Florentino, dimisión
Daniel skrev: Så, hvad vil du, Dios?
Real Madrid har vundet tre mesterskaber de seneste ti år; det er vel ikke godt nok? Derfor kan jeg sagtens sætte mig ind i de forskellige debattørers frustation over ingenting ser ud til at forandre sig med Benitez, mig egen inklusive - læg mærke til ordene "ser ud til"..... tingene kan se anderledes ud til maj :-)
Jeg tror bare ikke på Benitez, og det hænger meget sammen med, at spillerne heller ikke virker til at tro på ham. Jeg er desuden nok en af få, der overhovedet ikke har kunnet se de såkaldte defensive forbedringer og bedre strukturer.
Så, hvad vil du, Dios? Lad tingene stå til og bede en bøn om, at det hele forhåbentlig ser meget lysere ud til maj.... eller næste maj.... eller næste maj.... eller næste maj eller reagere, som JEG mener en klub, som Real Madrid simpelthen er nødt til.
Dejligt med en herinde som har samne tanker;). Endelig en fornuftig.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raúl 7
- Gæst
-
Truppen er utilfreds med lægestaben og resultaterne i lægestaben er mildest talt ikke imponerende. Hvem falder det tilbage på...? Ham der har ansat lægestaben.
Raúl 7 skrev: Lad mig smide en anden ting på banen: Skader. Det er klart at Benitez ikke har haft nemme vilkår indtil videre.
Truppen er utilfreds med lægestaben og resultaterne i lægestaben er mildest talt ikke imponerende. Hvem falder det tilbage på...? Ham der har ansat lægestaben.
Det ville efterhånden være nemmere, hvis du bare skrev i dit signatur, at du ikke er Perez' allerstørste beundrer ;-)
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Real Madrid har vundet tre mesterskaber de seneste ti år; det er vel ikke godt nok? Derfor kan jeg sagtens sætte mig ind i de forskellige debattørers frustation over ingenting ser ud til at forandre sig med Benitez, mig egen inklusive - læg mærke til ordene "ser ud til"..... tingene kan se anderledes ud til maj :-)
Jeg tror bare ikke på Benitez, og det hænger meget sammen med, at spillerne heller ikke virker til at tro på ham. Jeg er desuden nok en af få, der overhovedet ikke har kunnet se de såkaldte defensive forbedringer og bedre strukturer.
Så, hvad vil du, Dios? Lad tingene stå til og bede en bøn om, at det hele forhåbentlig ser meget lysere ud til maj.... eller næste maj.... eller næste maj.... eller næste maj eller reagere, som JEG mener en klub, som Real Madrid simpelthen er nødt til.
Det er jo rent faktisk det, som mange Ancelotti-fortalere gerne ville, nemlig håbe at tingene ser meget lysere ud til maj...eller næste maj.....eller næste maj. Benítez skal have en fair chance for at få dette projekt op at køre; det har han ikke fået endnu.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev:
Det er jo rent faktisk det, som mange Ancelotti-fortalere gerne ville, nemlig håbe at tingene ser meget lysere ud til maj...eller næste maj.....eller næste maj. Benítez skal have en fair chance for at få dette projekt op at køre; det har han ikke fået endnu.
Du om nogen ved jo godt, at det ikke er sådan tingene fungerer i Real Madrid :-)
Men(!), hvad er en fair chance?
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Daniel skrev:
Siempre Madrid skrev:
Du om nogen ved jo godt, at det ikke er sådan tingene fungerer i Real Madrid :-)
Men(!), hvad er en fair chance?
En fair chance er vel som minimum sæsonen ud. En ny træner kan sandsynligvis ikke gøre meget nu og her alligevel.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Johnson
- Gæst
-
Real Madrid har vundet tre mesterskaber de seneste ti år; det er vel ikke godt nok? Derfor kan jeg sagtens sætte mig ind i de forskellige debattørers frustation over ingenting ser ud til at forandre sig med Benitez, mig selv inklusive - læg mærke til ordene "ser ud til"..... tingene kan se anderledes ud til maj :-)
Hvad jeg vil generelt, eller i en situation som nu?
Det største problem i truppen for mig er de spillere som modarbejder klubben. Det er gisninger det hele, men en mand som Ronaldo er den første kamp jeg ville tage. Indrømmet, jeg har aldrig været hans største fan, men han er måske det største problem klubben har som jeg ser det.
Alle negative historier starter med ham, og medierne koger suppe på hans utal af "fejl" denne sæson og sidste sæson. Hvis ikke det handler om hans arrangementer, så handler det om hans dumme episoder med Perez, Benitez og Blanc. Som altid, så hopper kæden af for mig, når Ronaldo kommer i modvind eller det ikke lige går som han vil ha det på banen. En så stor personlighed og person i Real Madrid må bare ikke være så negativt ladet. Vi mangler ham indpiskeren når det ikke går godt, men jeg tør slet ikke at tænke på en spiller(ere) på Real Madrid's hold skal dirigere med Ronaldo. Det gør alle situationer altid vil være negativt ladet, og det er uacceptabelt.
Han skal væk til sommer!
Så må man revurdere om Bale har en fremtid i klubben. Måske unfair, men hans præstation igår var kendetegnet for hans tid i Real Madrid som jeg ser det. Man kan få bedre og billigere IMO, og så må man sluge lorten.
Jeg vil have et Real Madrid hold dominere modstanderen, og det gør man ikke udelukkende på omstillinger, så i min bog, og som du og alle herinde nok ved, så skulle han aldrig været købt. Nu er han her, og så må man tage den derfra. Nu spørger du mig, så det bliver en hektisk sommer vi går i møde, da vi skal skille os af med Ronaldo og Bale.
Det var de 2 største problemer i truppen, som jeg ser det. Nu kommer det største problem i Real Madrid. Perez! Han står for indkøb og hvem der skal stå i spidsen for Real Madrid. Der er desværre ingen rød tråd imellem de to ting, og det ses nok også på de 4 trænere siden 2009. Hvad vil vi, og hvad er planen? I Real Madrid skal man kunne håndtere store personligheder, men samtidig også dominere sine modstandere, og ikke lade sig omstille på modstanderen. Allerede her kan man kun ryste på hovedet over ansættelsen af Benitez. For han er nemlig en taktikker, som lægger sin taktik efter hver modstanderen.
Nå, men nu er han her, og så tager jeg den herfra.
Han kender Real Madrid og ved hvad der skal til (om han har det må tiden vise. En ting er sikkert, det er al for tideligt at sige nu!), men han valgte den rigtige opstilling igår, og det siger mig, at han forstår det er Real Madrid. At spillerne overhovedet ikke gad igår er én ting, og så kan man jo give skylden til spillerne eller Benitez, eller kombinere de 2 ting.
Når jeg analysere eller observere ting, så prøver jeg først og fremmest at tænke logisk. Giver det logisk mening, at Benitez vil have spillerne til at være så store alibi-spillere som igår? Ikke i mit hoved, og slet ikke når man ved Benitez bruger så mange timer på forberedelser til hver modstander og kamp, så jeg køber ikke den der med, at Benitez fejlede taktisk.
Der skulle ikke gå meget mere end 5-10 min. før man så, at spillerne var usikre og dårlige med bolden. Et hold uden selvtillid, og de sikreste pasningsspillere kunne ikke ramme hinanden med 10 meters mellemrum.
Vi blev ikke kørt over af Barcelona som vi blev det af At. Madrid. Vi blev kørt over af os selv, og Barcelona var dygtige til at straffe det. Benitez kunne ikke sætte sit hold op, og spillerne var ikke gode nok. En kombination af de 2 ting, men lorten her er Benitez. Uretfærdigt i mine øjne!
Truppen passer egentlig ret godt til Benitez. Langt bedre end Ancelotti synes jeg.
