BBC tilbage i El Clásico

10 år 8 måneder siden #13 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne BBC tilbage i El Clásico
Fellow madridista...

Hvad er jeres forventninger til El Clásico?

Det er et spørgsmål jeg stiller, da jeg synes, vi er i en spøjs situation. Vi har spillet patetisk indtil videre, og regner selv ikke med så meget på lørdag, da jeg simpelthen ikke kan forestille mig, at Benitez vil presse Barca. Den eneste rigtig gode kamp, vi har spillet, er kampen mod Betis, hvor vi vandt 5-0 og spillede fremragende. Det var også en kamp, hvor vi spillede uden Casemiro i start 11, hvilket gjorde, at Real Madrid kunne spille fodbold, som Real Madrid burde spille fodbold; nemlig fremadrettet spil med intiativ. Intet ondt om Casemiro for han har gjort det fremragende, men det gør bare så meget for vores spil, hvis vi spiller med tre centrale midtbanespillere.

Kritikken er med det forbehold, at Benzema, James og Bale selvfølgelig har været ude og først er klar nu, men jeg ville stadigt være overrasket, hvis vi spillede med alle kanoner på lørdag.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #14 af Siempre Madrid
Min forventning er helt klart sejr. Med alle mand tilbage og på hjemmebane er vi et klart bedre hold.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Fondo_Sur

10 år 8 måneder siden #15 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne BBC tilbage i El Clásico
Forventer klart nederlag desværre på grund af vores spil som er langt fra prangende og spillerne virker ikke at have den store tiltro til enten træner eller sig mht selvtillid.

Benitez spillestil er virkelig ikke min kop te og hvis han dropper James og stiller med Ronaldo, Bale og Benzema som alle enten er i skidt form eller er yderst ufokuseret pga kriminelle handlinger så får vi det svært.

Ved godt jeg altid er mega kritisk og negativ, men det er fordi vi spiller som en sæk kartofler og falder fuldstændig sammen når vi føre kampene. Jeg hader den stil som der køres for tiden, sølle og skandaløst når man skulle være "verdens største klub"....
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Steen

10 år 8 måneder siden #16 af SR4
Besvaret af SR4 på emne BBC tilbage i El Clásico
Real i topform vil eliminere Barca. Men er bare bange for at Real er alt for ustabile og kan gå fra at spille verdensklasse til at spille elendigt. Så det afhænger af dagen.

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 8 måneder siden #17 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne BBC tilbage i El Clásico
Meget afhænger af Benitez' indstilling.

Stiller vi med BBC + James så har vi en god chance. Barca's forsvar er bestemt til at snakke med. Stiller vi os til gengæld ned (evt. efter en 1-0 scoring) som så mange gange før, så taber vi. Og Benitez vil blive savet midt over i pressen.

10 år 8 måneder siden #18 af Dios
Besvaret af Dios på emne BBC tilbage i El Clásico
Jeg regner helt klart med en sejr! Endda en køn en af slagsen. 3-1 er ikke et tosset bud synes jeg, og det er også det jeg selv tror på.

Navas, Carvajal, Varane, Ramos, Marcelo, Kroos, Modric, James, Bale, Benzema og Ronaldo. Helst i noget der minder om 4-2-3-1, så Ronaldo kan ligge til venstre, Bale centralt og James på højrekanten. Eller evt. en 4-4-2 med Bale og James på kanterne. Jeg ville helst have Isco med på den centrale midtbane, men han er bare ikke i form, selvom modstanderen passer ham perfekt.

Jeg kan seriøst ikke se hvorfor vi ikke skulle vinde. Nuvel, så er vores spil ikke kønt, men jeg har seriøst bare ikke tiltro til det her Barcelona hold.

@Asp3200.

Havde du forventet andet, så havde jeg ringet efter en ambulance til dig ;D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 10 år 8 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Gribben

10 år 8 måneder siden #19 af FranciscoISCO

asp3200 skrev: Ved godt jeg altid er mega kritisk og negativ, men det er fordi vi spiller som en sæk kartofler og falder fuldstændig sammen når vi føre kampene. Jeg hader den stil som der køres for tiden, sølle og skandaløst når man skulle være "verdens største klub"....

Hehe, dette er da vist også et spørgsmål om hønen og ægget? ;)

Spiller Real, i dine øjne, som en sæk kartofler, og er stilen sølle og skandaløs, fordi du er mega kritisk og negativ, ELLER er du mega kritisk og negativ fordi Real spiller som en sæk kartofler osv.

Virkeligheden handler om øjnene, der ser ;)

Når det er sagt, og jeg er stoppet med at være irriterende på den filosofiske måde, så er jeg, foruden sprogbruget, da enig med dig :) Men altså; i alle andre topopgør end lige præcis klassikeren ville vores seneste spil bekymre mig! Der er bare en eller anden form for 'clean slate' over de her opgør mod Barca, og da jeg mener, at vi som udgangspunkt, spiller for spiller, bør være meget stærkere end dem, så har jeg faktisk os som favorit.

3-0 til os i en kamp mod et yderst tandløst Barca-mandskab, som ikke kan sætte sine få dygtige individualister på banen op, mens deres forsvar sejler fuldstændig.

Altid Real Madrid.
Sidste redigering: 10 år 8 måneder siden ved FranciscoISCO.

10 år 8 måneder siden #20 af FranciscoISCO
- altså forudsat, at vi går ind til kampen, med en indstilling om at spille den på vores præmisser. Jeg håber også, at vi stiller med en midt der, i en 4-2-3-1, hedder; Modric, Kroos, Ronaldo, James, Bale. Og så bliver det så spændende, at se Benzemas spilmæssige forfatning oppe på toppen.

Går vi til gengæld ind til kampen med en overdrevet, og i mine øjne totalt unødvendig, respekt for et Barca-mandskab, som er en skygge af sig selv ift. fortidig storhed, ja så er Benitez efterhånden død for mig.

Altid Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

• Dogan Turan
  • Gæst
  • Gæst
10 år 8 måneder siden #21 af Dogan Turan
Besvaret af Dogan Turan på emne BBC tilbage i El Clásico
Vinder vi ikke kampen nu når vi har fuld mandskab på, så bør Benitez være fortid i klubben. Han egner sig ikke til store klubber

10 år 8 måneder siden #22 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne BBC tilbage i El Clásico
Francisco: Hvad er det lige der gør, at de offensive kræfter hos Barca ikke kan sættes op til sådan en kamp? Hvis der er en kamp, de burde kunne sætte sig maksimalt op til, så er det da netop denne.
En sejr til Barca mod et vaklende Real hold = 6 points forspring. Godt nok viser Barca ikke skræmmende styrke, men det gør vi så sandelig heller ikke. Nærmere tværtimod. Barca har bare 3 spillere, der kan afgøre kampene selv for tiden. Selv når den bedste af dem sidder ude. Vi har Ronaldo, som hellere vil gå til premiere på sin film end at forbedre den stærkt nedadgående formkurve. Det hele er sat på spidsen, men du forstår formentlig, hvor jeg vil hen. Spiller for spiller er vi bedre end Barca, enig. Ikke "meget bedre" - som du formulerer det - men vi er dog stærkere.
Men holdets form må også have lidt at sige, og der står Barca markant stærkere end vi gør i øjeblikket. Kigger vi bare en smule indad, så har vi allerede været ualmindelig heldige at slippe afsted med både 1 og 3 point i flere opgør :-)

"Maybe they hate me because I'm too good."

10 år 8 måneder siden #23 af FranciscoISCO

Pelle skrev: Francisco: Hvad er det lige der gør, at de offensive kræfter hos Barca ikke kan sættes op til sådan en kamp? Hvis der er en kamp, de burde kunne sætte sig maksimalt op til, så er det da netop denne.
En sejr til Barca mod et vaklende Real hold = 6 points forspring. Godt nok viser Barca ikke skræmmende styrke, men det gør vi så sandelig heller ikke. Nærmere tværtimod. Barca har bare 3 spillere, der kan afgøre kampene selv for tiden. Selv når den bedste af dem sidder ude. Vi har Ronaldo, som hellere vil gå til premiere på sin film end at forbedre den stærkt nedadgående formkurve. Det hele er sat på spidsen, men du forstår formentlig, hvor jeg vil hen. Spiller for spiller er vi bedre end Barca, enig. Ikke "meget bedre" - som du formulerer det - men vi er dog stærkere.
Men holdets form må også have lidt at sige, og der står Barca markant stærkere end vi gør i øjeblikket. Kigger vi bare en smule indad, så har vi allerede været ualmindelig heldige at slippe afsted med både 1 og 3 point i flere opgør :-)

Hehe, ja ok, det var godt nok dårligt formuleret af mig :) Jeg mente ikke, at indvidualisterne ville få svært ved at sætte sig selv op til kampen, men nærmere, at holdet som helhed, ikke ville kunne sætte dem nok i scene, og at Neymar og Suarez (og muligvis Messi) dermed kommer til at spille forholdsvis anonyme roller, i en kamp vi sætter os på. Jeg kan desværre ikke begrunde denne forudsigelse med andet, end øjeblikkelig jubeloptimisme ;)

Optimismen holdte så heller ikke længere, end til frygten fra baghovedet om hvilken måde Benitez nu vil gribe kampen an på. Det karaktertræk ved Benitez, som gør, at jeg fristes til at kalde manden for en subtop-træner, er simpelthen, at han lader til at mangle det fornødne 'mod' til at træne en klub som Real Madrid. Dermed er jeg bange for, at han, af alt for stor respekt til Barca, vil lade dem styre kampen. Men lad os nu.

De to klubbers nuværende formkurve vil måske have noget at skulle have sagt - synes dog ikke, at Barca lader til ligefrem at være i markant bedre form lige nu - men jeg holder dog fast ved, at jeg ikke tror på, at den får særlig stor betydning. Som mange andre ofte er inde på, så har de her kampe bare deres helt eget liv :)

Altid Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Pelle

• rene
  • Gæst
  • Gæst
10 år 8 måneder siden #24 af rene
Besvaret af rene på emne BBC tilbage i El Clásico
Jeg har det sådan, at taber vi lørdag til Barcelona, så er mesterskabet øjensynligt tabt igen, igen, da vi så reelt vil være 9 point efter, da de så er bedre end os indbyrdes og så kan vi ligeså godt skifte fokus på copaen og champions league og vinde en cop double, som vi gjorde i 2014.

Men tror faktisk på vi vinder på lørdag, da vi har alle vores kanoner tilbage og James tror jeg bliver en afgørende faktor for os, og så må kong Ronaldo, gerne score en kasse, bliver svær kamp, men tror vi hiver en snæver 2 - 1 sejr hjem, som vil være pokkers vigtigt, da vi så igen vil ligge nummer 1 i ligaen og så tror jeg faktisk på, at det endelig igen vil lykkes os at vinde mesterskabet, Hala Madrid lad os så tæske de skide catalanere. vis nogle nosser Benitez!.

Leveret af Kunena Forum