James også ude i en måned

10 år 10 måneder siden #13 af Kassow-Rossing
Læste du præmisserne? :)

Hvis Real Madrid er et bedre hold en Atlético Madrid netop nu, og et bedre hold de sidste fem år og et bedre hold de sidste 100 år, hvem kan så tro at Real Madrid skulle være de små? Altså vi ender jo over Atlético Madrid hvert evig eneste år bortset fra forrige sæson. Der var vi dog stadig bedre end dem på alle fronter stort set med en giga sejr i Copa del Rey over dem og en CHL sejr over dem. Den sæson endte vi også højere på koefficientlisten end dem.

Jeg vil måske gå så langt at opgradere dem til lillebror ;)

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Doc.juego

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 10 måneder siden #14 af Raul7-2880

Kassow-Rossing skrev: Læste du præmisserne? :)

Hvis Real Madrid er et bedre hold en Atlético Madrid netop nu, og et bedre hold de sidste fem år og et bedre hold de sidste 100 år, hvem kan så tro at Real Madrid skulle være de små? Altså vi ender jo over Atlético Madrid hvert evig eneste år bortset fra forrige sæson. Der var vi dog stadig bedre end dem på alle fronter stort set med en giga sejr i Copa del Rey over dem og en CHL sejr over dem. Den sæson endte vi også højere på koefficientlisten end dem.

Læste du beskederne ? :)

Der jo ingen som skriver at Real Madrid er de "små". Jeg og andre brugere mener bare at Atl. Madrid ikke fortjener at blive kaldt lillesøster da de i flere omgange har ydmyget os og efterhånden er blevet virkelig svære at slå. Jeg mener dog at vi er et bedre hold, bar ikke gode nok til at betegne Atl. Madrid som lillesøster.

... Og forresten: Kan du fortælle mig resultatet af vores "giga sejr" mod Atl. Madrid i Copa Del Rey? ;-)

10 år 10 måneder siden #15 af FranciscoISCO

Lillebror kan jeg måske godt gå med til ;)

Den seneste 'gigasejr', den står Atletico dog for, internt er de generelt også ovenpå nu... Netop nu.

Altid Real Madrid.

10 år 10 måneder siden #16 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne James også ude i en måned

FranciscoISCO skrev:

Lillebror kan jeg måske godt gå med til ;)

Den seneste 'gigasejr', den står Atletico dog for, internt er de generelt også ovenpå nu... Netop nu.

Arh... Efter CHL sidste år, kan du ikke påstå at de er ovenpå. Den står nok 50/50 indtil næste derby.

10 år 10 måneder siden #17 af Kassow-Rossing
Ja jeg læste beskederne :) Du skrev at du ikke var sikker på hvem af de to klubber, der var lillesøster og så tilføjede du en smiley med et skævt smil. Til det svarede jeg at det var Atlético Madrid, der var lillesøsteren, fordi Real Madrid har været dem overlegne på alle parametre uanset om man man måler på de sidste 100 år eller om man måler på de sidste 5 år. Så kom jeg ind på at der havde været en enkelt sæson (forrige sæson), hvor Atlético havde stået næsten lige så stærkt som os, og det var den sæson hvor de vandt ligaen, tabte til os i CHL og tabte en "giga sejr" til os i Copa del Rey. Til sidst gik jeg med til at kalde dem lillebror, men til din oprindelige forundren over hvilken af de to klubber, du syntes var lillesøster, kan man vel ikke være i tvivl.

Ja jeg kan godt fortælle dig om resultatet af den giga sejr i Copa del Rey:

Real Madrid vandt første kamp 3-0 og havde returkampen på Vicente Calderon, hvor storebror også knuste lillebror med 2-0. Samlet 5-0 sejr over Atlético Madrid i den giga sejr, som var i den sæson, som vi diskuterede. Kort efter mødtes de i CHL finalen som Real Madrid også vandt.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Sidste redigering: 10 år 10 måneder siden ved Kassow-Rossing.

10 år 10 måneder siden #18 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne James også ude i en måned

Neye skrev: Vi er dækket godt ind på den den offensive midtbane, så at James er ude i en måned, går nok. Det er nok værst for James, der først skal over skaden og så tilbage i truppen.

Undskyld mig, men ser du overhovedet Reals kampe eller læser du bare nyheder? James er nok den mest fatale spiller, der kunne få en skade i øjeblikket. Det er ham, der holder sammen på det hele. Uden ham bliver det en lang måned.