Er det Benitez skyld, hvis spillerne er utilfredse med ham? Nej da. Det er fint de elskede Ancelotti, og det kan jeg godt forstå, da de fik minutter uanset hvordan de spillede. De fik lov til at gøre hvad de har lyst til, og styrede stort set tingene selv. Der var nogle som præsterede og andre som ikke gjorde. Holdet var aldrig homogent, men who cares, de største personligheder i Real Madrid var tilfredse.
Nu bliver der stillet krav, og det er aldrig sjovt, når man ikke kan gøre hvad man har lyst til længere.
Igen er det kun gisninger, men jeg tror altså ikke det ligger langt væk fra sandheden.
Den kortsigtet plan er, at lade Benitez fortsætte sæsonen ud. Alt andet er en falliterklæring. Signalværdien i en fyring vil også være skrækkelig, og Real Madrid vil igen blive fuldstændig til grin udadtil, selvom vi allerede er det efter igår. Vi gør jo det som alle forskere taler imod. Vi gentager fremgangsmetoden, men forventer andre resultater.
Perez er problemet her, men hvad er alternativet? Og er der andre præsidenter, som tør at købe de bedste spillere i verden?
Egentlig synes jeg dit korte indlæg er problemet for diverse Real Madrid fans. Det er så kortsigtet, at sige, det kan ændre sig til maj. Betyder det for dig, at Benitez så skal fredes, hvis han skaffer titlerne? Altså selv samme mand du har brugt 3 måneder på at svine til?
Der er jo ingen rød tråd i den tankegang, og jeg tror det er den tankegang Perez lægger mærke til udadtil.
Jeg mangler simpelthen nuancer i kritikken af Benitez. Selvfølgelig har jeg heller aldrig set forbedringer af defensiven i de sidste 9-10 kampe, og selvfølgelig kan jeg også godt se, at spillet sejler og spillerne er frustreret.
Det er facitlisten, men hvor mellemregningerne? En bruger skriver, at det er ledelsen skyld Ancelotti ikke brugte reserverne. Det tragiske kommer her, at det er de reserver Benitez udelukkende har skulle bruge hele sæsonen igennem grundet skaderne.
Jeg kan slet ikke forstå, hvordan hadet til Benitez kan få folk til at være så stædige og barnlige? Hvorfor negligere skaderne af Navas, Ramos, Pepé, Marcelo, Carvajal, Danilo (som trods alt er et bedre valg end Arbeloa, men det siger nok mere om sidstnævnte), Modric, Kovacic, James, Bale og Benzema.
Hvad foregår der når man ser bort fra omstændighederne? Alle de spillere på nær Arbeloa og det niveau Danilo har vist i Real Madrid vil kunne gå direkte ind i start 11'eren i de 5 bedste hold i verden. Alligevel kan Benitez ikke bruge som undskyldning, at 6 af hans måske stærkeste start 11'er kun har været til rådighed i omkring 10% af sæsonen, og de resterende spillere kun har været tilgengæld i 40/50% af sæsonen.
Det er jo decideret håbløst, uretfærdigt og pinligt! Og det sker kun i Real Madrid, men alligevel er problemet træneren eller ledelsen? Jeg undres virkelig.
Hvad jeg ville gøre nu er, at give Benitez fuldstændig opbakning og alle spillerne et ultimatum. Enten bliver de solgt, ellers kæmper de for klubben. De har slet ikke krav på andet end at kæmpe og slås for klubben. Det er ikke 1. b, men Real Madrid. Hvis Ronaldo er sur over, at han ikke er førsteprioritet hos Benitez, så må han kæmpe for at blive det, og det gør han bare ikke med det latterlige spil! Hvis Ramos er utilfreds med at Benitez nævner hans fejl i pressen, så må Ramos tage sig sammen og lave færre fejl fremover. Benitez skal ikke udstille sine spillere, men heller ikke forsvare dem i blinde som Mourinho.
