James også ude i en måned
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
James er i dag blevet undersøgt for den skade, han pådrog sig i venskabskampen mod Peru og det er dårligt nyt for Real Madrid.
Colombianeren har nemlig pådraget sig en muskelskade og dermed er han ude af spillet i den kommende måneds tid, akkurat som Danilo.
James var den store oplevelse, da Real Madrid slog Betis med 5-0, men det bliver nu Isco som skal tage over.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
James og Danilo er jo nok de bedste spillere vi har på deres positioner. Og så til den vigtige kamp mod lillesøster :(
Carvajal og Isco er ok backups, men især James synes jeg har en edge over Isco, hvertfald i effektivitet.
Men vel altid noget at det ikke var modric og Kross.
Eller Benz og Ronaldo som blev skadet.
Doc.juego skrev: Ey hvor irriterende !
James og Danilo er jo nok de bedste spillere vi har på deres positioner. Og så til den vigtige kamp mod lillesøster :(
Carvajal og Isco er ok backups, men især James synes jeg har en edge over Isco, hvertfald i effektivitet.
Vi skal ikke møde lillesøster. Det skal Barca. Vi skal møde Espanyol.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
ElMadrid skrev:
Doc.juego skrev: Ey hvor irriterende !
Vi skal ikke møde lillesøster. Det skal Barca. Vi skal møde Espanyol.
Ja det er rigtigt, men jeg er sådan en af rigtig deprimerende typer der tager sorgerne på forskud, så når de er ude en måned tror jeg desværre ikke de bliver klar før, og er derfor ude når vi møder lillesøster (om en 4 uger mener jeg)
- Raul-Madrid
- Guld bruger
-
Carvaral god back up ?? COME ON han har da vist han er en del bedre end Danilo - fatter ikke han for lov til at starte inde..... intet vist endnu..!
RAUL!!!!
Raul-Madrid skrev: Hmmm not sure if Atletico or Real Madrid is the "Lillesøster" ;)
Carvaral god back up ?? COME ON han har da vist han er en del bedre end Danilo - fatter ikke han for lov til at starte inde..... intet vist endnu..!
Som back synes jeg også Carvaral er bedre med det Danilo har vist, så ingen svækkelse der. Dog mere kritisk med James. Men med alle de midtbanefolk bør truppen stadig kunne klare det.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Raul-Madrid skrev: Hmmm not sure if Atletico or Real Madrid is the "Lillesøster" ;)
Lillesøster er vel den klub, der har vinder klart færrest kampe og titler de seneste 5 år og seneste 100 år. Klart færrest fans, dårligste økonomi, dårligste spillere og klubben, der generelt har svært ved at spille en god kamp mod storebror pga storebrorkomplekset :) Og ja man kan finde 4-5 undtagelser de sidste 10 år.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
Kassow-Rossing skrev:
Lillesøster er vel den klub, der har vinder klart færrest kampe og titler de seneste 5 år og seneste 100 år. Klart færrest fans, dårligste økonomi, dårligste spillere og klubben, der generelt har svært ved at spille en god kamp mod storebror pga storebrorkomplekset :) Og ja man kan finde 4-5 undtagelser de sidste 10 år.
So what vi har bedre spillere, hvis de har et bedre hold... Lige NU
Med den præmis du stiller op der, så er en klub som fx AGF, på en række områder, jo også en større klub end FC Midtjylland, og du kan da have en pointe, men hvad pokker kan AGF bruge det til? Kampene spilles i nutiden, ligeså vel som priserne overrækkes i nutiden. Jeg har ikke det fjerneste imod spydigheder og den generelle rivalisering som er en naturlig del af stærkt resultatorienterede miljøer. Alligevel kunne jeg godt ønske mig lidt bedre timing fra nogle madridistas.
Atl. Madrid har i den grad fortjent vores respekt på baggrund af de seneste års resultater. At kalde dem for lillesøster, i den her tid, det er malplaceret overlegenhed med en indbygget boomerang-effekt. Den rammer dig selv i røven.
Altid Real Madrid.