Interview med Florentino Pérez - 1. del: Manchester United mangler erfaring

10 år 10 måneder siden #25 af Sahinovic
Tobiasillas skrev:

At jeg kritisere Perez udtalelse til medier angående skandalen så er det ikke fordi han har været ude og forklare sig men han har været ude og prøvet at give skylden til Manchester hvilket er ligegyldigt efter det der er sket men han følt åbenbart behov for det, læg mærk til at Manchester kun har været ude og forsvare sig mod Reals pressemeddelelsen og ikke mere så taler man om overskud

Det er ikke let at være Florentino Pérez, alt hvad han gør bliver jo kritiseret, det er dog en rolle han må indfinde sig i, som han også selv nævner i interviewet.

Du synes det er okay at Florentino har været ude at forklare sig, men du synes ikke det er i orden, at han har givet Manchester United skylden? Altså dét, at Manchester United med fuld bevidsthed ødelagde handlen er jo selve forklaringen, så jeg kan ikke forstå hvorfor Florentino ikke skulle give dem skylden. At Manchester United kun har været ude at forsvare sig selv er jo lodret forkert, på deres officielle hjemmeside har de jo skrevet at Real Madrid var skyld i at handlen ikke blev fuldført.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 10 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Tobiasillas
  • Gæst
  • Gæst
10 år 10 måneder siden #26 af Tobiasillas
Så det er lodret forkert af Manchester at gå ude og forsvare sig, men når Perez gå ude og beskylder United så er det det rigtig man kan gøre!!!
Aha nu forstår jeg logikken

Reals udtalelser er den absolut sandheden Vs. Andre klubbers forklaringer som er altid løgne

10 år 10 måneder siden #27 af Sahinovic

Tobiasillas skrev: Så det er lodret forkert af Manchester at gå ude og forsvare sig, men når Perez gå ude og beskylder United så er det det rigtig man kan gøre!!!

Reals udtalelser er den absolut sandheden Vs. Andre klubbers forklaringer som er altid løgne

Læs nu hvad jeg skriver først (-;

Du skriver selv, ''læg mærk til at Manchester kun har været ude og forsvare sig mod Reals pressemeddelelsen og ikke mere så taler man om overskud'', hvorpå jeg så skriver at det er lodret forkert at Manchester United kun har været ude at forsvare sig selv, de har givet Real Madrid skylden for at handlen ikke gik igennem, på deres officiele hjemmeside. Forstod du logikken nu?

Jeg vælger at tro på Real Madrid, eftersom Real Madrid meget gerne ville have hentet De Gea i dette transfervindue, hvorimod Machester United mildest talt var knap så villige til at slippe ham.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 10 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, ElMadrid

• Tobiasillas
  • Gæst
  • Gæst
10 år 10 måneder siden #28 af Tobiasillas

Sahinovic skrev:

Tobiasillas skrev: Så det er lodret forkert af Manchester at gå ude og forsvare sig, men når Perez gå ude og beskylder United så er det det rigtig man kan gøre!!!

Læs nu hvad jeg skriver først (-;

Du skriver selv, ''læg mærk til at Manchester kun har været ude og forsvare sig mod Reals pressemeddelelsen og ikke mere så taler man om overskud'', hvorpå jeg så skriver at det er lodret forkert at Manchester United kun har været ude at forsvare sig selv, de har givet Real Madrid skylden for at handlen ikke gik igennem, på deres officiele hjemmeside. Forstod du logikken nu?

Jeg vælger at tro på Real Madrid, eftersom Real Madrid meget gerne ville have hentet De Gea i dette transfervindue, hvorimod Machester United mildest talt var knap så villige til at slippe ham.

Nu forstår jeg hvad du mente
Men det passer ikke
Manchester var ude for at forsvare sig mod Reals beskyldninger, at under deres forsvar giver de Real skylden vil ikke betragtes andet end forsvare, at Manchester beskyldt Real i den mislykkede handel er stadigvæk et forsvar mod Reals beskyldning
Forstår du nu hvad jeg mener med "at forsvar sig"?
På den anden side så var Real ude med en pressemeddelelse uden at nogen havde beskyldt dem for noget, ergo Perez følt sig at retfærdiggøre sin plan i dennehandel

10 år 10 måneder siden #29 af Kassow-Rossing
Havde Real Madrid undladt at skrive en officiel meddelelse på deres hjemmeside og havde Perez undladt at takke ja til et interview, hvor han forklarede verden om hvad der skete med DDG-handlen, så ville alle tro på at det var Reals egen skyld. Som Real Madrids øverste, bliver han naturligvis nødt til at stille sig frem og forklare.

Nu var der to partier i denne sag, og hvert parti havde sin egen udlægning af sagens forløb. Der forelægger to muligheder:

1.
Man tror på Manchester Uniteds udlæg af historien og dermed ikke på Real Madrid og Perez.. Den har jeg svært ved, fordi Real har ønsket DDG hele sommeren. Her ser jeg et forklaringsproblem, fordi klubben var officielt ude og meddele, at man ikke ville sælge DDG under nogen omstændigheder. Man talte om at sende et budskab til verden om at MU ikke var en sælgende klub. Alligevel endte man med at skrive under på at sælge ham. Derefter går handlen i vasken, og så går klubben ud og meddeler, at man er glad for at have DDG i truppen i den kommende sæson. Hvordan hænger det sammen, når man ønskede at sælge?

2.
Man tror på Real Madrid og Perez's udlæg af historien og dermed ikke på Manchester Uniteds. Hvis man tror på denne version af historien, så må man også acceptere, at Perez og Real Madrids advokater er nødsaget til at forklare omverdenen omstændighederne for hvorfor DDG ikke kom til klubben. Det skal ikke ses som et angreb mod United, som Perez også citeres for: "I don't want to blame anyone". Det skal ses som en forklaring til klubbens fans, der forventede at kunne præsentere DDG på Bernabeu 1. september.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

10 år 10 måneder siden #30 af Siempre Madrid

Kassow-Rossing skrev: Havde Real Madrid undladt at skrive en officiel meddelelse på deres hjemmeside og havde Perez undladt at takke ja til et interview, hvor han forklarede verden om hvad der skete med DDG-handlen, så ville alle tro på at det var Reals egen skyld. Som Real Madrids øverste, bliver han naturligvis nødt til at stille sig frem og forklare.

Nu var der to partier i denne sag, og hvert parti havde sin egen udlægning af sagens forløb. Der forelægger to muligheder:

1.
Man tror på Manchester Uniteds udlæg af historien og dermed ikke på Real Madrid og Perez.. Den har jeg svært ved, fordi Real har ønsket DDG hele sommeren. Her ser jeg et forklaringsproblem, fordi klubben var officielt ude og meddele, at man ikke ville sælge DDG under nogen omstændigheder. Man talte om at sende et budskab til verden om at MU ikke var en sælgende klub. Alligevel endte man med at skrive under på at sælge ham. Derefter går handlen i vasken, og så går klubben ud og meddeler, at man er glad for at have DDG i truppen i den kommende sæson. Hvordan hænger det sammen, når man ønskede at sælge?

2.
Man tror på Real Madrid og Perez's udlæg af historien og dermed ikke på Manchester Uniteds. Hvis man tror på denne version af historien, så må man også acceptere, at Perez og Real Madrids advokater er nødsaget til at forklare omverdenen omstændighederne for hvorfor DDG ikke kom til klubben. Det skal ikke ses som et angreb mod United, som Perez også citeres for: "I don't want to blame anyone". Det skal ses som en forklaring til klubbens fans, der forventede at kunne præsentere DDG på Bernabeu 1. september.

Ad 1.
Real Madrid har jo også efterfølgende været ude og proklamere, at man er rigtig glade for Keylor Navas, selv om man gerne ville sælge ham. Manchester United kan jo sagtens være glade for at have ham i truppen, hvilket vel er en del af grunden til, at man venter med at sætte ham til salg til den 31. august omkring kl. 12.00.

Når det er sagt, så står Manchester United samlet set med en ekstremt dårlig sag efterfølgende.

De kan ikke tillade sig, at tage en hel trup som gidsel og skyde sig selv i foden ved at sætte David De Gea på bænken, indtil han forlænger sin kontrakt. Og vælger David De Gea at sætte sig til forhandlingsbordet, så har han alle kort på hånden (og en ladt pistol under bordet) fordi han kan kræve sig selv rigtig godt betalt som følge af, at han frit kan forhandle med alle andre klubber fra 1. januar.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Leveret af Kunena Forum