Præsident, det er enten Mourinho eller os

13 år 6 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Spanske Marca fylder i dag forsiden med følgende overskrift:

Presi, en junio Mourinho o nosotros.

Oversat: Præsident, i juni er det enten Mourinho eller os.

Historien henviser til et møde mellem Real Madrids to anførere, Iker Casillas og Sergio Ramos, som på vegne af spillertruppen har holdt møde med Florentino Pérez og José Ángel Sánchez i Real Madrid-præsidentens forretnings-hovedsæde, ACS.

Her gav Casillas og Ramos udtryk for, at der nu er så stor utilfredshed i spillertruppen med José Mourinho, at flere spillere vil bede om at blive solgt til sommer, hvis ikke man skiller sig af med The Special One.

Der bliver ikke sat navn på de spillere, som vil væk, hvis Mourinho bliver, men ifølge Marca er det betydningsfulde spillere.

Madridista.dk følger historien i dag og bringer snart mere nyt.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 6 måneder siden #2 af Vildfaren
Dette er intet mindre end fantastisk...

Endelig er der nogen der stiller sig på bagben for Mou's forretningsmetoder. Han er og bliver en gadedreng og han er ganske uværdig i forhold til Reals image og historie.

Jeg håber virkelig der bliver boret videre i denne historie eventuelt med udtalelse Casillas eller Ramos og jeg håber fandme, at Florentino hører efter.

De Madrilenske dyder er langt vigtigere end La Deicma til sommer. Og med de rigtige dyder skal vi nok få La Decima alligevel.

Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

13 år 6 måneder siden #3 af NDR
Hvis vi nu anslår at jeg tager fejl i mit synspunkt om at jeg mener at Mourinho er en god træner som bør blive.
Så vil vi selvfølgelig få en ny træner som højst sansynligt ville lave nogle ændringer. Hvis det så blev Laudrup, og han fandt frem til at Ramos var en person som han ikke ville kunne samarbejde med, og Casillas er en målmand som han ikke ville bruge!!!....så henvender de sig vel igen for at få Laudrup smidt ud også, eller hva

Det jeg mener er bare, at jeg ikke bryder mig om hvis 2 eller 3 spillere bare kan henvende sig og få en træner smidt af.
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul7-2880

13 år 6 måneder siden #4 af asp3200
sjovt at www.realmadrid.dk bringer den helt modsatte historie om alle er med mourinho

• kavver
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #5 af kavver
Besvaret af kavver på emne Præsident, det er enten Mourinho eller os
Jeg brækker mig snart over Marca.
Var de med under mødet, siden de ved hvad der blev snakket om?
Vil folk virkelig godt have Rafa Benitez i stedet for Mourinho? Fordi det er 100% det der kommer til at ske, hvis Mou stopper.
Jeg ville ikke være i tvivl om.

13 år 6 måneder siden #6 af Siempre Madrid
Det er ikke til at sige, hvad der er op og ned i denne historie, men jeg vil da forvente et klart dementi fra såvel Real Madrid som fra Casillas/Ramos, hvis ikke denne historie har noget på sig.

Det er et så markant angreb på institutionen Real Madrid, at man ikke bare kan sidde det overhørigt.

13 år 6 måneder siden #7 af Vildfaren
NDR hvis vi nu antager at vi kan bruge alle de impliceredes fortid, aktioner og opførsel som rettesnor i lige præcis denne tråd

Så skal du bare kigge den lange årrække Iker er blevet hædret for fairrplay og han ALDRIg har udtalt sig dårligt om klubben, han har været trofast siden sidste årtusinde,han stiller op til ALLE arrangementer i forbindelse med Real. Og stort set alle på denne klode ved hvem San Iker er. Så kan du INTET sætte på ham. Men har har for kort tid siden udtalt, at han vil til USA og det betyder at han ikke vil forlænge. Du kan stadig INTET sætte på ham.

Det samme gælder Ramos, Han udtaler sig altid med respekt og aldrig imod klubben. Han stiller også op til alle arrangementer.

Du skal ikke længere tilbage end Valencia-kampen for, at se hvordan netop de to personer står og hygge snakker med Valencias spillere i spillertunnellen inden kampen. Det samme gælder med Barcelonas spillere når vi spiller mod dem og selvfølgelig alle andre kampe hygger de med medspillere og modspillere. Ganske enkelt fordi de er elskværdige og ordenlige mennesker. Faktisk helt igennem gode ambassaadører for Real Madrid.

Lige omvendt er det med Mou. Han er hadet af pressen i hele europa, Han er uvenner med stort set alle modstandere, dommere, officials, Ja selv med Florentino til tider. Han har smidt diverse gode medarbejdere ud af vores klub og alle andre klubber han har været i. Han har overfaldet modstandere og laver skandale på skandale og udtaler sig uværdigt i forhold til vores egen klub.

Hvad helvede er der indikerer, at Ramos og San Iker er problemet?

-Det må du gerne fortælle mig? og samtidig skaber han IKKE de fornødne resultater..

Sidste redigering: 13 år 6 måneder siden ved Vildfaren. Begrundelse: gramatisk utilstrækkelighed

13 år 6 måneder siden #8 af NDR
Til Vildfaren. Jeg skriver ikke i mit indlæg i denne tråd at Ramos og Iker er problemet, men spørger om det kan være rigtigt at 2 spillere bare kan henvende sig og få en træner smidt af, ellers går de selv. Hertil giver jeg det eksembel hvad man kunne risikere hvis f.eks Laudrup blev ny træner i fremtiden...læs indlæg igen.

Mourinho har haft nogle uheldige episoder tidligere, men har så alligevel formået at skabe resultater. Coentrau og andre spilleres sindsyge optræden som har medført rødt kort er noget som Mourinho har været tosset over.
Står og hyggesnakker i spillertunnelen...det gør de sku da alle!!!, og trænerene har også hyggesludder sammen, så det er da noget du har misforstået. Jeg husker da der fornyligt har været nogle middage imellem trænerene i forbindelse med Champion league kampene mod Dortmund osv...totalt misforstået, hvis man tror at alle hader Mourinho

Ang. Ramos, som jeg anser som en af verdens bedste forsvare, så eftersøger du nogle eksempler på at Ramos skulle have været med til at lave problemer intern, jamen, jeg vil da forsøge at komme i tanke om noget i nyere tid, jo, der var jo noget med en trøje indenunder med nr. 10....total pinligt, barnligt og uproffessionelt, og respektløst over for træneren som er manden der skal afgøre hvilke spillere der skal på banen, og så mener jeg iøvrigt at Ramos til tider har en adfærd på banen som ikke er særlig smart. Sindsygt farligt spil, spytte i hovedet osv.
Ramos er en dygtig spiller, men hans opførsel er meget værre end Mourinhos når han er værst.
Det skader holdet når spillere rager røde kort til sig på åndsvage situationer, og det er sku ikke noget træneren kan gøre så meget ved andet end at give dem en skideballe. De skideballer kan fansene ikke tåle når de så opdager i den følgende kamp at deres store forbillede mangler i startopstillingen...men tro mig, der kommer en dag hvor Casillas ikke kan stoppe en triller med 3 km. i timen, og så ryger han, ikon eller ej.
Iøvrigt har jeg lige læst et indlæg som skaber tvivl om Marca,s troværdighed omkring Overskriften i denne tråd, men pressen er fyldt med lort, og har været det alle dage, og det vil garanteret aldrig ændre sig.
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul7-2880

13 år 6 måneder siden #9 af anes
Kavver: Hvad med vi arbejder ud fra der er en muldvarp i Real Madrids omklædningsrum, og at denne var med til det møde som Marca skriver om i dag ville du så stadig være lige så skeptisk omkring artiklen?

Siempre: Forventer ikke noget dementi i forhold til den her artikel, så skal man nærmest dementere Marca hver dag med det tema de har lagt for dagen. Er han fortid til sommer uanset? Ja det er tror jeg.

13 år 6 måneder siden #10 af Siempre Madrid
Anes, det er jeg som sådan enig med dig i.

Her er der bare skrevet meget detaljeret om deltagere ved mødet og hvor det har fundet sted og derfor mener jeg, at Real Madrid må reagere i dette tilfælde.

13 år 6 måneder siden #11 af Vildfaren
@NDR
Nu er det nok første gang, at nogen fra omklædningsrummet og fortæller, at der skal andre boller på suppen.
Og så ovenikøbet nogle som jeg mener, udelukkende ser på tingene i Reals favør. Derfor mener jeg der skal høres på det.
Specielt når den anden part er en der kun tænker på sig selv(min opfattelse).
Nu har jeg desuden aldrig sagt, at alle hader Mourinho jeg sagde derimod:

Lige omvendt er det med Mou. Han er hadet af pressen i hele europa, Han er uvenner med stort set alle modstandere, dommere, officials, Ja selv med Florentino til tider. Han har smidt diverse gode medarbejdere ud af vores klub og alle andre klubber han har været i. Han har overfaldet modstandere og laver skandale på skandale og udtaler sig uværdigt i forhold til vores egen klub.

Mønstret viser bare, at han ikke har noget imod uværdig ballade. OG lige præcis det kan du kæde sammen med de massive diciplinære problemer vores trup har haft under ham. Chefen prikker en i øjet, så kan jeg vel også sparke en modstander. Chefen beder mig få gule kort med vilje, så jeg ikke kommer til playoff i CL med karantænefare. Det er da netop ham der skaber de problemer der har været med diciplinen i truppen.
Han bakker endda Pepe op når han går over stregen. Enhver anden træner havde grillet ham og smidt ham på bænken. Det sker bare ikke med Mou, da han ikke har noget imod den slags spil...

Det kan meget vel forklare din opfattelse af Ramos. Desuden finder jeg situationen med Ramos og de to trøjer ganske ok. Jeg kan ikke se hvorfor det er forkert. Ser man ikke mange spiller med beskeder skrevet på trøjer under deres rigtige spilletrøjer?
Han støtter Özil fordi han havde det hårdt... Det finder jeg absolut som godkendt. Lider din ven så hjælp...

Sidste redigering: 13 år 6 måneder siden ved Vildfaren. Begrundelse: gramatisk utilstrækkelighed

13 år 6 måneder siden #12 af Dios
Intet mindre end fantastisk!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Vildfaren

Leveret af Kunena Forum