Optakt: Svensk træningsøvelse
- realmadsen
-
Emne forfatter
- Ekspert bruger
-
- Mi unico estimulante es la camiseta blanca!
I aften afslutter Real Madrid første del af årets Champions League, når den sidste gruppekamp mod Malmö FF fløjtes i gang kl. 20.45 i den spanske hovedstad. Et gruppespil der ikke har forvoldt Rafael Benitez’ tropper de helt store vanskeligheder, om end man i 1-0 sejren hjemme over PSG til tider var spillet ud af eget græs og senest var man ved at sætte en 4-0 føring over styr i slutminutterne ude med Shaktar Donetsk.
Hverken Real Madrid eller de skånske gæster har ret meget at spille for, da hjemmeholdet har sikret sig videre avancement som vindere af gruppen. Samtidig har Malmö udspillet sin rolle i gruppen, da man godt nok ligger a point med Shaktar, men er dårligere indbyrdes.
Dermed er der dømt tidlig juleferie for svenskerne, der kan spille frit og tage de 90 minutter på Bernabeu som et minde til familiealbummet.
Åge Hareide, der i aften står i spidsen for Malmö for sidste gang, og resten af holdet fløj allerede til Spanien og Marbella i Andalusien for at vænne sig til de sydligere himmelstrøg. Til opgøret må gæsterne se bort fra Marcus Rosenberg der sidder ude med karantæne efter sit gule kort i hjemmekampen mod PSG.
For hjemmeholdet er der også tale om 90 minutter der skal spilles færdige, hvor man samtidig kan spare en række profiler og allervigtigst undgå flere skader. Samtidig er det en kærkommen mulighed for at rette op på de seneste ugers skrantende resultater og det pinlige exit i Copa del Rey.
Der er kampstart kl. 20.45 med italienske Daniele Orsato ved fløjten og kampen kan følges på TV3 Sport 1. Spanske AS forventer en række udskiftninger i Benitez’ start-11’er:
Forventede startopstillinger:
Real Madrid: Casilla – Danilo – Pepe – Nacho – Arbeloa – Kovacic – Casemiro – Lucas Vasquez – James – Ronaldo – Jesé
Malmö: Wiland – Konate – Arnason – Brorsson – Tinnerholm – Lewicki – Adu – Berget – Rodic – Djurdic – Mehmeti
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Florentino Pérez
Og så må James gerne steppe op. Eller også skal Rafa indse, at James og Isco skal bytte rundt, James fungerer ikke så langt tilbage i banen. Selv ikke med alt den plads, vi får i dag.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Jeg burde nok have kaldt den tidligere, men det blev besluttet 10 min. før kampstart. Oddsklubben herhjemme lagde lige 1000kr. på Wolfsburg og Moenchengladbach som vindere af 1. halvleg. 2 single bets som lige gav et overskud på 17000kr. :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Når vi vinder, er der oftest også noget at udsætte på ham.
Så kære med-fans - hvad gjorde han forkert i dag?
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Dios skrev: Jeg burde nok have kaldt den tidligere, men det blev besluttet 10 min. før kampstart. Oddsklubben herhjemme lagde lige 1000kr. på Wolfsburg og Moenchengladbach som vindere af 1. halvleg. 2 single bets som lige gav et overskud på 170000kr. :D
170.000DKK?!
Skal vi ikke ses i julen? :D
Ronaldo ender med at tangere sin egen rekord i denne sæson. Måske på et lidt billig baggrund (så kan man diskutere om 11 mål i 6 gruppekampe i CL er en billig baggrund).
DarioGomez skrev: Når vi spiller dårligt, er det Benítez skyld.
Når vi vinder, er der oftest også noget at udsætte på ham.
Så kære med-fans - hvad gjorde han forkert i dag?
Selvfølgelig er han medskyldig i, når vi spiller dårligt? Man kan ikke andet end at tage dagens sejr med et gran salt, vi spiller altså mod Malmö FF idag, rolig nu og lad os se weekendens kamp an, hvor modstanderen trods alt hedder Villarreal.
Florentino Pérez
BBB skrev:
Dios skrev: Jeg burde nok have kaldt den tidligere, men det blev besluttet 10 min. før kampstart. Oddsklubben herhjemme lagde lige 1000kr. på Wolfsburg og Moenchengladbach som vindere af 1. halvleg. 2 single bets som lige gav et overskud på 170000kr. :D
170.000DKK?!
Skal vi ikke ses i julen? :D
Ronaldo ender med at tangere sin egen rekord i denne sæson. Måske på et lidt billig baggrund (så kan man diskutere om 11 mål i 6 gruppekampe i CL er en billig baggrund).
Haha, den er rettet :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
rekord var 9 nul mod ob i 1961 når alle ved det var mod B1913 og real vandt 4 nul i odense
- MadridistaPorVida
-
- Platin bruger
-
- Mr Fanboy
HALA MADRID Y NADA MAS!!!