Florentino, dimisión
- MadridistaPorVida
-
- Platin bruger
-
- Mr Fanboy
HALA MADRID Y NADA MAS!!!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- MadridistaPorVida
-
- Platin bruger
-
- Mr Fanboy
De ting, føler jeg, falder tilbage på Benitez. Én ting er, at han taktisk sætter holdet op helt tragikomisk dårligt ift. modstanderen, men det er nu jo først problematisk, hvis holdet ikke kæmper for ham. Så er det rigtigt, som Dias siger, at det er fatalt og synd for Benitez, hvis det er spillerne, der dikterer trænervalg, men jeg tror simpelthen ikke på, at de bare har sagt 'nå, vi kan ikke lide ham' fra dag 1 af. Han har jo tydeligvis ikke formået at skabe båndet til holdet.
Jeg føler ganske enkelt ikke, og så kan i kalde det unuanceret, at vi kan have en træner, der har haft to måneder til at sætte holdet op til én livsvigtig kamp, og så stempler man ind i kampen med en taktik, der passer helt fatalt til modstanderen, og med et hold, der overhovedet ikke kæmper for det. Prøv at youtube målene fra i går. Læg mærke til vores spilleres løb; jeg har seriøst ikke set noget så ugideligt som Real Madrid-fan siden de forfærdelige tider i 00'erne.
I går var den dårligste Real Madrid præstation i ti år. Den var dårligere end Dortmund, Schalke, Liverpool, Atlético og PSG. Resultatmæssigt, men mest af alt spillemæssigt.
Og nej Dios, ligaen var åben indtil igår. Vi er '7' point bagefter Barcelona og hvis vi sejler videre så er vi hurtigt 13-16 point efter og så er det slut.
Ligesom hvis vi taber i shaktar, så slutter vi toer i chl og skal møde endnu sværere modstand.
Sebberg har ret, vi så det ringeste hold siden mourinhos nedsabling på nou camp og det var slemt. Vi er i dyb dyb krise.
Indse det!
- MadridistaPorVida
-
- Platin bruger
-
- Mr Fanboy
asp3200 skrev: Spillerne gør jo bare oprør mod benitez, det var tydeligt igår.
Og nej Dios, ligaen var åben indtil igår. Vi er '7' point bagefter Barcelona og hvis vi sejler videre så er vi hurtigt 13-16 point efter og så er det slut.
Ligesom hvis vi taber i shaktar, så slutter vi toer i chl og skal møde endnu sværere modstand.
Sebberg har ret, vi så det ringeste hold siden mourinhos nedsabling på nou camp og det var slemt. Vi er i dyb dyb krise.
Indse det!
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ. Vi bliver kun bedre fra nu af. Tro nu på det forhelved
- Johnson
- Gæst
-
Fondo_Sur skrev: Forstår ikke at folk klandrer Benitez herinde. Han er lige blevet ansat, har haft 10+ skader, Cristiano spiller elendigt, Bale er elendig, Benzema har ikke fokus osv.
Til sommer skal de her med sikkerhed ud:
- Florentino
- Cristiano
- Bale
- Benitez (han har ikke Real Madrid formatet trods alt)
Alt andet ville være decideret usundt.
Hvis det skete kunne det meget vel være sådan at vi igen ville blive en klub der spillede med om titler
Johnson skrev:
Fondo_Sur skrev: Forstår ikke at folk klandrer Benitez herinde. Han er lige blevet ansat, har haft 10+ skader, Cristiano spiller elendigt, Bale er elendig, Benzema har ikke fokus osv.
Til sommer skal de her med sikkerhed ud:
- Florentino
- Cristiano
- Bale
- Benitez (han har ikke Real Madrid formatet trods alt)
Alt andet ville være decideret usundt.
Hvis det skete kunne det meget vel være sådan at vi igen ville blive en klub der spillede med om titler
Ja, og vi ville højst sandsynligt ligne et hold igen. Kan ikke beskrive min frustration med ord, når BBC intet stiller op i svære kampe. Som tre statister, som ikke har forstået budskabet om, at man hvis spiller en dårlig kamp, må man arbejde hårdt og løbe endnu mere. De står bare isoleret fremme, og ved ikke hvad de skal gøre af sig selv. Benzema er delvist undskyldt, ligesom Bale også delvist skal have hans præstationer undskyldt med, at han reelt er venstre back. Men Cristiano derimod... Situationen mod Sevilla, hvor han kunne spille Modric helt fri (når vi var bagud), men valgte en hovedløs afslutning i stedet, var vendepunktet for mig. Nu gider jeg ikke mere. Skift Jesé, Isco og Kovacic ind - de er helt andre typer rent mentalt.
- Raúl 7
- Gæst
-
Daniel skrev:
Raúl 7 skrev: Lad mig smide en anden ting på banen: Skader. Det er klart at Benitez ikke har haft nemme vilkår indtil videre.
Truppen er utilfreds med lægestaben og resultaterne i lægestaben er mildest talt ikke imponerende. Hvem falder det tilbage på...? Ham der har ansat lægestaben.
Det ville efterhånden være nemmere, hvis du bare skrev i dit signatur, at du ikke er Perez' allerstørste beundrer ;-)
Consider it done.