Madridista.dk viser spansk fodbold

7 år 4 måneder siden #61 af Siempre Madrid

Dios skrev: Det kommer da helt an på hvad beløbet bliver? Hvis vi taler 200 om måneden, så nej. Det er vel et realistisk bud på prisen vil jeg mene.

Af ren nysgerrighed, hvorfor bliver der så foretaget en forespørgsel? Har i da noget at sku ha sagt?

Vi har intet at skulle have sagt, men det er mere for at få en fornemmelse af, om vi skal have linket liggende på vores side eller om vi skal sige, at folk må finde linket andetsteds.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 4 måneder siden #62 af Siempre Madrid
Se, DET er et fjernsyn, Torben! Tusind tak. Årh, det var tider, da billedrøret skulle stå og varme op først ;-)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.

7 år 4 måneder siden #63 af Dios

Siempre Madrid skrev:

Dios skrev: Det kommer da helt an på hvad beløbet bliver? Hvis vi taler 200 om måneden, så nej. Det er vel et realistisk bud på prisen vil jeg mene.

Af ren nysgerrighed, hvorfor bliver der så foretaget en forespørgsel? Har i da noget at sku ha sagt?

Vi har intet at skulle have sagt, men det er mere for at få en fornemmelse af, om vi skal have linket liggende på vores side eller om vi skal sige, at folk må finde linket andetsteds.

Arh okay på den måde :)

Det passer sikkert ikke, men folk må vel snart have opdaget, at eversport er siden der bliver streamet fra. For min skyld behøves der ikke "reklame" for noget som ikke gavner siden. Om i så udskiftede Ronaldo og det danske Real Madrid logo ud med kæmpe fed skrift om, at eversport streamer kampen, og man bare kan trykke her, så vil der sikkert stadig være mennesker, som det ikke helt er gået op for :)

Det var nu mere, hvis i fik en fed gevinst af at have dem her på siden, ellers så sagsøger vi dem sgu bare :D MMM er vores advokat. Jeg har læst hans indlæg, og han har styr på det lort der haha :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

Leveret af Kunena Forum
Annonce