Præsident, det er enten Mourinho eller os

13 år 6 måneder siden #13 af Kassow-Rossing
Jeg er begyndt at få opfattelsen af på denne side, så får man et tak, hvis folk er enige. Man kan se Vildfarens pinlige tak til Dios fordi Dios skriver "Intet mindre end fantastisk".

On topic:
Historien er formentlig en løgn, men hvis den skulle være sand, så skal man tage stilling til om spillere i truppen kan sætte klubben i så dårlig en position og opstille et ultimatum og slippe afsted med det. Forhåbentlig bliver de spillere sat på plads for at gå over hovedet på deres chef. Det næste skridt er så at vurdere om Mourinho alligevel skal fyres uanset hvad spillere har sagt. Hvis historien er sand, viser det i hvert fald at Mourinho ikke har styr på en del af truppen, og det skal bestemt trække ned i hans favør til trænersædet til sommer. Kan vi ikke ansætte end bedre træner, så må han selvfølgelig blive i klubben uanset mandskabsbehandling.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Bugge
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #14 af Bugge
Besvaret af Bugge på emne Præsident, det er enten Mourinho eller os
Jeg må indrømme, at jeg bliver mindre fan af Mourinho som sæsonen skrider frem. Men jeg synes stadigvæk, det er meget forkert, at et par spillere skulle bestemme, hvorvidt træneren skal smides på porten eller ej.
Som det allerede er påpeget kan en lignende situation jo sagtens opstå, hvis vi fx får Benitez som træner, og (eksempelvis) Ronaldo, Marcelo og Higuain ikke kan lide ham/hans spillestil. Then what? Skal de så også bare rulle op i barnevognen foran Perez' kontor og vræle indtil han bliver fyret?
Hvis Mourinho skal fyres, som Kassow-Rossing også antyder, synes jeg grundlaget skal være en samlet vurdering af ham og hans væren i klubben. Både det positive og det negative skal tages med i overvejelserne, og jeg synes derfor ikke det er tilstrækkeligt, blot at konstatere at "Han har vundet meget sidste år, vi bliver nødt til at beholde ham" ELLER "To spillere er sure på ham, han må fyres".
Desuden tilslutter jeg mig også tanken om, at historien enten er en and, eller er blæst ud af proportioner. Eller rettere - det håber jeg, da historien ellers viser en (i mine øjne) høj grad af uprofessionalisme.

• Morientes2012
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #15 af Morientes2012
Besvaret af Morientes2012 på emne Præsident, det er enten Mourinho eller os
Du er vor tids Kierkegaard, Kassow.

Topic: Mou skal ud. Det handler netop ikke om at Casillas, Ramos etc., blot trodser Mourinho, grundet manglende spilletid eller andre personlige årsager - de gør det for at beskytte (resterne) af klubben attråværdige image og alt dertil. De gør det fordi, de er klar over, at Mourinho skader institutionen Real Madrid, og de ikke længere bare vil se til, mens klubbens værdier bliver kvalt i portugiserens ego og handlinger. De gør det fordi, de er Madridistas, og elsker klubben mindst lige så højt som os.

Hala Madrid.

13 år 6 måneder siden #16 af Vildfaren
@Kassow-Rossing
Nu er du jo selvbestaltet smagsdommer for tak-knappens funktioner, så derfor spørger jeg dig lidt til råds, inden jeg pinligører mig selv endnu en gang.

Jeg har trykket tak ved Morientes2012 glimrende indlæg nedenunder fordi jeg syntes han rammer plet. Jeg er ydermere enig hans betragtning om hvorfor de angiveligt skulle ha gjort det.

Er det rigtig brug af knappen eller er jeg pinlig endnu en gang?
Du kan jo eventuelt oplyse mig hvilke funktioner jeg må bruge knappen til?

@Morientes2012 godt ramt... Vi er enige.

Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

13 år 6 måneder siden #17 af BBB
Har Marca livedækning af pressemødet et sted?

Morientes2012 skrev: Du er vor tids Kierkegaard, Kassow.

Med alt respekt for Kassow, så bør du nok læse noget mere Kierkegaard :p

• Rubæk
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #18 af Rubæk
Besvaret af Rubæk på emne Præsident, det er enten Mourinho eller os

Kassow-Rossing skrev: Kan vi ikke ansætte end bedre træner, så må han selvfølgelig blive i klubben uanset mandskabsbehandling.

Jeg skærer lidt tænder når jeg læser dette. Skal han også blive uanset metoder? Den går måske i Manchester City, men Real Madrid er for mig bedre end at søge resultaterne på bekostning af klubbens image.

• kavver
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #19 af kavver
Besvaret af kavver på emne Præsident, det er enten Mourinho eller os

anes skrev: Kavver: Hvad med vi arbejder ud fra der er en muldvarp i Real Madrids omklædningsrum, og at denne var med til det møde som Marca skriver om i dag ville du så stadig være lige så skeptisk omkring artiklen?

Siempre: Forventer ikke noget dementi i forhold til den her artikel, så skal man nærmest dementere Marca hver dag med det tema de har lagt for dagen. Er han fortid til sommer uanset? Ja det er tror jeg.

Eftersom der var to spillere, og to ledere til mødet, kan det vel ikke være så svært at pege nogen ud.

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #20 af Storken
Besvaret af Storken på emne Præsident, det er enten Mourinho eller os

Vildfaren skrev: Det samme gælder Ramos. Du skal ikke længere tilbage end Valencia-kampen for, at se hvordan netop de to personer står og hygge snakker med Valencias spillere i spillertunnellen inden kampen. Det samme gælder med Barcelonas spillere når vi spiller mod dem og selvfølgelig alle andre kampe hygger de med medspillere og modspillere. Ganske enkelt fordi de er elskværdige og ordenlige mennesker. Faktisk helt igennem gode ambassaadører for Real Madrid.

Velkommen til programmet korttidshukommelse...

Dette er ikke en provokation. Det er bare for at give lidt nuancer i synet på Ramos.

13 år 6 måneder siden #21 af Siempre Madrid
Hehe, Storken, der skal nok være dem, som mener at Ramos i den situation er en god ambassadør for Real Madrid ;-)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #22 af Storken
Besvaret af Storken på emne Præsident, det er enten Mourinho eller os

Siempre Madrid skrev: Hehe, Storken, der skal nok være dem, som mener at Ramos i den situation er en god ambassadør for Real Madrid ;-)

Det skulle vel aldrig være de samme mennesker, der mener, at det var Messis egen skyld, da han legede kispus med Ramos :D

13 år 6 måneder siden #23 af NDR
Og overskriften lyder ...Præsident, det er enten Mourinho eller os!!!

Som jeg har skrevet i tidligere indlæg, og også i andre af mine indlæg, så er pressen fyldt med lort og løgn, og det er amatøragtigt at lade sine holdninger styre efter løse rygter fra pressen.

Og til Casillas og Ramos spørgsmålet...ja, nu smider jeg nok en bombe, ikke for at provokere nogen, men bare fordi jeg har en holdning....Ramos er ikke en værdig spiller i den hvide trøje, han er garanteret en af hovedproblemerne i Real Madrid, og det skader hele holdet, og træneren.
Træneren har temperement, men det har mange af dem, f.eks, Valencias træner blev bortvist i sidste uge midt i en kamp, som vi alle så, for at fiske et frisk eksempel frem.
Den sindsyge optræden er ikke en del af Mourinhos plan, Pepe har ændret sig, og det har Mou også efter der var fokus på det i sidste sæson, så der er lys forude for dem der vil, men Ramos og flere andre vil ikke...det er problemet. Men som jeg selv har skrevet i tidligere indlæg, og som andre brugere også har været inde på, så har Arbeloa, Albiol og Varane gjort det skide godt de sidste 3 kampe, og snart kommer Pepe vel igen, Marchelo er på vej, så fuck dem der laver ballade hele tiden, og Fuck pressen.

Forresten, Manuel Neuer fra Bayern Munchen, skal han ikke snart ud og prøve noget nyt

13 år 6 måneder siden #24 af zizou21
Siempre og Storken - get a room!

Hala
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL

Leveret af Kunena Forum