Sky: De Gea forhandler med Manchester United

10 år 10 måneder siden #25 af ChrillRM14
Det ligner, at det er officielt med en kontraktforlængelse...
Og så var vi en hel fodboldverden, der mente, at det var United, der var de store tabere i dene transfersaga...

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 10 måneder siden #26 af FranciscoISCO

Siempre Madrid skrev:

FranciscoISCO skrev:

Siempre Madrid skrev:

KesseBM skrev:

Siempre Madrid skrev:

daffy skrev:

Siempre Madrid skrev:

Storken skrev: Man kan vel sige, at De Gea brugte Real Madrid for at få en ny kontrakt :-)

Sådan ser det ud og derfor kan/skal han naturligvis ikke længere være et emne i Real Madrid.

Der kan vel være tæt på hundrede grunde til, at sagen er endt som det er. At beslutte sig for, at De Gea brugte Real til at fp en ny og forbedret kontrakt - og med den grundlægge ham for "had" er for tyndt. Sorry.

Måske tyndt. Men der er ikke andre forklaringer.

Carlos Abad, Batalla eller Bernd Leno er bud på fremtidens målmænd.

Jeg tænker alle omkring De Gea har ønsket denne forlængelse efter det kollapsede skifte til Real. Så det er ikke den store overraskelse for mit vedkommende. Han skal have ro på igen og have tingene til at handle om fodbold igen. Så selvfølgelig forlængede han sin kontrakt.

Det der så er mere spændende er hvad der står i den kontrakt i forhold til frikøbsklausul osv. Men det bliver desværre kun til gætteri fra vores side.

Vi kan jo kun gisne omkring hvad der er sket og hvad hans intentioner har været. Men jeg synes også det er for tyndt at ligge ham for had.

Jeg lægger ham bestemt ikke for had. Jeg skriver blot at han bør være uinteressant for Real Madrid i fremtiden.

Du har et par gange skrevet om spillere og deres pistoler, i hvad der kunne ligne forhandlingssituationer. Men din egen lader jo også i den grad til at være skarpladt ;)

Jeg tror altså det er en lidt for forhastet konklusion at slutte, at De Gea skulle have brugt Real, til at få forhandlet en kontrakt hjem med United. Hvis dette virkelig er tilfældet, så har manden jo mere is i maven, end Nordpolen har på land, og så har jeg slet ikke kommenteret hans ambitions niveau; United er jo som bekendt ikke hvad de har været, og ser næppe ud til at blive det lige forløbeligt. Jeg er ret overbevist om, at De Gea ville til Real Madrid. Jeg kan ikke finde hoved og hale i, hvem der skal have skylden for handlens kollaps (hvis den overhovedet kan overrækkes til enkelte parter), men ikke desto mindre er De Gea stadig at finde i United i denne sæson, at han nu prøver at få det bedste ud af det kommende år, det tror jeg er klogt. Jeg tror at kontraktforlængelsen skal ses lidt som 'damage control'. Det er en hændelsens effekt, snarere end det var hensigten.

Med mindre enten Navas eller Casilla, i løbet af denne sæson, tager springet fra yderst kompetente målmænd, til decideret verdensklasse, så er jeg altså ret sikker på, at De Gea er at finde i Real til næste sæson; det bør i sidste ende være i alles interesse... Den bør være 'De Gea-sikker' ;)

Men hvad skulle forhindre ham i at få et godt år i Manchester United.

Det er jo højglanspoleret bullshit at forestille sig følgende scenarie:

Van Gaal til Rooney og Depay: Nu skal I høre her, Wayne og Memphis, vi bliver nødt til at skrue ned for ambitionerne i denne sæson, for vi skal statuere et eksempel over for David.

Altså, vil Manchester United noget seriøst i denne sæson, så bliver det med David De Gea på mål, og det er uagtet at han ikke forlængede sin kontrakt. Van Gaal kunne måske holde De Gea ude i en måned, men i takt med at resultaterne udeblev, ville presset øges på både ham og klubben, så det er utopi at tro på et års tribuneplads til ham.

Jeg begriber ikke, at en dygtig agent som Jorge Mendes ikke bevarede al coolness.........eller det vil sige, det begriber jeg godt: De Gea fik en guldrandet kontrakt og det var det, som det hele handlede om fra start.

Derfor - og det siger jeg ikke fordi rønnebærrene er sure - skal Real Madrid ikke bruge mere tid på David De Gea og hans pseudo-ønske om at komme hjem til kæresten og familien i Madrid, men derimod koncentrere sig om at finde alternativet, omend David De Gea var et rigtig troværdigt bud.

Hvad skulle forhindre ham i at få et godt år i Manchester United? Louis Van Gaal og Uniteds generelle forfatning. Individuelt får han sandsynligvis en god sæson - hvilket man nok også har sigtet efter med forlængelsen - men for en klub som langt fra er hvor de skal være, for at kunne spille med om titler.

Om han har været presset til det eller ej, så er forlængelsen jo et klogt træk af De Gea. Han skal nemlig være i United i et helt år, han kan ligeså godt få det bedste ud af det og muligheden for dette forbedres vel alt anden end lige ved at vise arrangement; ikke bare overfor træneren, men ligeså meget overfor tilskuerne, medspillerne osv.

Om United virkelig havde haft mod på at lade deres største navn se til fra en eller anden form for tilskuerplads, i en hel sæson, det kan vi så gisne om. Men risikoen var der vel og den har De Gea nok følt. Alt i alt synes jeg altså godt man kan have forståelse for De Geas beslutning.

Hvis han stadig, som jeg tror, har en fod i to lejre, så har han jo balanceret på en knivsæg ift. kontrakt-situationen; han ville uåndgåeligt komme til at sende et 'uheldigt' signal til en af lejrene... Og det endte så med at blive vores. Men hvis kontrakten er skruet sådan sammen, at det vil være nogenlunde overskueligt at hive ham ud af hans engelske limbo, til næste sæson, så vil jeg altså mene, at han har fået det bedste ud af situationen.

Altid Real Madrid.

10 år 10 måneder siden #27 af Siempre Madrid

FranciscoISCO skrev:

Siempre Madrid skrev:

FranciscoISCO skrev:

Siempre Madrid skrev:

KesseBM skrev:

Siempre Madrid skrev:

daffy skrev:

Siempre Madrid skrev:

Storken skrev: Man kan vel sige, at De Gea brugte Real Madrid for at få en ny kontrakt :-)

Sådan ser det ud og derfor kan/skal han naturligvis ikke længere være et emne i Real Madrid.

Der kan vel være tæt på hundrede grunde til, at sagen er endt som det er. At beslutte sig for, at De Gea brugte Real til at fp en ny og forbedret kontrakt - og med den grundlægge ham for "had" er for tyndt. Sorry.

Jeg tænker alle omkring De Gea har ønsket denne forlængelse efter det kollapsede skifte til Real. Så det er ikke den store overraskelse for mit vedkommende. Han skal have ro på igen og have tingene til at handle om fodbold igen. Så selvfølgelig forlængede han sin kontrakt.

Det der så er mere spændende er hvad der står i den kontrakt i forhold til frikøbsklausul osv. Men det bliver desværre kun til gætteri fra vores side.

Vi kan jo kun gisne omkring hvad der er sket og hvad hans intentioner har været. Men jeg synes også det er for tyndt at ligge ham for had.

Jeg lægger ham bestemt ikke for had. Jeg skriver blot at han bør være uinteressant for Real Madrid i fremtiden.

Du har et par gange skrevet om spillere og deres pistoler, i hvad der kunne ligne forhandlingssituationer. Men din egen lader jo også i den grad til at være skarpladt ;)

Jeg tror altså det er en lidt for forhastet konklusion at slutte, at De Gea skulle have brugt Real, til at få forhandlet en kontrakt hjem med United. Hvis dette virkelig er tilfældet, så har manden jo mere is i maven, end Nordpolen har på land, og så har jeg slet ikke kommenteret hans ambitions niveau; United er jo som bekendt ikke hvad de har været, og ser næppe ud til at blive det lige forløbeligt. Jeg er ret overbevist om, at De Gea ville til Real Madrid. Jeg kan ikke finde hoved og hale i, hvem der skal have skylden for handlens kollaps (hvis den overhovedet kan overrækkes til enkelte parter), men ikke desto mindre er De Gea stadig at finde i United i denne sæson, at han nu prøver at få det bedste ud af det kommende år, det tror jeg er klogt. Jeg tror at kontraktforlængelsen skal ses lidt som 'damage control'. Det er en hændelsens effekt, snarere end det var hensigten.

Med mindre enten Navas eller Casilla, i løbet af denne sæson, tager springet fra yderst kompetente målmænd, til decideret verdensklasse, så er jeg altså ret sikker på, at De Gea er at finde i Real til næste sæson; det bør i sidste ende være i alles interesse... Den bør være 'De Gea-sikker' ;)

Van Gaal til Rooney og Depay: Nu skal I høre her, Wayne og Memphis, vi bliver nødt til at skrue ned for ambitionerne i denne sæson, for vi skal statuere et eksempel over for David.

Altså, vil Manchester United noget seriøst i denne sæson, så bliver det med David De Gea på mål, og det er uagtet at han ikke forlængede sin kontrakt. Van Gaal kunne måske holde De Gea ude i en måned, men i takt med at resultaterne udeblev, ville presset øges på både ham og klubben, så det er utopi at tro på et års tribuneplads til ham.

Jeg begriber ikke, at en dygtig agent som Jorge Mendes ikke bevarede al coolness.........eller det vil sige, det begriber jeg godt: De Gea fik en guldrandet kontrakt og det var det, som det hele handlede om fra start.

Derfor - og det siger jeg ikke fordi rønnebærrene er sure - skal Real Madrid ikke bruge mere tid på David De Gea og hans pseudo-ønske om at komme hjem til kæresten og familien i Madrid, men derimod koncentrere sig om at finde alternativet, omend David De Gea var et rigtig troværdigt bud.

Hvad skulle forhindre ham i at få et godt år i Manchester United? Louis Van Gaal og Uniteds generelle forfatning. Individuelt får han sandsynligvis en god sæson - hvilket man nok også har sigtet efter med forlængelsen - men for en klub som langt fra er hvor de skal være, for at kunne spille med om titler.

Om han har været presset til det eller ej, så er forlængelsen jo et klogt træk af De Gea. Han skal nemlig være i United i et helt år, han kan ligeså godt få det bedste ud af det og muligheden for dette forbedres vel alt anden end lige ved at vise arrangement; ikke bare overfor træneren, men ligeså meget overfor tilskuerne, medspillerne osv.

Om United virkelig havde haft mod på at lade deres største navn se til fra en eller anden form for tilskuerplads, i en hel sæson, det kan vi så gisne om. Men risikoen var der vel og den har De Gea nok følt. Alt i alt synes jeg altså godt man kan have forståelse for De Geas beslutning.

Hvis han stadig, som jeg tror, har en fod i to lejre, så har han jo balanceret på en knivsæg ift. kontrakt-situationen; han ville uåndgåeligt komme til at sende et 'uheldigt' signal til en af lejrene... Og det endte så med at blive vores. Men hvis kontrakten er skruet sådan sammen, at det vil være nogenlunde overskueligt at hive ham ud af hans engelske limbo, til næste sæson, så vil jeg altså mene, at han har fået det bedste ud af situationen.

Men tror du selv, at Manchester United udstyrer ham med en kontrakt af 4 års varighed og en ganske god hyre for at lade ham gå til 30 millioner € næste år. Jeg tror - og håber - i hvert fald ikke at Real Madrid går med på den galej og skal til at betale voldsomt meget mere for De Gea eller ud i et hårdt forhandlingsforløb med Manchester United.

Forstå mig ret, det er helt fair, at David De Gea er sig selv nærmest og tænker på sig selv, men det synes jeg bare ikke at Real Madrid skal ligge under for.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

10 år 10 måneder siden #28 af FranciscoISCO

Siempre Madrid skrev:

FranciscoISCO skrev:

Siempre Madrid skrev:

FranciscoISCO skrev:

Siempre Madrid skrev:

KesseBM skrev:

Siempre Madrid skrev:

daffy skrev:

Siempre Madrid skrev:

Men tror du selv, at Manchester United udstyrer ham med en kontrakt af 4 års varighed og en ganske god hyre for at lade ham gå til 30 millioner € næste år. Jeg tror - og håber - i hvert fald ikke at Real Madrid går med på den galej og skal til at betale voldsomt meget mere for De Gea eller ud i et hårdt forhandlingsforløb med Manchester United.

Forstå mig ret, det er helt fair, at David De Gea er sig selv nærmest og tænker på sig selv, men det synes jeg bare ikke at Real Madrid skal ligge under for.

30 er måske en tand for naivt at håbe på, men 40 eller 50 kunne jeg da godt forestille mig. Det er i hvert fald ikke over min smertegrænse, taget i betragtning at vi her snakker en af verdens bedste på sin position, sammenlagt med markedets øvrige udbud og hvad vi selv har til rådighed på positionen (Navas og Casilla er altså bare umiddelbart et pænt stykke fra øverste hylde).

Jeg er enig i, at vi ikke skal til og ud i en ny omgang torvtrækning med United, til næste sommer, men hvis der er en klausul i kontrakten, og altså forudsat at denne ligger under smertegrænsen, ja så blive scenariet jo ikke relevant. At vi så givetvis kommer til at betale mere, end det beløb vi var sekunder fra at betale i det netop afsluttede vindue, det er så hvad det er, det er træls, men altså et surt æble som i det store og hele bør være forholdsvist fordøjeligt, hvis du spørger mig.

Altid Real Madrid.

10 år 10 måneder siden #29 af Kassow-Rossing
Det er vidst hvad vi kalder en Sunk Cost ;)

Noget der ikke skal tænkes over længere, fordi det er fortid og ikke bør tages i betragtning, når man overvejer at købe de Gea igen næste sommer. Hvis klubben vil have ham, og han vil til klubben, så bør man se bort fra denne sommer, hvor United for første gang i historien fik overhånden over Real Madrid. Om end kun for et kort øjeblik.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

10 år 10 måneder siden #30 af Siempre Madrid

FranciscoISCO skrev:

Siempre Madrid skrev:

FranciscoISCO skrev:

Siempre Madrid skrev:

FranciscoISCO skrev:

Siempre Madrid skrev:

KesseBM skrev:

Siempre Madrid skrev:

daffy skrev:

Siempre Madrid skrev:

30 er måske en tand for naivt at håbe på, men 40 eller 50 kunne jeg da godt forestille mig. Det er i hvert fald ikke over min smertegrænse, taget i betragtning at vi her snakker en af verdens bedste på sin position, sammenlagt med markedets øvrige udbud og hvad vi selv har til rådighed på positionen (Navas og Casilla er altså bare umiddelbart et pænt stykke fra øverste hylde).

Jeg er enig i, at vi ikke skal til og ud i en ny omgang torvtrækning med United, til næste sommer, men hvis der er en klausul i kontrakten, og altså forudsat at denne ligger under smertegrænsen, ja så blive scenariet jo ikke relevant. At vi så givetvis kommer til at betale mere, end det beløb vi var sekunder fra at betale i det netop afsluttede vindue, det er så hvad det er, det er træls, men altså et surt æble som i det store og hele bør være forholdsvist fordøjeligt, hvis du spørger mig.

Jeg ville rigtig gerne have haft David De Gea til klubben, men han har sørget for at gå fra at kunne komme gratis til at Real Madrid skal hoste op med sandsynligvis 40-50 millioner € og det synes jeg ikke vidner om et særligt stort ønske om at komme til Real Madrid.

Selv om David De Gea uden tvivl er en af verdens tre bedste målmænd, så er vi jo trods alt ikke i en situation, hvor det er "De Gea eller kaos". Derfor vil jeg hellere gå efter en spiller, som har et dybfølt ønske om at komme til Real Madrid end en Mercenario uden is i maven. Og nu kom det til at lyde hadsk. Det beklager jeg.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

10 år 10 måneder siden #31 af Pelle
Jeg skal da love for, der er nogle, der kan sidde og spille hardballs herinde. "Det er De Gea, der er egoistisk, nu skal vi ikke længere bekymre os om ham".

Sikke noget fis. De Gea er ung, spansk og en af de bedste på sin position. Udbuddet af målmand i netop dén kvalitet er så forsvindende lille. Derfor skulle Madrid have betalt de penge, som United krævede. Det formåede man ikke, og istedet begynder man at skyde skylden på ikke-overholdte deadlines, manglende erfaring hos modparten, osv. Det giver jeg absolut intet for. Perez var ikke villig til at betale prisen, og nu kommer han til at betale den største pris af alle. Enten henter man De Gea ekstra dyrt til sommer, eller også kommer han slet ikke. Og hvis De Gea ikke kommer, kan vi ligeså indstille os på et svækket Real Madrid hold. Der findes ikke alternativer i hele verden - som er bare nogenlunde tilgængelige - som har det samme niveau som De Gea.

Så at sige at vi skal begynde at kigge andre steder. Fint - hvor?? Vi finder ikke den kvalitet andre steder!

"Maybe they hate me because I'm too good."

