BBC tilbage i El Clásico
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
rene skrev: Jeg har det sådan, at taber vi lørdag til Barcelona, så er mesterskabet øjensynligt tabt igen, igen, da vi så reelt vil være 9 point efter, da de så er bedre end os indbyrdes og så kan vi ligeså godt skifte fokus på copaen og champions league og vinde en cop double, som vi gjorde i 2014.
Men tror faktisk på vi vinder på lørdag, da vi har alle vores kanoner tilbage og James tror jeg bliver en afgørende faktor for os, og så må kong Ronaldo, gerne score en kasse, bliver svær kamp, men tror vi hiver en snæver 2 - 1 sejr hjem, som vil være pokkers vigtigt, da vi så igen vil ligge nummer 1 i ligaen og så tror jeg faktisk på, at det endelig igen vil lykkes os at vinde mesterskabet, Hala Madrid lad os så tæske de skide catalanere. vis nogle nosser Benitez!.
Sådan har du jo haft det i adskillige uger, at taber Real Madrid den eller den kamp, så er sæsonen slut. Det er stadig noget sludder!
Efter på lørdag vil der være 26 spillerunder tilbage, altså 78 points at spille om. Man skal være en helt håbløs *bip, slettet af redaktionen*, hvis man regner mesterskabet fortabt.
Når det er sagt, så vil en sejr naturligvis betyde en masse til holdet, mens et nederlag naturligvis vil øge tvivlen omkring holdets potentiale. Men at et mesterskab skulle være tabt i november måned.............Nej, vel!?
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
At være 6 point bagefter, når kampen er slut på lørdag vil ikke være uopnåeligt, men jeg tror, at det har kæmpe betydning for spillernes mentalitet. Intet er afgjort efter kampen lørdag. Det helt store spørgsmål, som mange af vi fans glæder os til at få svar på, må være om Benitez kan leve op til sin rolle som Real Madrid træner.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Pelle skrev: Barcelona er jo også notorisk kendte for at peake i efteråret, mens de sædvanligvis taber en del point i foråret - specielt i februar/marts. Det gjorde de dog ikke sidste år, men ellers har de gjort det de sidste mange år, såvidt jeg husker.
At være 6 point bagefter, når kampen er slut på lørdag vil ikke være uopnåeligt, men jeg tror, at det har kæmpe betydning for spillernes mentalitet. Intet er afgjort efter kampen lørdag. Det helt store spørgsmål, som mange af vi fans glæder os til at få svar på, må være om Benitez kan leve op til sin rolle som Real Madrid træner.
Har han ikke gjort indtil videre, så ser ingen grund til han gør det efter kampen. Samme kedelige fodbold som hans andre klubber.
- Raúl 7
- Gæst
-
Hvad angår kampen, tror jeg kun Ronaldo får chancen af ovennævnte. For mit gode helbreds skyld skal vi vinde! Go Real Madrid! :D Jeg skal se kampen med en flok Barca-fans, så er det sjovest, når vi vinder ;)
Raúl 7 skrev: Også "sjovt" hvordan Napoli sprudler mere end nogensinde nu.
De ligger nummer Arsenal, og har næsten lige slået FCM 5-0 ;)
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
- Raúl 7
- Gæst
-
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
rene skrev: Jeg har det sådan, at taber vi lørdag til Barcelona, så er mesterskabet øjensynligt tabt igen, igen, da vi så reelt vil være 9 point efter, da de så er bedre end os indbyrdes og så kan vi ligeså godt skifte fokus på copaen og champions league og vinde en cop double, som vi gjorde i 2014.
Efter vi slog Barca 3-1 hjemme i sidste sæson, en sejr som var kulminationen på vores storspil, mens nederlaget modsat var kulminationen på deres, som jeg husker det, elendige spil, da havde jeg da også allerede knappet mesterskabs-champagnen op. Det var en fejl.
Altid Real Madrid.
Raúl 7 skrev: Hvordan er det i modstrid med hvad jeg skrev?
Sikke da en holdning, at tolke et indlæg, der citerer dig, som modstridende...
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
FranciscoISCO skrev:
Efter vi slog Barca 3-1 hjemme i sidste sæson, en sejr som var kulminationen på vores storspil, mens nederlaget modsat var kulminationen på deres, som jeg husker det, elendige spil, da havde jeg da også allerede knappet mesterskabs-champagnen op. Det var en fejl.
Real var overlegne i returen, men var utroligt uheldige. I hvert fald inden Modric blev skiftet ud. Det var i hvertfald ikke der de lignede et taberhold.
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
SR4 skrev:
FranciscoISCO skrev:
Real var overlegne i returen, men var utroligt uheldige. I hvert fald inden Modric blev skiftet ud. Det var i hvertfald ikke der de lignede et taberhold.
Beklager, men jeg kan ikke helt gennemskue, hvor du vil hen med det?
Altid Real Madrid.
- Raúl 7
- Gæst
-
Kratmus skrev:
Hva'?
Jeg skrev at Napoli virker mere sprudlende efter Benitez exit. Så citerer du mig og skriver "De ligger nummer Arsenal, og har næsten lige slået FCM 5-0 ;)".
Jeg forstår ikke hvorfor du citerer mig, blot for at fortælle hvor de ligger i ligaen og at de slog FCM. Var det bare til min oplysning eller hvad?
Raúl 7 skrev:
Kratmus skrev:
Hva'?
Jeg skrev at Napoli virker mere sprudlende efter Benitez exit. Så citerer du mig og skriver "De ligger nummer Arsenal, og har næsten lige slået FCM 5-0 ;)".
Jeg forstår ikke hvorfor du citerer mig, blot for at fortælle hvor de ligger i ligaen og at de slog FCM. Var det bare til min oplysning eller hvad?
For at give dig ret, og med lidt humor inde over :)