Optakt: En lørdags-walkover

10 år 10 måneder siden #13 af M_linding

FranciscoISCO skrev:

Pelle skrev:

Daniel skrev: Lucas får chancen. Dermed er Isco tilbage i 10'eren. Det bliver spændende!

Lucas foran Jesé? Benitez må virkelig mangle tiltro til knægten.

Eller også så mener han det virkelig, når han postulerer om et bredere rotationssystem? På baggrund af hans virkelig flotte indhop mod Espanyol, så synes jeg såmænd det er fortjent nok, at pladsen tilfalder Lucas :) Når det er sagt, så er jeg da også ved at være en smule utålmodig efter at se Jesé i aktion... Han gjorde det jo så godt i optakten.

Spændende med Isco på 10'eren :)

Så vidt jeg har forstået, så ser Benitez Jesé som angriber - ligesom han har været for de spanske landshold.

Glem ikke at Jesé startede inde i første kamp, på Benzemas position.

Jeg glæder mig til at se dagens opstilling, og jeg kan godt lide en type som Lucas ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: FranciscoISCO

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 10 måneder siden #14 af FranciscoISCO

M_linding skrev:

FranciscoISCO skrev:

Pelle skrev:

Daniel skrev: Lucas får chancen. Dermed er Isco tilbage i 10'eren. Det bliver spændende!

Lucas foran Jesé? Benitez må virkelig mangle tiltro til knægten.

Eller også så mener han det virkelig, når han postulerer om et bredere rotationssystem? På baggrund af hans virkelig flotte indhop mod Espanyol, så synes jeg såmænd det er fortjent nok, at pladsen tilfalder Lucas :) Når det er sagt, så er jeg da også ved at være en smule utålmodig efter at se Jesé i aktion... Han gjorde det jo så godt i optakten.

Spændende med Isco på 10'eren :)

Så vidt jeg har forstået, så ser Benitez Jesé som angriber - ligesom han har været for de spanske landshold.

Glem ikke at Jesé startede inde i første kamp, på Benzemas position.

Jeg glæder mig til at se dagens opstilling, og jeg kan godt lide en type som Lucas ;)

Bom. As simple as that :) Tak for overblikket, du har helt ret ;)

Altid Real Madrid.

10 år 10 måneder siden #15 af FranciscoISCO
I øvrigt spiller Isco ikke 10'er, men derimod venstrekant. Hvilket egentlig ikke burde overraske mig... Vi spiller jo ikke rigtig med en sådan og har endnu ikke gjort det under Benitez; vi har spillet 4-4-2 med et par angribere hvor af den ene har en meget fri rolle med licens til at falde tilbage i banen samt hyppig rotation med venstrekanten. Altså snare en hængende angriber end en egentlig 10'er i playmaker-forstand.

Altid Real Madrid.
Sidste redigering: 10 år 10 måneder siden ved FranciscoISCO.

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 10 måneder siden #16 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Optakt: En lørdags-walkover
Marcelo med en lad og arrogant indstilling igen igen.

10 år 10 måneder siden #17 af FranciscoISCO

Raúl 7 skrev: Marcelo med en lad og arrogant indstilling igen igen.

Det gælder da vist for hele holdet...

Altid Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, Dios

Leveret af Kunena Forum