10 år 10 måneder siden #32 af Dios
Siempre Madrid skrev:

Jeg ville rigtig gerne have haft David De Gea til klubben, men han har sørget for at gå fra at kunne komme gratis til at Real Madrid skal hoste op med sandsynligvis 40-50 millioner € og det synes jeg ikke vidner om et særligt stort ønske om at komme til Real Madrid.

Selv om David De Gea uden tvivl er en af verdens tre bedste målmænd, så er vi jo trods alt ikke i en situation, hvor det er "De Gea eller kaos". Derfor vil jeg hellere gå efter en spiller, som har et dybfølt ønske om at komme til Real Madrid end en Mercenario uden is i maven. Og nu kom det til at lyde hadsk. Det beklager jeg.

Du har det altid meget med at vinkle tingene til Real Madrid's fordel. Selvom du siger, at United ville stille med det bedste hold, og man uden tvivl ville lade De Gea spille uanset hvad, så skal vi bare ikke mange måneder tilbage for at se en lignende situation med Khedira, som altid på mystisk vis var meldt skadet, og reelt ikke spillede meget mere end 4-5 kampe i hans sidste sæson. Han ville ikke forlænge, og det fik han at mærke på manglende spilletid. Det var nemlig ikke til Real Madrid's bedste, at lade ham sidde og rådne op på bænken/tribunen.

Vi er ikke i kaos, men vi har ikke en af de bedste målmænd i verden. Navas kommer nok lige akkurat med i top 10, men så heller ikke mere. Is i maven kunne ligeså godt have kostet ham hans karriere og 100% et misset Em. Det er bare ikke det værd. Så lækkert er det altså heller ikke at spille for Real Madrid, og slet ikke hvis man i forvejen spiller i United. De Gea gjorde alt det han skulle, og jeg forstår godt hvorfor han forlængede. Det er også derfor jeg mener man skulle hente ham uanset pris på sidstesdagen.
United ville ikke sælge, Real Madrid ville ikke betale det der blev krævet og De Gea ville ikke risikere at sidde en sæson på bænken. Tager man de egoistiske briller på, så har alle parter jo spillet sine kort rigtigt. Den eneste taber er dog Real Madrid, og til dels De Gea. Alt efter hvor glad han egentlig er for United.
United fik hvad de ville have. De beholdte De Gea, og fik ham til at skrive under på en ny kontrakt. Det gør bare ondt, når det rent faktisk er sådan vi plejer af få det. Vi må videre, og forhåbentlig køber vi en bedre målmand end Navas til næste sommer.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 10 år 10 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000, Zyconith

10 år 10 måneder siden #33 af madrid2000
Jeg kan ikke begribe, at man bebrejder De Gea for at skrive under...
Han gjorde da alt, hvad der stod i hans magt og mere til, for at komme til Real Madrid.
United har gennem 1 år prøvet at skrive under med ham, men han nægtede fordi han ville til Real Madrid. Til sidst var der kun 1 år tilbage af kontrakten og der blev på ingen måde lagt skjul på, at han ønskede at komme til Real Madrid.

Real Madrid nægter så, at betale det han koster. Ja, det er United der prissætter ham og ikke nogen som helst andre. At skiftet kollapset er ikke De Gea's skyld. Han havde for længst accepteret de personlige betingelser. Det var op til Real Madrid at blive enig med United. Det formåede man ikke.

Hvad skal De Gea så føle? Det er kun naturligt at føle sig forrådt. Han har allerede ofret så meget. Blevet utrolig upopulær blandt fans og det må ikke være sjovt, at begår sig blandt holdkamerater/træner/ledelse, hvor alle sammen kigger mærkeligt på en fordi de ved, at man ikke gider at være der.

Og hvorfor skal han ofre mere? Han spiller altså ikke for FC Bagdad at Real Madrid er en markant forbedring. United er altså en af verdens aller bedste og mest kendte klubber.

Hvad forventede Real fans? Jeg synes det var helt utroligt at han i første omgang overhovedet gad at spille for Real. Han er trods alt tidligere Athletico spiller.

10 år 10 måneder siden #34 af Jaken
Jeg er muligvis blevet små-pigesur ovenpå denne fadæse af en transfer-sag, men jeg er i Siempres lejr.

Almindeligvis er jeg ellers en af de større kritikere af Florentino, men lige i denne sag har jeg svært ved at klandre ham for det store. Han har ikke kunne vinde. Havde han gået ud og bare betalt de 40-50 mio. euro Manchester United forlangte til at starte med, havde jeg i hvert fald været ude med knivene og højlydt kritiseret ham. Det skete så ikke, så i stedet klandres han for det modsatte (jeg fristes til at henvise til Del Bosque eller Benitez for en passende lignelse).

Så lige i forhold til den her sag, har jeg egentlig været forholdsvis enig med fremgangsmåden (havde dog gerne set at d. 31. august havde varet en halvtime længere, må jeg sige). Men tager man så Florentinos vanlige gøren og laden i betragtning, virker det da spøjst og påfaldende, at en mand, der vanligvis ikke udviser stor betænksomhed med at betale lidt mere for sin mand, vælger ikke at gøre det samme i lige det her tilfælde, hvor det vel har været lidt mere presserende end tidligere (ny 1. målmand må vel anses for at være lidt mere nødvendigt end en ekstra højreback eller, i sin tid, en rotationsmidtbanespiller (Illarra)). Dét forbavser mig. Det store billede. Men med lige den her sag, isoleret set, tilslutter jeg mig, til dels, strategien.

Målmandsmæssigt kan vi dog ikke komme udenom at vi har haft en svag sommer. Mistet Casillas, kompenseret ham, hentet endnu en 2. målmand ind, fremmedgjort vores startende målmand, forpassede muligheden for at hente et langvarigt transferemne ind, kompenseret ham, og endda måtte se ham forlænge sin kontrakt og formindske muligheden yderligere.

Hvad De Gea så angår, er vi ikke i en situation hvor det, som Siempre også skriver, er De Gea eller kaos, så jeg havde i den grad været ude med riven, havde man blindt efterkommet Uniteds absurde (men vel forståelige nok, da de jo nødigt ville slippe ham) krav.

Det er dog ikke sådan, at jeg ikke kan se De Geas perspektiv i det. Han får sikret sig lidt mere økonomisk og sportsligt, får spilletid og en større mulighed for en EM-slutrunde til sommer, men for min skyld må han gerne blive siddende i kolde og regnvåde Manchester med sin kæreste og familie bosiddende en hel del kilometer længere sydpå, og samtidig være fanget i Uniteds Van Gaalskab (beklager, kunne simpelthen ikke dy mig…) og sportslige middelmådighed, hvis det er det han ønsker.

Det kan lyde hårdt og usagligt, men at vende tilbage om et år og evt. punge ud med en 60-80 mio. euro for en spiller man enten kunne have fået gratis på det tidspunkt eller for under det halve, havde det ikke været for en halvtimes tid, lyder som vanvid i mine ører. Så nødvendig eller ekstraordinær er han trods alt ikke og så desperate er vi bestemt ikke. Så ser jeg os hellere søge andre muligheder.

Det er selvfølgelig slet ikke usandsynligt at han alligevel kommer til næste sommer, og hvis han gør, skal han da være velkommen og vil da formentlig også være et sportsligt boost, men jeg vil helst gerne holde mig langt væk fra den klub, hvis jeg skal være helt ærlig. At gå ud og forlænge sin kontrakt med 4 år blot halvanden uge efter det mislykkedes skifte gør mig også små-frustreret. Dér kunne han godt have set sæsonen lidt an, hvis du spørger mig.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Sidste redigering: 10 år 10 måneder siden ved Jaken.
Følgende bruger(e) sagde tak: Rogoshin

• Tobiasillas
  • Gæst
  • Gæst
10 år 10 måneder siden #35 af Tobiasillas
Besvaret af Tobiasillas på emne Sky: De Gea forhandler med Manchester United
Er det nu jeg skal sige hvad sagde jeg?
Denne transfer har Perez håndteret ekstremt dårligt.
De Gea er ikke tabt selvfølgelig men når Real nægter at betale prisen for en klassemålmand på grund af kontraktens udløbsdato så må man nu betale prisen hvor kontrakten er forlænget, jeg er ikke i tvivl over at De Gea forlænget fordi han er set sig sur på Real, hvis real havde et rigtig ønske om at hente ham vil de have gjort det i sommer, så jeg beder jer om at holde op med at skyde skylden på De Gea for jo rigtig nok hvis han havde lyst til at komme til Real vil han have ventet med den forlængelse men det gælder også Real hvorfor skal spilleren ofre sig?

10 år 10 måneder siden #36 af SR4
De Gea brugte ikke Real til noget, eftersom handlen var forhandlet på plads og De Gea var klar til Real. Det er ikke sådan at De Gea ikke gad Real for han havde aftalen klar med Real og forventede faktisk at ende der.

Leveret af Kunena Forum