Jeg er klar over, at du ser det som et plus, fordi så kan Isco spille. Men realiteten er altså bare, at James er beviseligt et niveau over Isco på nuværende tidspunkt. Et niveau vi har brug for, når de forreste ikke slår til.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Chamartin

10 år 10 måneder siden #19 af Dios
Besvaret af Dios på emne James også ude i en måned

Pelle skrev:

Neye skrev: Vi er dækket godt ind på den den offensive midtbane, så at James er ude i en måned, går nok. Det er nok værst for James, der først skal over skaden og så tilbage i truppen.

Undskyld mig, men ser du overhovedet Reals kampe eller læser du bare nyheder? James er nok den mest fatale spiller, der kunne få en skade i øjeblikket. Det er ham, der holder sammen på det hele. Uden ham bliver det en lang måned.

Jeg er klar over, at du ser det som et plus, fordi så kan Isco spille. Men realiteten er altså bare, at James er beviseligt et niveau over Isco på nuværende tidspunkt. Et niveau vi har brug for, når de forreste ikke slår til.

Han spillede en forfærdelig første kamp, også selvom det kun blev til 30 min.. Han spillede tilgengæld en fantastisk 2. kamp, men skal vi ikke snart passe på med at gøre sine yndlings bedre end de er? :D

Ligesom Ronaldo ikke er i krise, ligeså vel er det heller ikke James som holder sammen på det hele. Når vi har smadret Espanyol 3/4/5-0 uden James, så får piben måske en anden lyd. Slap nu af. Der er spillet 2 kampe. Hvis vi ikke kan vinde uden James, så er der rigtig mange alarmklokker som burde ringe. Det er dog egentlig helt utrolig vi alligevel har vundet titler uden ham :D

Intet ondt, men i 2 har det vildt når snakken går på Isco og James.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: ZizouMo, Zyconith, Sahinovic, FranciscoISCO, Neye

10 år 10 måneder siden #20 af Pelle

Dios skrev:

Pelle skrev:

Han spillede en forfærdelig første kamp, også selvom det kun blev til 30 min.. Han spillede tilgengæld en fantastisk 2. kamp, men skal vi ikke snart passe på med at gøre sine yndlings bedre end de er? :D

Ligesom Ronaldo ikke er i krise, ligeså vel er det heller ikke James som holder sammen på det hele. Når vi har smadret Espanyol 3/4/5-0 uden James, så får piben måske en anden lyd. Slap nu af. Der er spillet 2 kampe. Hvis vi ikke kan vinde uden James, så er der rigtig mange alarmklokker som burde ringe. Det er dog egentlig helt utrolig vi alligevel har vundet titler uden ham :D

Intet ondt, men i 2 har det vildt når snakken går på Isco og James.

Jeg henholder mig blot til truppens nuværende forfatning, og her er James vores vigtigste brik i øjeblikket. Specielt med tanke på en sløv start af Modric.

Btw, det er fedt, hvordan du altid skal slutte dine indlæg med et personligt angreb gemt væk i en stikpille. Især med tanke på hvor mange beefs du selv har med folk på forum, Dios. Mon ikke du snart bare skulle lære at holde dig til emnerne, argumentere for hvorfor du er enig/uenig - og så lade det være ved det ;-)

10 år 10 måneder siden #21 af Neye
Besvaret af Neye på emne James også ude i en måned

Pelle skrev:

"Fatalt" - nu er vi vist ovre i dramaqueenhjørnet :)

Vi er rigtig fint besat på den offensive midtbane og der er intet "fatalt" over at mangle James. Det er naturligvis altid bedst at stille med bedste mulige opstilling og her er James så bestemt én af spillerne.

Isco er en rigtig fin erstatning for James. Så fin at det er noget sludder at tale om noget skulle være fatalt uden James.

Jeg er iøvrigt ikke en af dem der mener, at den ene af de nævnte spillere, udelukker den anden. Tværtimod er jeg for begge på bekostning af en tredie spiller. Desværre ikke en konstellation der pt. kan komme på tale med den nuværende ledelse. Men mon ikke mine to ynglingsspillere får den spilletid de skal have, når man indtænker skader og rotation mv.
Sidste redigering: 10 år 10 måneder siden ved Neye.

10 år 10 måneder siden #22 af Doc.juego
Besvaret af Doc.juego på emne James også ude i en måned
Nu er det ikke for at være Buzz Killington, men debatten har det i den grad med at blive lidt hed når Isco er involveret. Klart fordi at han generelt er en yndling blandt fans, men at hans spil - selv om det er ok, og han er teknisk dygtig - ikke altid er lige effektivt, især pga. hans manglende fart og fysik. Dette er altså ikke et hetz mod alle dem der har en holdning til Isco og hans rolle, men blot for måske at gøre opmærksom på at tonen godt kan blive lidt over i det grove hjørne nogle gange.

Af Isco vs James debatten mener jeg personligt at James er bedre, han laver ikke altid ligeså fine finter/driblinger, men han lave nogle sindsygt flotte og effektive skud, indlæg og assist. Som jeg personligt er vild med at se på. At andre mener det modsatte er selvfølgelig helt ok, jeg mener bare at James er at foretrække. Jeg mener også at på nuværende tidspunkt har Isco ikke gjort sig fortjent (endnu!) til at være en del af "start 11'eren" (Selv om der ikke rigtig er én med Rafa)
Isco er dog en ganske udemærket back-up / Rotations spiller, og han skal nok blive vigtig i sæsonen, og han skal nok blive en rigtig god spiller i fremtiden.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, Pelle, MadridistaPorVida

10 år 10 måneder siden #23 af Pelle

Doc.juego skrev: Nu er det ikke for at være Buzz Killington, men debatten har det i den grad med at blive lidt hed når Isco er involveret. Klart fordi at han generelt er en yndling blandt fans, men at hans spil - selv om det er ok, og han er teknisk dygtig - ikke altid er lige effektivt, især pga. hans manglende fart og fysik. Dette er altså ikke et hetz mod alle dem der har en holdning til Isco og hans rolle, men blot for måske at gøre opmærksom på at tonen godt kan blive lidt over i det grove hjørne nogle gange.

Af Isco vs James debatten mener jeg personligt at James er bedre, han laver ikke altid ligeså fine finter/driblinger, men han lave nogle sindsygt flotte og effektive skud, indlæg og assist. Som jeg personligt er vild med at se på. At andre mener det modsatte er selvfølgelig helt ok, jeg mener bare at James er at foretrække. Jeg mener også at på nuværende tidspunkt har Isco ikke gjort sig fortjent (endnu!) til at være en del af "start 11'eren" (Selv om der ikke rigtig er én med Rafa)
Isco er dog en ganske udemærket back-up / Rotations spiller, og han skal nok blive vigtig i sæsonen, og han skal nok blive en rigtig god spiller i fremtiden.

Hvor har jeg savnet sådan et indlæg. Du rammer alt det, jeg gerne vil nævne, men tydeligvis ikke har de litterære egenskaber til. Er meget enig med dig!

Følgende bruger(e) sagde tak: Doc.juego

10 år 10 måneder siden #24 af Dios
Besvaret af Dios på emne James også ude i en måned
Pelle skrev:

Jeg henholder mig blot til truppens nuværende forfatning, og her er James vores vigtigste brik i øjeblikket. Specielt med tanke på en sløv start af Modric.

Btw, det er fedt, hvordan du altid skal slutte dine indlæg med et personligt angreb gemt væk i en stikpille. Især med tanke på hvor mange beefs du selv har med folk på forum, Dios. Mon ikke du snart bare skulle lære at holde dig til emnerne, argumentere for hvorfor du er enig/uenig - og så lade det være ved det ;-)

Jeg skrev det i mit forrige indlæg. Der er så meget kvalitet i truppen, at vi ikke er afhængig af enkelte spillere. Ikke engang Ronaldo, selvom han laver 5 idag. James er fantastisk, men som du kan se idag, så er han ikke uundværlig som du prøvede at gøre ham til.

Personligt angreb? Du har jo konsekvent været efter ham hvergang han kommer på banen. Jeg kan ikke se angrebet nogle steder. Jeg skrev i havde det vildt, men hvis det støder dig, så undskylder jeg da gerne. Så skal jeg i fremtiden bare passe på, at skrive til dig, da jeg godt nok skal passe på hvad jeg får flettet sammen. Det er måske sandt hvad folk siger om nordjylland ;D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Neye

Leveret af Kunena Forum