Rafa Benítez og spillertruppen rykker sammen
- Brylle
- Gæst
-
Hvilket var en mere end Ancelotti :)Raúl 7 skrev:
Pelle skrev: Men hvad nytter det at have en træner, der er vellidt, når resultaterne udebliver? Jeg var rigtig glad for Carlos personlighed, men alt for ofte endte kampene med, at vi smed indlæg på indlæg ind i boksen og håbede på det bedste. Har folk allerede glemt det? For der var enormt meget brok herinde over netop den del.
Det virkede på mig som om, at spillerne levede i et slaraffenland under Ancelotti, de kunne gøre præcist, hvad der passede dem. Men det passede dem åbenbart ikke at vinde titler til klubben. Så har jeg intet problem med, at man ændrer på strukturen.
Havde jeg beholdt Ancelotti? Måske. Havde jeg ansat Benitez? Bestemt ikke. Men nu er manden her, og det er han indtil vores bindegale præsident siger noget andet. Jeg har ikke fuld tiltro til projektet endnu, men en fortsættelse af det flotte spil fra Malmö og en sejr i morgen, kan gøre mig mere positiv.
Når resultaterne udebliver? Hvad ævler du om? Han vandt os vores første CL i 12 år. Og vi var snublende tæt på to mesterskaber. Det er ikke ligefrem fordi trænerne før Ancelotti skovlede ligatitler ind. Og med god grund. Vi spiller i en liga med en rimelig svær modstander fra Catalonien, der aldrig har været bedre.
Det passede ikke spillerne at vinde titler under Ancelotti? Okay, var Mourinho også for flink? Der vandt vi...hold nu fast...1 liga titel.
Meget kan man rose Ancelotti for, men titlerne er ikke en af dem. Når man laver den samme fejl to sæsoner i træk ved kun at bruge 13-14 spillere gennem en hel sæson, så skal det jo koste jobbet, for så har man ikke lært af sine fejl. Man kan dog argumentere for, at bredden var noget skrald, men når Kroos skal løbe rundt i flere måneder og fortælle, at han er træt, så er det jo dumt ikke at give ham det hvil.
Derudover sprudlede spillet heller ikke ret ofte.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen