Nacho afløser Ramos på landsholdet

10 år 9 måneder siden #13 af Sahinovic

Kassow-Rossing skrev:

Sahinovic skrev: De spanske tilhængere kan da kun juble over at Ramos ikke er tilgængelig.

Troll. Sergio er ikke den bedste forsvarsspiller i historien, men alle forsvarsspillere begår fejl (Bare se samtlige kampe med Gerard P) og Ramos begår ekstremt få fejl i forhold til langt størstedelen af konkurrenterne på den position.

Kan du ikke argumentere uden at kalde mig en ''Troll''? Dine argumenter bliver ikke stærkere af at kalde andre øgenavne, tværtimod.

Florentino Pérez
Emnet er blevet låst.
  • Johnson
  • Gæst
  • Gæst
10 år 9 måneder siden #14 af Johnson
Besvaret af Johnson på emne Nacho afløser Ramos på landsholdet
Hvad er der sket med det her site ? Det minder efterhånden mest af alt om Ekstra Bladets: Nationen. Kan de stridende parter der åbenlyst er helt ligeglade med Real Madrid for tiden, men hellere vil kæmpe indbyrdes kampe med hinanden, overtales til at tage en pause fra sitet? Det var engang en fornøjelse og berigelse at læse indslagene herinde. Nu er det kun irriterende
Sidste redigering: 10 år 9 måneder siden ved Johnson.
Emnet er blevet låst.
10 år 9 måneder siden #15 af Administrationen

Johnson skrev: Hvad er der sket med det her site ? Det minder efterhånden mest af alt om Ekstra Bladets: Nationen. Kan de stridende parter der åbenlyst er helt ligeglade med Real Madrid for tiden, men hellere vil kæmpe indbyrdes kampe med hinanden, overtales til at tage en pause fra sitet? Det var engang en fornøjelse og berigelse at læse indslagene herinde. Nu er det kun irriterende

Vi er enige. De stridende parter har fået en karantæne.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid
Emnet er blevet låst.
10 år 9 måneder siden #16 af Siempre Madrid

Administrationen skrev:

Johnson skrev: Hvad er der sket med det her site ? Det minder efterhånden mest af alt om Ekstra Bladets: Nationen. Kan de stridende parter der åbenlyst er helt ligeglade med Real Madrid for tiden, men hellere vil kæmpe indbyrdes kampe med hinanden, overtales til at tage en pause fra sitet? Det var engang en fornøjelse og berigelse at læse indslagene herinde. Nu er det kun irriterende

Vi er enige. De stridende parter har fået en karantæne.

Nu siger (læs: skriver) jeg lige noget højt, som jeg i princippet lige så godt kunne holde internt, men der sker vist ikke noget ved, at alle får det at vide: Jeg tror, at vi skal til at holde et øje med dem, som gentagende gange får karantæne og give dem en varig en af slagsen. Det er ganske få, der ødelægger det for de mange og den disciplin kan de lige så godt udøve et andet sted.

Og så lige en tak herfra til Administrationen, som har påtaget sig opgaven. Den kræver en beundringsværdig tålmodighed, som jeg kun kan kigge misundeligt efter. Af hjertet TAK!!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum