Florentino, dimisión
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Real Madrids spillere og især Florentino Pérez måtte allerede i slutningen af første halvleg lægge øren til heftig kritik fra tilskuerne, som højlydt råbe ”Florentino dimisión” (Florentino, træd tilbage) og det blev kun værre i løbet af anden halvleg, hvor ydmygelsen blev total.
Umiddelbart efter sidste slutfløjt afspillede man som vanligt klubsangen ”Hala Madrid”, men denne gang var skruet væsentligt op for lyden for at prøve at lægge en dæmper på den heftige pibekoncert, men det lykkedes på ingen måde.
Uden for stadion fortsatte kritikken af Florentino Pérez og adskillige fans krævede hans hoved på et fad.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Nok er nok.
- icomeinpeace
- Senior bruger
-
Men den nordøstlige del af Spanien må være godt tilfredse, der var mange skriverier hen over sommeren, hvor bekymringen gik på, om Real ville lukke hullet mellem de to klubber pga transfer-karantænen. Men selvom det da bestemt var en svækkelse ift Ancelotti (der iø glimrede for et år siden i 3-1 på Bernabeu, hvor Real med undtagelsen af Isco for Bale, stillede med samme midtbane og angreb) så virker det dog lidt tidligt at råbe på Florentinos afgang.
- Raúl 7
- Gæst
-
icomeinpeace skrev: Jeg forstod heller aldrig den ansættelse. Han peakede i 2005 i Istanbul (åh, den vidunderlige aften!), og har i den grad haft svingende resultater siden. Mange der i Liverpool mindes ham med glæde, men husker kun 2005, og ikke den sidste sæson han var i klubben, hvor alt gik galt. Siden den sæson, har det vel kun været i momenter i Napoli han har vist noget...
Men den nordøstlige del af Spanien må være godt tilfredse, der var mange skriverier hen over sommeren, hvor bekymringen gik på, om Real ville lukke hullet mellem de to klubber pga transfer-karantænen. Men selvom det da bestemt var en svækkelse ift Ancelotti (der iø glimrede for et år siden i 3-1 på Bernabeu, hvor Real med undtagelsen af Isco for Bale, stillede med samme midtbane og angreb) så virker det dog lidt tidligt at råbe på Florentinos afgang.
Det er for tidligt at råbe på Florentinos afgang?
I hans to perioder i klubben har vi vundet (og hold nu fast) 3 ligaer, 2 Copa del Rey og 2 CL. Jeg kan slet ikke regne sammen, hvor sindssygt mange titler det er i alt.
Vi kan intet gøre mht Perez, han har sikret sin røv. Eneste der kan gøres er at vente på han dør eller pensioneres.
Ronaldo skal afsted og gerne til januar. Er meget tydeligt han er videre i sind og tanke og hans niveau er kun nedadgående fremover.
Hazard, de gea kommer til sommer. Så lang tid til men man glæder sig.
asp3200 skrev: Forståeligt, ufatteligt han ansætter sådan en klovn og smider Ancelotti på porten.
Men jeg vil jo ikke have Ancelotti tilbage, så i min bog var den fyring på sin plads.
Det er jo helt ufatteligt, at folk ikke fatter en brik af hvad der sker. Real Madrid er gennemsyret af, undskyld mig mennesker som Perez. Alle tror det er en Fm verden, og jeg er på ingen måder nogen Perez elsker, men samtidig frygter jeg mere hans afgang end ham ved roret. For hvem får vi efterfølgende? Du bruger ordet klovn, men det tillader jeg kun at bruge om Calderon. Han var en klovn!
Jeg elsker at vi i Real Madrid køber de bedste spillere i verden, og jeg vil frygte rigtig meget, hvis vi igen gik tilbage til køb á la Robben, Rvn, Sneijder og andre middelmådige spillere. De middelmådige spillere kan alle være afgørende i en klub som Real Madrid, men når man gør en så middelmådig spiller som Sneijder til vores 10'er, så skal det jo gå galt, og det gjorde det også.
Mange mener Mourinho var årsagen til, at vi kom ud af vores 1/8 dels krise, men jeg mener det var Perez. Uden hans transferpolitik, så havde vi jo nok ikke en så stor kvalitetstrup som vi har det nu.
Jeg er kun enig med Perez når det kommer til, at han mener de dyreste spillere ofte er de billigste på sigt. Problemet her er, at han har andre ting på dagsordningen end bare lige at gøre Real Madrid til verdens bedste fodboldhold, og han på den måde kan indføre det ved at forføre fansene med den ene stjernespiller efter den anden.
Husk nu på, at der var ekstrem mange fans på Bernabeú, som råbte og skreg på, at Perez skulle signe Bale. Perez læser også Marca, og selvom jeg ikke ved det, så tror jeg da helt klart, at han læser med på hvilke spillere og trænere fansene vil ha. Marca er gode til at lave afstemninger, og jeg kan ikke forestille mig andet end, at man har personer i Real Madrid som læser med her.
Perez kan jo også læse i aviserne, at Benitez fra dag 1 var en meget upopulær træner. Han kan jo også høre hvordan mange, og undskyld mig igen idiotiske fans på stadion dømte Benitez ude efter 20 min. af sæsonen. Overdrivelse fremmer forståelsen, men det er jo desværre tæt på sandheden.
Klovnen her er hverken Perez eller Benitez, men fan kulturen i Real Madrid. Der er simpelthen for mange uden arbejde i Madrid som må spille manager 01/02, hvor man kan købe 12 nye spillere hver sæson til 8 milliarder, hvor de allerede kan spansk og er fuldt integreret efter 12 dage. Sådan er virkeligheden bare ikke!
Virkeligheden er bare ikke, at alle mand fra midtbane og frem alle er offensive spillere, hvor man føler sig vigtigtere end holdet, og ikke gider at løbe for kollektivet. Virkeligheden er desværre, at uanset hvad Benitez havde gjort igår så var han dømt på forhånd.
Inden kampen frygtede folk at Benitez startede inde med Casemiro med et afventende hold, som ville spille defensivt. Alle var enige om, at opstillingen igår var den klart stærkeste, hvor kun Danilo skulle erstattes med Carvajal, men ellers var det den rigtige måde at gribe tingene an på.
Nu taler folk om, at Benitez fejltolkede kampen, var naiv og valgte den forkerte opstilling. Klovnen/klovnene er jo ikke træneren eller ledelsen, men os fans og pressen!
Hvornår går det op for folk?
Det er jo helt surrealistisk, at læse det ene indlæg efter det andet herinde. Jeg lagde en lort i morges som havde større forståelse for tingene end 8 ud af 10 indlæg skrevet herinde de sidste 15 timer.
Spillerne hader Benitez, men hvorfor? Fordi der bliver stillet krav til, at Ronaldo skal løbe og ofre sig mere for holdet? Fordi Benitez kontaktede Bale før Ronaldo? Fordi Benitez offentligt kritiserede Ramos for at dumme sig i kampen imod At. Madrid? Det er jo et cirkus! Folk render rundt med skyklapper for øjnene, tegner en streg i deres lort og tror de har opfundet den dybe tallerken.
Ancelotti bliver rost, fordi? En træner som fik indført sit system, hvor holdet spillede 8 fremragende kampe i træk efterfulgt med 20 elendige i træk, 2 identiske tabte mesterskaber og reserver som var i dårligere form end Benzema igår. I really don't get it?
Nuvel, så vandt han La Decima i hans 1. sæson, og det var da fremragende, men var det ikke på det spil som oftest bliver kaldt kujonagtigt herinde? Altså der hvor man står 14 spillere i eget felt, og spiller på modstanderens primisser.
Perez har et kæmpe ansvar for hans elendige projekt. Det er nu bare ikke ham som skaber det enorme pres spillerne og træneren uretfærdigt bliver udsat for. Tænk engang hvis man gav Benitez tid og ro til at skabe hans projekt, og ikke dømte ham ude efter 3 måneder. Jeg kunne mere forstå det, hvis man i 12 kampe har spillet med sine bedste spillere fra start, men var det 2. kamp igår hvor alle var til rådighed? Ingen af de tilbagevendte var dog i kampform.
Folk må bare snart gerne få noget realitetssans. Du fik lorten, men du har nu også lukket meget lort ud på det sidste hehe :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Raúl 7
- Gæst
-
Dios skrev:
asp3200 skrev: Forståeligt, ufatteligt han ansætter sådan en klovn og smider Ancelotti på porten.
Men jeg vil jo ikke have Ancelotti tilbage, så i min bog var den fyring på sin plads.
Det er jo helt ufatteligt, at folk ikke fatter en brik af hvad der sker. Real Madrid er gennemsyret af, undskyld mig mennesker som Perez. Alle tror det er en Fm verden, og jeg er på ingen måder nogen Perez elsker, men samtidig frygter jeg mere hans afgang end ham ved roret. For hvem får vi efterfølgende? Du bruger ordet klovn, men det tillader jeg kun at bruge om Calderon. Han var en klovn!
Jeg elsker at vi i Real Madrid køber de bedste spillere i verden, og jeg vil frygte rigtig meget, hvis vi igen gik tilbage til køb á la Robben, Rvn, Sneijder og andre middelmådige spillere. De middelmådige spillere kan alle være afgørende i en klub som Real Madrid, men når man gør en så middelmådig spiller som Sneijder til vores 10'er, så skal det jo gå galt, og det gjorde det også.
Mange mener Mourinho var årsagen til, at vi kom ud af vores 1/8 dels krise, men jeg mener det var Perez. Uden hans transferpolitik, så havde vi jo nok ikke en så stor kvalitetstrup som vi har det nu.
Jeg er kun enig med Perez når det kommer til, at han mener de dyreste spillere ofte er de billigste på sigt. Problemet her er, at han har andre ting på dagsordningen end bare lige at gøre Real Madrid til verdens bedste fodboldhold, og han på den måde kan indføre det ved at forføre fansene med den ene stjernespiller efter den anden.
Husk nu på, at der var ekstrem mange fans på Bernabeú, som råbte og skreg på, at Perez skulle signe Bale. Perez læser også Marca, og selvom jeg ikke ved det, så tror jeg da helt klart, at han læser med på hvilke spillere og trænere fansene vil ha. Marca er gode til at lave afstemninger, og jeg kan ikke forestille mig andet end, at man har personer i Real Madrid som læser med her.
Perez kan jo også læse i aviserne, at Benitez fra dag 1 var en meget upopulær træner. Han kan jo også høre hvordan mange, og undskyld mig igen idiotiske fans på stadion dømte Benitez ude efter 20 min. af sæsonen. Overdrivelse fremmer forståelsen, men det er jo desværre tæt på sandheden.
Klovnen her er hverken Perez eller Benitez, men fan kulturen i Real Madrid. Der er simpelthen for mange uden arbejde i Madrid som må spille manager 01/02, hvor man kan købe 12 nye spillere hver sæson til 8 milliarder, hvor de allerede kan spansk og er fuldt integreret efter 12 dage. Sådan er virkeligheden bare ikke!
Virkeligheden er bare ikke, at alle mand fra midtbane og frem alle er offensive spillere, hvor man føler sig vigtigtere end holdet, og ikke gider at løbe for kollektivet. Virkeligheden er desværre, at uanset hvad Benitez havde gjort igår så var han dømt på forhånd.
Inden kampen frygtede folk at Benitez startede inde med Casemiro med et afventende hold, som ville spille defensivt. Alle var enige om, at opstillingen igår var den klart stærkeste, hvor kun Danilo skulle erstattes med Carvajal, men ellers var det den rigtige måde at gribe tingene an på.
Nu taler folk om, at Benitez fejltolkede kampen, var naiv og valgte den forkerte opstilling. Klovnen/klovnene er jo ikke træneren eller ledelsen, men os fans og pressen!
Det er jo helt surrealistisk, at læse det ene indlæg efter det andet herinde. Jeg lagde en lort i morges som havde større forståelse for tingene end 8 ud af 10 indlæg skrevet herinde de sidste 15 timer.
Spillerne hader Benitez, men hvorfor? Fordi der bliver stillet krav til, at Ronaldo skal løbe og ofre sig mere for holdet? Fordi Benitez kontaktede Bale før Ronaldo? Fordi Benitez offentligt kritiserede Ramos for at dumme sig i kampen imod At. Madrid? Det er jo et cirkus! Folk render rundt med skyklapper for øjnene, tegner en streg i deres lort og tror de har opfundet den dybe tallerken.
Ancelotti bliver rost, fordi? En træner som fik indført sit system, hvor holdet spillede 8 fremragende kampe i træk efterfulgt med 20 elendige i træk, 2 identiske tabte mesterskaber og reserver som var i dårligere form end Benzema igår. I really don't get it?
Nuvel, så vandt han La Decima i hans 1. sæson, og det var da fremragende, men var det ikke på det spil som oftest bliver kaldt kujonagtigt herinde? Altså der hvor man står 14 spillere i eget felt, og spiller på modstanderens primisser.
Perez har et kæmpe ansvar for hans elendige projekt. Det er nu bare ikke ham som skaber det enorme pres spillerne og træneren uretfærdigt bliver udsat for. Tænk engang hvis man gav Benitez tid og ro til at skabe hans projekt, og ikke dømte ham ude efter 3 måneder. Jeg kunne mere forstå det, hvis man i 12 kampe har spillet med sine bedste spillere fra start, men var det 2. kamp igår hvor alle var til rådighed? Ingen af de tilbagevendte var dog i kampform.
Folk må bare snart gerne få noget realitetssans. Du fik lorten, men du har nu også lukket meget lort ud på det sidste hehe :D
Ancelotti spillede på kontra mod Bayern. Det gik sgu meget godt. Og i en enkelt kamp mod Barca hvor vi tabte 1-2. Ellers var det da offensivt resten af tiden? Nuvel vi smed to mesterskaber, men Ancelotti er en glimrende træner. Hvem er bedre i verden? Benitez er da ikke et bedre valg. Du siger at vi skal have tålmodighed og at fans lægger for meget pres på, men samtidig synes du at Ancelotti skulle ud? Det giver ikke meget mening.
Det er Perez der har gjort os til verdens rigeste klub, det er korrekt. Det er da fint at Perez har hentet nogle gode spillere. Men det har immervæk stadig kun givet os 3 liga titler, 2 copaer og 2 CL. Det var ham der var utålmodig med Ancelotti, ikke fansene! Pånær dig ;)
Fordi nogle fans skriger på Bale, som du siger, så betyder det da ikke at lederen at klubben skal lukke øjnene og skrive en check på 100 mio. euro uden tanke på om manden kan spille godt i mere end én sæson, i en anden liga. Og om han passer ind på et hold der skal spille teknisk og have bolden meget. Det ville en sportsdirektør med bare lidt mellem ørene have tænkt på.
Hva' f*** skulle vi hente Danilo for? Eller Gravesen? Eller Faubert? Eller sælge Makelele for?
Det hele falder tilbage på Florentino. Selvfølgelig er der stort pres på fra fans og medier, men det er da ikke en undskyldning. Der har altid været pres på. Det klarer Barcelona da meget fint. Det har vi da selv klaret fint gennem historien.
Du skal ikke fortælle mig at Perez ville være bedre hvis der var mindre pres på.
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Det hjalp ligeledes ikke at man i det samme transfer vindue solgte Alonso og dermed satsede på Kroos og Modric, hvilket er fair nok men dog ikke alligevel da i tilfælde af skade - Modric var uge i flere måneder, betød at "mægtige" illara var det eneste alternativt.
Men hey, vi er jo blevet kåret til århundredets bedste klub, har flest la liga titler (hele 7 titler de sidste 25 år!) og det mest vindende CHL-hold (vandt 5 af titlerne for kun 60 år siden)
- Raul-Madrid
- Guld bruger
-
Folk snakker om at Real fans er utålmodige på Bernabeu? Tjek lige det her forum eller andre Real forums!!!
GIV NU TRÆNEREN LIDT RO OG TID - jeg stoler næsten blidt på at hvis han for denne samt næste sæson at vi for et klasse hold, men vi ved alle at han bliver fyret til maj desværre...
Ps. Jeg har ondt af Benitez ALLE ville gerne ha haft Benz skiftet ud igår, selv ham, men vi ved alle hvis vi havde skiftet Benz ud til fordel med casemiro mens vi var bagud 2-0 så var han blevet svinet til totalt!!!! Han mangler simpelthen en klasse back up angriber.
RAUL!!!!
Real Madrid har vundet tre mesterskaber de seneste ti år; det er vel ikke godt nok? Derfor kan jeg sagtens sætte mig ind i de forskellige debattørers frustation over ingenting ser ud til at forandre sig med Benitez, mig selv inklusive - læg mærke til ordene "ser ud til"..... tingene kan se anderledes ud til maj :-)
Jeg tror bare ikke på Benitez, og det hænger meget sammen med, at spillerne heller ikke virker til at tro på ham. Jeg er desuden nok en af få, der overhovedet ikke har kunnet se de såkaldte defensive forbedringer og bedre strukturer.
Så, hvad vil du, Dios? Lad tingene stå til og bede en bøn om, at det hele forhåbentlig ser meget lysere ud til maj.... eller næste maj.... eller næste maj.... eller næste maj eller reagere, som JEG mener en klub, som Real Madrid simpelthen er nødt til.
Dios skrev:
Du lukker sku også tit lort ud. Så lad mig stille dig dette simple spørgsmål. Hvor mange kampe skal der til før benitez skal fyres med vores nuværende spil og alle de nederlag som starter mod shaktar og frem og ligaen er tabt??? 3-4 eller 5-8 kampe.
Ligaen er tabt hvis vi ikke får max point i de næste 10 kampe.