Madridista.dk viser spansk fodbold

10 år 10 måneder siden #49 af Kassow-Rossing
Ja.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 10 måneder siden #50 af Zyconith
Ja, afhængigt af prisen

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

10 år 10 måneder siden #51 af HHB65

Siempre Madrid skrev:

HHB65 skrev:

Siempre Madrid skrev: En brugerundersøgelse:

Hvordan har jeres oplevelse været af tiltaget og vil I evt. være interesserede i at fortsætte med at se kampene hos Eversport, også selv om I skal betale for det?

Siempre har du en ca. indikation af hvad prisen pr. kamp ville være?

Nej, slet ikke. Og jeg har lige lyst til at afklare, at det ikke er Madridista.dk, som kommer til at spinde guld på det her, men forlydenderne er at Eversport i fremtiden vil kræve (via Silva Media, som har rettighederne), at man opretter en bruger for at få lov til at se kampene.

Godt klar over at det ikke er madridista.dk ikke ville komme til at tjene på det, og hvis det endelig gav noget ekstra i kassen ville det være fint for mig. Med alt det arbejde det kræver at holde sådan et godt forum som dette kørende mv. er jeg bare dybt taknemmelig over der er nogle der har overskud og tid til det.
Umiddelbart vil jeg gerne betale for det, da jeg elsker spansk fodbold over alt andet bold, og det er det jeg allermest ser frem til at nyde i weekenden efter en hård uge.
Indtil videre fantastisk initiativ når dansk tv ikke kan finde ud af det, og keep up the good work (vi er mange der sætter stor pris på det).

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
10 år 10 måneder siden #52 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Madridista.dk viser spansk fodbold

Hvordan har jeres oplevelse været af tiltaget og vil I evt. være interesserede i at fortsætte med at se kampene hos Eversport, også selv om I skal betale for det?

Personligt gad jeg ikke betale for at se et stream. Så finder jeg hellere et andet eller hopper ind på Bold.dk, hvis de fortsætter med at vise kampene gratis.

10 år 10 måneder siden #53 af JimmyBroe
@Brylle

Som Siempre skriver tidligere, så kan det være Eversport begynder at koste penge (Ikke Madridista.dk). Bold bruger samme stream som Madridista og som EB brugte forrige weekend. Så du vil kun kunne se de almendelige streams.

Det kan også være jeg misforstod dig?:)

Nå, men som jeg har erklæret flere gange, så har jeg intet imod at smide lidt mønt for at se bold på mit 55" tv, i god kvalitet. Så får den store Youseepakke bare fingeren.

Så ja, jeg ville helt sikkert betale, hellere her end andre sider.

Jeg er her stadig XOXO

10 år 10 måneder siden #54 af Siempre Madrid

HHB65 skrev:

Siempre Madrid skrev:

HHB65 skrev:

Siempre har du en ca. indikation af hvad prisen pr. kamp ville være?

Nej, slet ikke. Og jeg har lige lyst til at afklare, at det ikke er Madridista.dk, som kommer til at spinde guld på det her, men forlydenderne er at Eversport i fremtiden vil kræve (via Silva Media, som har rettighederne), at man opretter en bruger for at få lov til at se kampene.

Godt klar over at det ikke er madridista.dk ikke ville komme til at tjene på det, og hvis det endelig gav noget ekstra i kassen ville det være fint for mig. Med alt det arbejde det kræver at holde sådan et godt forum som dette kørende mv. er jeg bare dybt taknemmelig over der er nogle der har overskud og tid til det.
Umiddelbart vil jeg gerne betale for det, da jeg elsker spansk fodbold over alt andet bold, og det er det jeg allermest ser frem til at nyde i weekenden efter en hård uge.
Indtil videre fantastisk initiativ når dansk tv ikke kan finde ud af det, og keep up the good work (vi er mange der sætter stor pris på det).

Allerførst mange tak for rosen, den er vi glade for.

Angående det økonomiske i det, så var det ikke specielt møntet på dig, selv om det kom til at se sådan ud. Jeg kunne bare se, at vi begyndte at få kommentarer på Facebook om at vi ikke kom til at tjene på det og det er heller ikke meningen.

Men som jeg har forstået det, så har Eversport mulighed for at videreformidle gratis link næste runde med og måske i weekenden, hvorefter Silva Media som har rettighederne vil begynde at kræve betaling og så bliver det på alle sider, som i øjeblikket kører det gratis via Eversport.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

10 år 10 måneder siden #55 af SR4
For mig vil live stream aldrig kunne erstatte tv, eftersom man med internet sjældent kan sikre sig, der intet sker undervejs der ødelægger oplevelsen. Og så vil kampene jo altid være mindst en smule forskudte.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
10 år 10 måneder siden #56 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Madridista.dk viser spansk fodbold

JimmyBroe skrev: @Brylle

Som Siempre skriver tidligere, så kan det være Eversport begynder at koste penge (Ikke Madridista.dk). Bold bruger samme stream som Madridista og som EB brugte forrige weekend. Så du vil kun kunne se de almendelige streams.

Det kan også være jeg misforstod dig?:)

Nå, men som jeg har erklæret flere gange, så har jeg intet imod at smide lidt mønt for at se bold på mit 55" tv, i god kvalitet. Så får den store Youseepakke bare fingeren.

Så ja, jeg ville helt sikkert betale, hellere her end andre sider.

I så fald ville jeg finde et almindeligt stream, når det ikke er direkte fra TV :)
Men det er da helt forståeligt og fornuftigt, at man begynder at tage penge for det, hvis man selv skal til at betale for at kunne se det.

10 år 10 måneder siden #57 af Dios
Det kommer da helt an på hvad beløbet bliver? Hvis vi taler 200 om måneden, så nej. Det er vel et realistisk bud på prisen vil jeg mene.

Af ren nysgerrighed, hvorfor bliver der så foretaget en forespørgsel? Har i da noget at sku ha sagt?

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 10 år 10 måneder siden ved Dios.

• Selma Koc
  • Gæst
  • Gæst
10 år 10 måneder siden #58 af Selma Koc
Besvaret af Selma Koc på emne Madridista.dk viser spansk fodbold
Jeg er kommet lidt i klemme, for man kan ikke være sikker på problemfri streaming. Igår gik jeg glip af halvdelen af anden halvleg af Barca kampen og det kan jeg ikke leve med. Jeg er sikker på én ting og det er at jeg betaler mig til spansk fodbold, bare ikke hvilken tjeneste, for må indrømme jeg nød de engelske kommentatorer kontra de danske.

Jeg abonnerer på en pakke der viser spansk fodbold. Men den fodbold bliver ikke vist. Hvad sker der egentlig med de penge? Rejser det ikke nogle reklamejuridiske spørgsmål?
Sidste redigering: 10 år 10 måneder siden ved Selma Koc. Begrundelse: Spørgsmål og ændring til mit tv abo

10 år 10 måneder siden #59 af Gåser
Jeg vil kun overveje at betale for det såfremt, at det ikke indeholdes i min tvpakke, men igen afhænger det meget af prisen. :-)

Jeg betaler for gamepass for at kunne se NFL, hvor kvaliteten er i topklasse, og vil sagtens kunne overveje at gøre tilsvarende, hvis ikke danske kanaler udbyder kampene.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

10 år 10 måneder siden #60 af FranciscoISCO
Hvis vi betaler hvor meget indkluderes så i sådan en handel? Alt fodbold eller blot Serie A og La Liga? Hvis jeg også kunne få lov til, at se mine Real-kampe, fremfor Uniteds besøg i udkantseuropa, når der er CL, så er jeg solgt. Er dog både fattige og nærig - hvis den ene da ikke udelukker den anden - så meget mere end 150,- vil jeg nok ikke kunne klare. Kvaliteten er dog i top, så jeg er da helt sikkert fristet :)

Altid Real Madrid.

Leveret af Kunena Forum