Nacho afløser Ramos på landsholdet

10 år 9 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Sergio Ramos bliver ikke klar til det spanske landsholds kampe i den kommende uges tid.

Landsholdsforsvareren fik et lille tilbageslag i forhold til skulderskaden i El Derbi mod Atlético Madrid og i dag blev han så tjekket af de spanske landsholdslæger, som erkendte, at han ikke er klar til kamp.

Om skaden siger Sergio Ramos:

- Jeg havde rigtig ondt efter kampen mod Atlético Madrid. Jeg forcerede for at spille El Derbi. Det var en skade, som krævede fire ugers pause, men jeg var tilbage efter to uger. Nogen gange må man forcere, fordi der er specielle kampe.

I stedet for Sergio Ramos er klubkammerat, Nacho, indkaldt til landskampene.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Emnet er blevet låst.
10 år 9 måneder siden #2 af Sahinovic
De spanske tilhængere kan da kun juble over at Ramos ikke er tilgængelig. Jeg ville give mange penge for at se Ramos og Demichelis en dag udgøre et makkerpakker i midterforsvaret - så behøves jeg ihvertfald ikke at se ''Klovn Forever''.

Florentino Pérez
Emnet er blevet låst.
10 år 9 måneder siden #3 af Dios

Sahinovic skrev: De spanske tilhængere kan da kun juble over at Ramos ikke er tilgængelig. Jeg ville give mange penge for at se Ramos og Demichelis en dag udgøre et makkerpakker i midterforsvaret - så behøves jeg ihvertfald ikke at se ''Klovn Forever''.

Du må simpelthen mangle noget i hverdagen. Et kram i ny og næ ville gøre underværker!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Emnet er blevet låst.
10 år 9 måneder siden #4 af DarioGomez

Dios skrev:

Sahinovic skrev: De spanske tilhængere kan da kun juble over at Ramos ikke er tilgængelig. Jeg ville give mange penge for at se Ramos og Demichelis en dag udgøre et makkerpakker i midterforsvaret - så behøves jeg ihvertfald ikke at se ''Klovn Forever''.

Du må simpelthen mangle noget i hverdagen. Et kram i ny og næ ville gøre underværker!

... Havde kommentaren så da i det mindste været sjov ...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Zyconith, R7CR7GB11
Emnet er blevet låst.
10 år 9 måneder siden #5 af Sahinovic

Dios skrev:

Ok, fed kommentar (-:

Florentino Pérez
Emnet er blevet låst.
10 år 9 måneder siden #6 af Pelle

Sahinovic skrev:

Dios skrev:

Ok, fed kommentar (-:

Din egen gjorde nu heller ikke noget godt for dig :-)

"Maybe they hate me because I'm too good."
Sidste redigering: 10 år 9 måneder siden ved Pelle.
Emnet er blevet låst.
10 år 9 måneder siden #7 af Sahinovic

Pelle skrev:

Sahinovic skrev:

Dios skrev:

Ok, fed kommentar (-:

Lidt ligesom samtlige af dine indlæg heller ikke gøre noget godt for dig (-:

Florentino Pérez
Emnet er blevet låst.
10 år 9 måneder siden #8 af Fondo_Sur

Sahinovic skrev:

Pelle skrev:

Sahinovic skrev:

Dios skrev:

Ok, fed kommentar (-:

Orh hold op, Sahinovic.

Det kan godt være, at Ramos lavede en signature straffe, men nej hvor var han også vigtig i den kamp! En sand chef i bagkæden med minimale pasningsfejl. Jeg aner at du ikke værdsætter ham så højt som du burde, men vores hold står og falder med Sergio Ramos, om du synes det eller ej.
Emnet er blevet låst.
10 år 9 måneder siden #9 af Dios

Sahinovic skrev:

Dios skrev:

Ok, fed kommentar (-:

Men come on. Du har ikke lavet andet end at bitche de sidste mange uger. Alene dit svar til Pelle viser der simpelthen må være noget helt galt i hverdagen for tiden, for sådan har du ikke altid ageret herinde. Nogle gange må man bare se indad, og jeg tror tiden er kommet dertil Sahinovic :) Det skal jeg selvfølgelig ikke bedømme, men det hjalp mig for mange år siden folk herinde skrev til mig jeg skulle tage mig sammen. Men pøj pøj med det :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Pelle
Emnet er blevet låst.
10 år 9 måneder siden #10 af Sahinovic

Dios skrev:

Sahinovic skrev:

Dios skrev:

Ok, fed kommentar (-:

Men come on. Du har ikke lavet andet end at bitche de sidste mange uger. Alene dit svar til Pelle viser der simpelthen må være noget helt galt i hverdagen for tiden, for sådan har du ikke altid ageret herinde. Nogle gange må man bare se indad, og jeg tror tiden er kommet dertil Sahinovic :) Det skal jeg selvfølgelig ikke bedømme, men det hjalp mig for mange år siden folk herinde skrev til mig jeg skulle tage mig sammen. Men pøj pøj med det :)

Men Pelle som lægger ud med kommentaren skal vi glemme alt om? Jeg startede ud med et indlæg om Ramos, du lægger ud med en kommentar om mit privatliv, jeg ved ikke hvem der skal se indad.

En ting er sikker, siden Benítez er kommet ved roret, så har du haft svært med at acceptere nogen former for kritik, men det var ikke specielt svært for dig at kritisere holdet, enkelte spillere og ikke mindst Ancelotti som du inden han overhovedet havde haft sin første dag ikke kunne lide. De samme betingelser for X og Y gælder ihvertfald ikke ifølge dig, det har jeg godt bemærket.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 9 måneder siden ved Sahinovic.
Emnet er blevet låst.
10 år 9 måneder siden #11 af Kassow-Rossing

Sahinovic skrev: De spanske tilhængere kan da kun juble over at Ramos ikke er tilgængelig.

Troll. Sergio er ikke den bedste forsvarsspiller i historien, men alle forsvarsspillere begår fejl (Bare se samtlige kampe med Gerard P) og Ramos begår ekstremt få fejl i forhold til langt størstedelen af konkurrenterne på den position.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Emnet er blevet låst.
10 år 9 måneder siden #12 af Sahinovic

Fondo_Sur skrev:

Sahinovic skrev:

Pelle skrev:

Sahinovic skrev:

Dios skrev:

Ok, fed kommentar (-:

Orh hold op, Sahinovic.

Det kan godt være, at Ramos lavede en signature straffe, men nej hvor var han også vigtig i den kamp! En sand chef i bagkæden med minimale pasningsfejl. Jeg aner at du ikke værdsætter ham så højt som du burde, men vores hold står og falder med Sergio Ramos, om du synes det eller ej.

Mod et svagt hold som ingenting har at byde offensivt, lige indtil Ramos - endnu engang - vælger rollen som det afdankede æsel. Hvad med hans pasning tilbage til Keylor Navas, altså fra en total ufarlig situation formår han, på egen hånd, at skabe en farlig situation, ved at slå en komplet håbløs ballon bold tilbage til Keylor Navas. I min verden har han aldrig været godt nok til Real Madrid og det viser han endnu gang mod Atlético Madrid, men det ser ud som om at bare går forbi folks hoveder. Jeg kan ikke forstå at nærmest al fokus lå på Arbeloa, når jeg mener at fokus burde ligge på Ramos' elendighed. Den ene er rotationsspiller, den anden ser man som en stjernespiller i Real Madrid, som altid er at finde i starte 11'eren.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 9 måneder siden ved Sahinovic.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum