AS: Real Madrid står over for transferban
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Florentino Pérez
Sahinovic skrev: Så er Ronaldo ihvertfald stadig at finde i klubben til næste sæson, suk.
Ikke at jeg personligt synes det er en dum ide at sælge Ronaldo, men havde du seriøst troet på at Real Madrid ville sælge ham? Zidane giver ham fuld opbakning og Perez elsker ham - han bliver bare ikke solgt.
Kiwes skrev:
Sahinovic skrev: Så er Ronaldo ihvertfald stadig at finde i klubben til næste sæson, suk.
Ikke at jeg personligt synes det er en dum ide at sælge Ronaldo, men havde du seriøst troet på at Real Madrid ville sælge ham? Zidane giver ham fuld opbakning og Perez elsker ham - han bliver bare ikke solgt.
For at være ærgelig, nej egentligt ikke, men chancen havde dog været større uden denne transferban.
Men man ved jo aldrig i Real Madrid. Vi skal huske på at Florentino kaldte Benítez for verdens bedste træner, samt at han var løsningen for bare seks måneder siden. Så havde der kommet et astronomisk stort beløb på ham til sommer, så tror jeg måske at muligheden havde været der.
Florentino Pérez
Siempre Madrid skrev:
SR4 skrev:
Siempre Madrid skrev: Men måske kan det også være en sund øvelse, at vi ikke blot igen skal ud og hente nye stjerner til nye projekter.
Fabio Coentrao, Jesús Vallejo, Marco Asensio, Marcos Llorente, Martin Ødegaard, Borja Mayoral (hvis man kan forlænge med ham) og Mariano.
Og så kan man jo købe ind, så man har folk klar i januar måned næste år, selv om der selvfølgelig kan blive noget med deres deltagelse i Champions League.
Enig, vi har ikke brug for nye spillere. Vi mangler kun en reservevenstreback, så vi må kunne klare os med Coentrao. Ellers er alle andre køb ikke nødvendige.
Skrev du lige "enig" til et af mine indlæg!? Vi holder sgu en fest ;-)
Vi kan blive enige om det meste, der ikke omhandler Casillas, Mourinho, Perez eller Ancelotti ;)
Siempre Madrid skrev:
Chamartin skrev:
Siempre Madrid skrev: Men måske kan det også være en sund øvelse, at vi ikke blot igen skal ud og hente nye stjerner til nye projekter.
Fabio Coentrao, Jesús Vallejo, Marco Asensio, Marcos Llorente, Martin Ødegaard, Borja Mayoral (hvis man kan forlænge med ham) og Mariano.
Og så kan man jo købe ind, så man har folk klar i januar måned næste år, selv om der selvfølgelig kan blive noget med deres deltagelse i Champions League.
De Gea kan vel godt vente med at komme til næste vinter - han skal alligevel ikke spille CL i efteråret :P
Men såfremt der skulle være nogen sandhed i rygtet, så vil de to klubber i hvert fald appellere, således at det ikke kommer til at gælde det nuværende vindue. Det er så måske knapt så interessant, da der kun er et par uger tilbage af det, og alle de store klubber hovedsageligt anvender sommer transfervinduet bla. pga. UEFA reglerne for anvendelse af spillere til CL og EL. Men det giver da mulighed for et par panikkøb..he he.
Jeg ville vælge ikke at anke. Vi er halvvejs gennem dette vindue, hvor vi alligevel ikke ville handle og så skal vi bare gennem sommeren og uanset hvad, så skal vi have et sommer-transferban, hvis straffen fastholdes - og det gør den jo.
Det værste er næsten Federico Valverde, som stod til at komme, når han fylder 18 år inden så længe, men han kan forhåbentlig overtales til at fortsætte i Uruguay et års tid.
Som jeg forstår gælder straffen først fra næste transfervindue.
- Tobiasillas
- Gæst
-
Og vi er langt bagud i hvad angår sport iforhold til Barcelona
Snart halter vi også bagud økonomisk der Perez bygget sit projekt omkring at tjene penge via de store stjerner han henter årligt
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
SR4 skrev:
Siempre Madrid skrev:
Chamartin skrev:
De Gea kan vel godt vente med at komme til næste vinter - han skal alligevel ikke spille CL i efteråret :P
Men såfremt der skulle være nogen sandhed i rygtet, så vil de to klubber i hvert fald appellere, således at det ikke kommer til at gælde det nuværende vindue. Det er så måske knapt så interessant, da der kun er et par uger tilbage af det, og alle de store klubber hovedsageligt anvender sommer transfervinduet bla. pga. UEFA reglerne for anvendelse af spillere til CL og EL. Men det giver da mulighed for et par panikkøb..he he.
Jeg ville vælge ikke at anke. Vi er halvvejs gennem dette vindue, hvor vi alligevel ikke ville handle og så skal vi bare gennem sommeren og uanset hvad, så skal vi have et sommer-transferban, hvis straffen fastholdes - og det gør den jo.
Det værste er næsten Federico Valverde, som stod til at komme, når han fylder 18 år inden så længe, men han kan forhåbentlig overtales til at fortsætte i Uruguay et års tid.
Som jeg forstår gælder straffen først fra næste transfervindue.
Ja, desværre og heldigvis.
Desværre, fordi jeg bedre kunne lide, at vi var halvvejs gennem det ene transfer-ban og heldigvis, fordi det trods alt giver muligheder for at justere truppen nu.
Men det ville da ikke forbavse mig, om Real Madrid tager endnu et juridisk slagsmål, man ikke kan vinde.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Tobiasillas skrev: vi overgår Barcelona i kriminalitet
Og vi er langt bagud i hvad angår sport iforhold til Barcelona
Snart halter vi også bagud økonomisk der Perez bygget sit projekt omkring at tjene penge via de store stjerner han henter årligt
Ak ja, du måtte jo dukke op nu....
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Tobiasillas
- Gæst
-
For et par år siden kritiseret jeg Perez, men i faldt allesammen overfor hinanden for at rose ham, og nu efter han har ødelagt klubben begynder i at kritisere ham
- Sir
- Gæst
-
Tobiasillas skrev: Hvornår skulle jeg ellers dukke op min udelukkelse er lige blevet ophævet, tak for det forresten.
Det var sgu meget sjovt...
Ang. transferban, så bliver det meget spændende at følge - allerede det her transfervindue må der sker lidt ting og sager. Kontinuiteten gjorde os (Barca) godt, kan man sige, men det er svært at spå om.