspunkt må der statueres et eksempel om det så er den ene eller anden klub.

Hvilket "eksempel"?

Hvad er det dog, som De Gea har gjort? Fordi man underskriver én kontrakt, skal man så forlænge?
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, Roesen7, andreashn

• KesseBM
  • Gæst
  • Gæst
10 år 10 måneder siden #19 af KesseBM
Når sommerens vel mest hypet handel går i vasken kan man vel ikke rigtigt forvente andet end hvad der foregår lige pt. Jeg forstår godt begge klubber går ud og forsvarer sig selv, hvem ville ikke have gjort det?
Men som jeg ser det, er det kun Man U som vinder en lille smule tid i forhold til måske at presse/overtale De Gea til at underskrive en ny kontrakt med dem. Men jeg er dog overbevist om de er igang med at skyde sig selv i foden som også er blevet nævnt i forhold til fremtidige spillere. Van Gaal er ihvertfald manden der kunne finde på at lave sådan et ultimatum til De Gea.
De må bare se i realitet at de er ikke den samme klub lige pt som de har været, da de slet ikke kan tiltrække de etablerede spillere, som de mangler efter min mening, selvom de kaster nogle meget lukrative tilbud afsted. Samtidig har de haft 3 transfer fadæser indenfor 3 år hvis jeg ikke husker helt forkert, så jeg synes faktisk Florentino rammer plet med hans kommentar omkring manglende erfaring på ledelsesgangene i Manchester.
Hvad tænker folk omkring deres forholdvis uprøvet franskmand (Anthony Martial)? Jeg tænker Monaco griner hele vejen til banken, jeg ved godt han gav Arsenal problemer sidste år i Champions League, men 400 millioner alligevel plus diverse klausuler.
Sidste redigering: 10 år 10 måneder siden ved KesseBM. Begrundelse: stavefejl

• KesseBM
  • Gæst
  • Gæst
10 år 10 måneder siden #20 af KesseBM

Tobiasillas skrev:

Siempre Madrid skrev:

At Perez mener at United vil ikke sælge hænger sikkert sammen med at de ikke vil sælge til den pris Real vil give og ikke til den pris ManU vil have for DDG sådan tror jeg historien er der tidligere har været informationer/rygter om at både Real og ManU var uenig om prisen

Altså jeg har svært ved at se hvordan du kan konkludere at det var prisen som de var uenige om, da der ikke er blevet offentliggjort nogen pris kun spekulationer fra pressen og Man U satte deres underskrift på transferen, så må de jo have været tilfredse med tilbuddet/prisen i forhold til situationen med en spiller som ønskede at skifte klub. Men selvfølgelig står Real Madrid som taber i denne sag, da de ikke fik deres ønskespiller.
Sidste redigering: 10 år 10 måneder siden ved KesseBM. Begrundelse: fejl

10 år 10 måneder siden #21 af raul7=kongen

Tobiasillas skrev:

Siempre Madrid skrev:

Jamen lad os da altid bare betale det en klub forlanger. €40 mio for en målmand med en kontrakt som udløber om et år er jo langt, langt over markedsprisen. Selvfølgelig skal man spille det køligt. Havde Perez smidt det, så havde du jo kritiseret ham for at betale for meget. Det er helt tydeligt, at du er ude efter Perez uanset hvad han gør og overhovedet ikke ser nuanceret på tingene. Det er det samme uanset hvad der sker.

Hvad skulle han ellers gøre? Gik han ikke ud i medierne ville han da først fremstå som en taber. Jeg har intet set den modsatte vej, som tyder på at Madrid agerede forkert på nogen måde. Det er en pinlig sag for begge klubber, fordi det virker som om der er gået børnehave i den, men jeg har faktisk svært ved at se hvad Madrid skulle gøre anderledes.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, M_linding, andreashn

10 år 10 måneder siden #22 af Lars1991
Synes også sagerne med Coentrao og Herrera viser at United ikke er... ja, erfarne? Herrera kom så et år senere, hvilket vel bare beviser at de faktisk godt ville have ham.
Derudover har United generelt set.. virkelig underlige ud på transfermarkedet de seneste par sæsoner. Det har Real Madrid ikke, i hvert fald ikke på samme måde.

Så ja, jeg tror det er United der har fucked den her handel op, det helt sikkert.

10 år 10 måneder siden #23 af DarioGomez
pbs.twimg.com/media/CNAczF1XAAAr-Q-.jpg

Og det er alt, jeg har at sige om den sag!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

• Tobiasillas
  • Gæst
  • Gæst
10 år 10 måneder siden #24 af Tobiasillas
Det kan godt være jeg er ude efter Perez, ja jeg kan ikke foredrag manden, siden han ansat Mourinho har han faret vild. Okay igår har han måske været kloge med at ansat en træner og derefter lytte til ham og hente spiller som Benitez ønsker men for fanden hvorfor ødelægge det med DDG skandalen? Jeg er ikke efter manden men indholdet af hans handlinger, det kan ikke være rigtig vi smide Casillas også henter vi ikke en dygtig målmand på samme nivuae, når man har mulighed for at hente DDG for 40 mill så skal man gøre det, ikke vente til næste år for der kan ske mange tinge

At jeg kritisere Perez udtalelse til medier angående skandalen så er det ikke fordi han har været ude og forklare sig men han har været ude og prøvet at give skylden til Manchester hvilket er ligegyldigt efter det der er sket men han følt åbenbart behov for det, læg mærk til at Manchester kun har været ude og forsvare sig mod Reals pressemeddelelsen og ikke mere så taler man om overskud

Leveret af Kunena Forum