Jeg har altid håbet på, at der vil blive indført en form for ideologi i klubben. Man skal kunne definere hvilke spillertyper og type spil man vil spille. Det er ikke så svært, for ingen vil kun have det ene eller andet, men en kombination af boldbesiddelse og direkte spil. Der vil blive plads til en spiller som Ronaldo eller Bale, men overhovedet ikke på samme tid. Vi skal kunne dominere alle vores modstandere på boldbesiddelsen, men samtidig have følelsen af, at et hjørnespark til modstanderen hurtigt kan ende i et mål til os. Vi skal ikke være for fine til at sparke udefra, eller spille den lange bold, ligesom vi heller ikke skal være bange for, at stå kompakt hvis der er brug for det. Man kunne jo komme til at møde et af Pep's hold som kun er interesseret i boldbesiddelse og ikke sejren.
Faktisk så vi al det under Del Bosque. Vi har set Real Madrid, Bayern München, Dortmund og United praktisere den form for fodbold, og det er hvad jeg på det personlige plan ville gøre.
Hvad jeg vil gøre til sommer er, at sælge Ronaldo og Bale til sommer. Købe Hazard og lade ham få den frie rolle. Spille en 4-3-3 med Kroos, Modric, Isco, James, Hazard og Benzema med et aggressivt pres og med meget boldbesiddelse kombineret med hurtige omstillinger, fordi vi har spillerne til det, og ikke har den defensive midtbanespiller jeg stoler på. Træneren kunne sagtens være Benitez, for det vigtigste er bare, at han opfylder de ovenstående krav, da en træner i Real Madrid ikke holder på andre måder, og titler freder bare ikke træneren.
For mig ville det også være fint, hvis Casemiro slog igennem og han spillede fast. Så længe der er nok kreativitet på holdet, så er jeg sådan ligeglad. Nu kan jeg bare ikke helt se Casemiro få en sådan rolle, og med både Bale og Ronaldo på holdet, så skal der en del kreative spillere ind på holdet.
Et langt indlæg, i know, men som sagt så mangler jeg nuancer, og det får man bare ikke ved at skrive: fyr træneren. For problemet er der stadig med den nye træner.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Brylle
- Gæst
-
Så i min verden er det komplet ligegyldigt om Benitez, Ancelotti eller Jimmy-drengen er træner. Der kommer sporadiske titler her og der, indtil Perez enten fatter, at han er for gammel eller (som en anden bruger påpegede) stiller træskoene, hvor kynisk det end måtte lyde.
EDIT: Og så vil jeg give Dios ret i en pointe: Spiller må aldrig nogensinde være en hindring for træneren og hans ideer. Så er det ud af vagten - igen uanset om de hedder Bale, Ronaldo, Ramos eller Jimmy
Du lukker sku også tit lort ud. Så lad mig stille dig dette simple spørgsmål. Hvor mange kampe skal der til før benitez skal fyres med vores nuværende spil og alle de nederlag som starter mod shaktar og frem og ligaen er tabt??? 3-4 eller 5-8 kampe.
Ligaen er tabt hvis vi ikke får max point i de næste 10 kampe.
For dig er ligaen tabt før den er begyndt. Benitez skal kun fyres i denne her sæson, hvis vi omkring februar er en del væk fra de sjove pladser i ligaen. Man fyrer bare ikke en træner midt i en sæson, hvis alternativet ikke er bedre, og det er det langtfra nu. Han skal fyres, hvis man hurtigt skal have rettet op på noget, som skulle være kval til Chl f.eks..
Jeg er sådan set ligeglad om ligaen er tabt i oktober, december, februar eller april. Ligaen er tabt, og længere er den ikke.
Er ligaen også tabt hvis Barca får 20 point de næste 10 kampe, og vi får 24 point? Det er sjovt folk skal sætte mål for hvornår ligaen er tabt eller ej. Så ligaen er ikke tabt hvis vi de 10 efterfølgende kamp taber alle 10? Det er godt nok en sjov måde at se verden på.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Til sommer skal de her med sikkerhed ud:
- Florentino
- Cristiano
- Bale
- Benitez (han har ikke Real Madrid formatet trods alt)
Alt andet ville være decideret usundt.
- MadridistaPorVida
-
- Platin bruger
-
- Mr Fanboy
HALA MADRID Y NADA MAS!!!