Optakt: Svensk træningsøvelse
Real Madrid skrev:
Benzema sniger sig ind i top 10, og overhaler Zlatan med 38 kampe færre!
Hvis Cristiano vil sidestilles med Messi, når vi romantiserer os tilbage til denne tid i fremtiden, så er det simpelthen bare et must, at han får scoret flere mål i CHL end Messi. Mest fordi Messi har alle andre betydelige rekorder, og også fordi den målrekord i CHL kommer til at stå mange mange år.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Altså det eneste jeg som sådan appellerede til, var at man måske lige skulle holde igen med jubelidioten og ikke gøre Benítez til frelseren, når det nu engang kun var Malmö FF. Så jeg forstår ærgerligt talt ikke, hvor det er du ser al den negativitet fra min side af, noget af en overreaktion du kommer med da :-D
Du skrev direkte, at man skal tage sejren med et gran salt, fordi modstanderen var Malmø. Det er da noget så negativt som det overhovedet kan blive efter en fremragende 8-0 sejr. Jeg så United fans skrive flere positive ting, end det du skrev :) Malmø eller ej, så er der ikke mange hold i verden som kan få samme resultat. Det er lidt samme snak når man kommer ind på tap-ins. Havde det været så nemt, hvorfor er der så ikke flere som gør det?
Malmø blev fuldstændig overmatchet, og nej vi kan ikke måle vores niveau med kampen igår, men resultatet og spillet var fremragende, så hvorfor ikke tale om hvor dejligt det endelig var at se en sådan præstation? Der var jo godt spil, høj intensitet og mange mål. Noget vi har savnet i rigtig langtid.
Når, som du vil definere det, okay. Jamen hvis det kun var 7-8 kampe for dig, så mangler vi jo stadig de 7-8 flotte kampe fra Benítez – alt indtil videre, har jo næsten været rædselsfuldt og jeg husker heller ikke en Ancelotti, med så stor en afklapsning som den vi havde i forrige El Clásico. Men ja, nu gider jeg altså heller ikke ud i en længere Ancelotti vs Benítez debat (den bliver først sjov, når sæsonen er spillet færdig) – min støtte går som sagt til Benítez, men derfor er det ok at være kritisk engang imellem, det er ikke ensbetydende med at jeg vil have ham fyret, så jeg kan ikke forstå dit behov for altid at være så super overbeskyttende når det gælder Benítez, det har du haft en tendens til hver evig eneste gang.
Altså, jeg kan da godt tage Stalin hatten på og definere hvad du synes er smukt fodbold :D Hvis du er til den slags, så kan du da godt være min bitch fremover? Haha ;D
Vi mangler måske godt nok 7-8 kampe endnu, men vi mangler så også lige halvanden sæson endnu ;) Hvis jeg nu siger At. Madrid, hvad siger du så? Jeg mindes også noget om, at hukommelsen ikke var din stærke side? :D
Jeg har ingen trang til at beskytte Benitez. Jeg har en trang til at beskytte hvad jeg mener er retfærdigt eller ej :) Du kunne kalde træneren Puta, men havde han samme arbejdsbetingelser som Benitez indtil videre har haft med samme kritik, så ville du også se mig argumentere imod den uretfærdige kritik Benitez indtil videre har skulle lægge øre til.
Læs mine skuffende indlæg omkring Benitez lige da det blev offentliggjort, at han skulle være træner for Real Madrid. Jeg var enormt skuffet, og jeg havde ham nok ikke engang i min top 50 af trænere jeg ville have efter Ancelotti.
At jeg så nu er stik modsat min holdning fra dengang skyldes, at jeg har været rigtig tilfreds og nok nærmere begejstret for det Benitez indtil videre har udrettet. Jeg glemmer ikke de 2 første kampe, selvom kampen i Gijon godt nok endte uafgjort.
Folk har det bare med at sammenligne Benitez 1. sæson med Ancelotti's 2. sæson. Godt nok tabte vi ikke så ydmygende til Barcelona under Ancelotti, men vi tabte altså 3 ud af 4 opgør imod dem. Det er jo langtfra tilfredsstillende! Til gengæld fik vi røvfulden af Atletí. Det er jo pest eller kolera. Vores 2 største rivaler som begge river os rundt. Forskellen her er bare, at ydmygelsen skete i Ancelotti's 2. sæson, hvor han burde have skabt holdet som burde vinde alt. Nederlaget imod Barca skete efter 3 måneder, hvor 5-6 ud af vores start 11'er imod Barcelona lige akkurat var meldt klar, eller ihvertfald til den kamp.
Det er pisse hamrende uretfærdigt, at man glemmer mellemregningerne når det gøres op. Det må du gerne kalde et forsvar til Benitez, men mine indlæg havde nok været identiske uanset hvad træneren så hed.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Du skrev direkte, at man skal tage sejren med et gran salt, fordi modstanderen var Malmø. Det er da noget så negativt som det overhovedet kan blive efter en fremragende 8-0 sejr. Jeg så United fans skrive flere positive ting, end det du skrev :) Malmø eller ej, så er der ikke mange hold i verden som kan få samme resultat. Det er lidt samme snak når man kommer ind på tap-ins. Havde det været så nemt, hvorfor er der så ikke flere som gør det?
Malmø blev fuldstændig overmatchet, og nej vi kan ikke måle vores niveau med kampen igår, men resultatet og spillet var fremragende, så hvorfor ikke tale om hvor dejligt det endelig var at se en sådan præstation? Der var jo godt spil, høj intensitet og mange mål. Noget vi har savnet i rigtig langtid.
Men du tager det jo fuldstændigt ud af kontekst, læg gerne mærke til, i hvilken anledning jeg netop skriver denne kommentar, det var ikke ligefrem uopfordret. Jeg var selv ude at rose holdet, for sejren samt det flotte kombinationsspil de formåede at udføre, under sejren mod Getafe – så din påstand om at jeg konstant er negativ, er en komplet overreaktion.
Dios skrev:
Altså, jeg kan da godt tage Stalin hatten på og definere hvad du synes er smukt fodbold :D Hvis du er til den slags, så kan du da godt være min bitch fremover? Haha ;D
Jeg melder pas, lige i første omgang ihvertfald :-D
Dios skrev:
Vi mangler måske godt nok 7-8 kampe endnu, men vi mangler så også lige halvanden sæson endnu ;) Hvis jeg nu siger At. Madrid, hvad siger du så? Jeg mindes også noget om, at hukommelsen ikke var din stærke side? :D
Jeg har ingen trang til at beskytte Benitez. Jeg har en trang til at beskytte hvad jeg mener er retfærdigt eller ej :) Du kunne kalde træneren Puta, men havde han samme arbejdsbetingelser som Benitez indtil videre har haft med samme kritik, så ville du også se mig argumentere imod den uretfærdige kritik Benitez indtil videre har skulle lægge øre til.
Læs mine skuffende indlæg omkring Benitez lige da det blev offentliggjort, at han skulle være træner for Real Madrid. Jeg var enormt skuffet, og jeg havde ham nok ikke engang i min top 50 af trænere jeg ville have efter Ancelotti.
At jeg så nu er stik modsat min holdning fra dengang skyldes, at jeg har været rigtig tilfreds og nok nærmere begejstret for det Benitez indtil videre har udrettet. Jeg glemmer ikke de 2 første kampe, selvom kampen i Gijon godt nok endte uafgjort.
Folk har det bare med at sammenligne Benitez 1. sæson med Ancelotti's 2. sæson. Godt nok tabte vi ikke så ydmygende til Barcelona under Ancelotti, men vi tabte altså 3 ud af 4 opgør imod dem. Det er jo langtfra tilfredsstillende! Til gengæld fik vi røvfulden af Atletí. Det er jo pest eller kolera. Vores 2 største rivaler som begge river os rundt. Forskellen her er bare, at ydmygelsen skete i Ancelotti's 2. sæson, hvor han burde have skabt holdet som burde vinde alt. Nederlaget imod Barca skete efter 3 måneder, hvor 5-6 ud af vores start 11'er imod Barcelona lige akkurat var meldt klar, eller ihvertfald til den kamp.
Det er pisse hamrende uretfærdigt, at man glemmer mellemregningerne når det gøres op. Det må du gerne kalde et forsvar til Benitez, men mine indlæg havde nok været identiske uanset hvad træneren så hed.
Som jeg skrev tidligere, så har jeg virkeligt ikke lyst til at tage en længere Ancelotti vs. Benítez debat, grundlaget er simpelthen for tyndt, for at vi overhovedet kan tage den op på nuværende tidspunkt. Vi kan delvist godt tage den op, efter sæsonen er blevet spillet færdig, men lad os se tiden an og lad os tage selve udviklingen op igen, efter Villarreal sejren i weekenden (-;
Florentino Pérez
- Raúl 7
- Gæst
-
Kampen mod Gijon var ikke god. Det skal du ikke prøve at bilde os ind.
Hvad er det du mener Benitez har udrettet? Jeg synes vi har et lige så skrøbeligt hold som altid. Vi kan spille rigtigt godt i perioder, men så også kollapse fuldstændigt. Samme som under Mourinho og Ancelotti. Benitez har stadig tiden på sin side, men hvad er det du mener han har oprettet helt specifikt?
- Johnson
- Gæst
-
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Johnson skrev: Man ved ganske enkelt meget lidt om fodbold hvis man ikke kan se, at Ancelotti var den rigtige træner for Real Madrid. Vi kan alle sammen sidde her og bilde os selv ind, at lige præcis vores hjemmelavede taktiske dispositioner ville ændre det hele. I sidste ende udtaler vi os allesammen på et meget begrænset grundlag. Men det må stå klart for enhver, at Ancelotti var utrolig vellidt i truppen og har været det i alle de klubber han har spillet i. Det skyldes selvfølgelig, at de vurderer ham til at være en dygtig træner. Dette forhold vejer uendeligt meget mere end alle de taktiske spekulationer vi kan mønstre herinde.
Hvis han var så vellidt, så skulle spillerne (de 13 udvalgte) have kæmpet noget mere for ham, da de havde chancen.
I stedet blev de lullet i søvn af "jeg vil være ven med alle"-Ancelotti og resultatet blev et håbløst forår, hvor ugideligheden lyste ud af spillerne og det var sandsynligvis fortsat i denne sæson.
Ancelotti er sikkert vældig rar og byder på lækre italienske småkager, men et langsigtet projekt med ham er svært at forestille sig.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Florentino Pérez
- Johnson
- Gæst
-
Den kommentar taler vist for sig selv
- Johnson
- Gæst
-
Kan du mindes en træner i nogen klub hvor spillerne gik så meget i brechen for deres træner da det stod klart at han skulle fyres?
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Johnson skrev: "Hvis han var så vellidt, så skulle spillerne (de 13 udvalgte) have kæmpet noget mere for ham, da de havde chancen."
Kan du mindes en træner i nogen klub hvor spillerne gik så meget i brechen for deres træner da det stod klart at han skulle fyres?
Igen: De skulle have kæmpet for ham, da de havde chancen. De kæmpede ikke for ham på banen, men havde vældig travlt uden for banen. Det bliver ikke mere patetisk.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.