Real Madrid bruger Barcelona som eksempel

10 år 7 måneder siden #13 af BBB

R7CR7GB11 skrev:

BBB skrev: Der er intet galt med at fejl fra Ramos og Marcelo pointeres overfor de unge eller deres trænere.

At man bruger Barcelona som eksempel på ting, som gøres godt kan jeg sagtens følge.

Det eneste problem jeg reelt har med det, er at man viser video med Barcelona. Hvis man ikke havde kæftet op om, at man så på, hvad Barcelonas unge spiller gjorde godt, og hvad vores anfører gjorde skidt, men bare havde fortalt, at man analyserede kampen, så ville jeg være uendeligt ligeglad..

Huh???

Recap:
Der er intet galt i at pointere fejl fra Real Madrid
Det er fint at bruge Barcelona som eksempel

Man skal ikke fortaelle hvad Real gjorde forkert og Barca gjorde godt
Det er ikke i orden at vise en video med Barcelona

Kan sgu ikke helt foelge dig her BBB? :-D

Hvis man ikke fortaeller, hvad der bliver gjort godt og skidt hvorfor (HVORDAN) saa analysere kampen? :-)

Hvis du citerer mig, og du fjerner storer klumper af citatet, så må du gerne vise det, fx ved rent faktisk at stille det op i flere forskellige citater.

Problemet består i at nogen i klubben gør det til et problem. Vi skal selvfølgelig ikke kommunikere, at vi studerer Barcelonas gode spil, og vores eget dårlige spil. Vi må godt 'analysere' kampen, hvilket så kan dække over at vise Barcelonas gode spil, hvis det er, hvad man vil.

For at svare på dit spørgsmål:
Du fortæller ikke til pressen eller andre, hvad der bliver analyseret ved kampen. Derfor kan man sagtens godt tale internt, om hvad der kan læres.
Forskellen er om vi taler eksternt eller internt. Jeg vil have, at det bliver internt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum