AS: Real Madrid står over for transferban

10 år 6 måneder siden #25 af zigriaosmani

Siempre Madrid skrev:

Tobiasillas skrev: vi overgår Barcelona i kriminalitet
Og vi er langt bagud i hvad angår sport iforhold til Barcelona
Snart halter vi også bagud økonomisk der Perez bygget sit projekt omkring at tjene penge via de store stjerner han henter årligt

Ak ja, du måtte jo dukke op nu....

Ikke for noget, men jeg tror det eneste Perez mestre i øjeblikket er vel økonomi?.. Der halter du vidst lidt der ;). Vi har ikke købt anden end Danilo den her sommer og alligevel er vi stadigvæk den rigeste klub for jeg ved ikke hvor mange generationer i træk.

Jeg tror hellere ikke vi overgår Barca på det kriminelle niveau, ikke så længe en vis Messi eller Neymar løber rundt med skatte pengene op omkring halsen på den anden side ;)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Bindslev
  • Gæst
  • Gæst
10 år 6 måneder siden #26 af Bindslev
Besvaret af Bindslev på emne AS: Real Madrid står over for transferban
Tak for det siempre

Jeg var lige ved at tabe hovedet fuldstændigt. Det er bare en af mange pinligheder denne sæson har budt på.

Men at få en trup til at spille sammen længere tid end et år ville måske være godt for os.

HALA MADRID, viva los blancos

10 år 6 måneder siden #27 af Sebberg
Jeg har lige taget et kig i spåkuglen, og det ser godt ud:

Real Madrid afventer denne straf i en kort periode, hvorefter man anker. Det betyder imidlertid, at FIFA skal behandle sagen, og derfor vil straffen ramme transfervinduerne i januar 2017 og sommeren 2017.

Det betyder, at Real Madrid træffer store beslutninger i den kommende sommer. Zidane vil gå efter det 12. CHL-trofæ, og det kræver en mere homogen trup. Ronaldo sendes hjem til Manchester, og vi henter Hazard. Desværre er det svært for os at holde på Kroos, der ryger den anden vej til Chelsea. Zidane bruger uger i Torino på at overtale Pogba til at tage til Real Madrid, men ønsket om at spille med Messi trækker for meget. Vi tager os 'til takke' med Verratti, der rykker ind ved siden af Modric. Zidane får endvidere forhandlet sig til to indkøb, der skal give bredde forud for to transfervinduer uden mulighed for køb: Gaya købes som backup til venstrebacken og Javi Martinez hentes billigt i Bayern og kan bruges både i det centrale forsvar og på midten som ankermand.

Det var så lidt.

• Tobiasillas
  • Gæst
  • Gæst
10 år 6 måneder siden #28 af Tobiasillas
Besvaret af Tobiasillas på emne AS: Real Madrid står over for transferban

zigriaosmani skrev:

Siempre Madrid skrev:

Snart halter vi også bagud økonomisk der Perez bygget sit projekt omkring at tjene penge via de store stjerner han henter årligt

Ikke for noget, men jeg tror det eneste Perez mestre i øjeblikket er vel økonomi?.. Der halter du vidst lidt der ;). Vi har ikke købt anden end Danilo den her sommer og alligevel er vi stadigvæk den rigeste klub for jeg ved ikke hvor mange generationer i træk.

Jeg tror hellere ikke vi overgår Barca på det kriminelle niveau, ikke så længe en vis Messi eller Neymar løber rundt med skatte pengene op omkring halsen på den anden side ;)

Læg mærk til at at jeg skrev "snart" ja Perez er dygtig til økonomi han køber spillere der generere penge, noget han ikke kan de næste to år, og en anden ting er at Real er såret så der vil popularitet også mindskes

Hvad angår kriminalitet så er noget af Messi skattesager frafaldet, ja der er skattesager i Barcelona omkring de to spillere
Men til modsætning har vi benzem's afpresning, og modric skattesag og James fart forseelse samt benzema's
Her vil jeg sige vi overgår Barcelona

• KesseBM
  • Gæst
  • Gæst
10 år 6 måneder siden #29 af KesseBM
Besvaret af KesseBM på emne AS: Real Madrid står over for transferban

Siempre Madrid skrev:

SR4 skrev:

Siempre Madrid skrev:

Chamartin skrev:

Siempre Madrid skrev: Men måske kan det også være en sund øvelse, at vi ikke blot igen skal ud og hente nye stjerner til nye projekter.

Fabio Coentrao, Jesús Vallejo, Marco Asensio, Marcos Llorente, Martin Ødegaard, Borja Mayoral (hvis man kan forlænge med ham) og Mariano.

Og så kan man jo købe ind, så man har folk klar i januar måned næste år, selv om der selvfølgelig kan blive noget med deres deltagelse i Champions League.

De Gea kan vel godt vente med at komme til næste vinter - han skal alligevel ikke spille CL i efteråret :P

Men såfremt der skulle være nogen sandhed i rygtet, så vil de to klubber i hvert fald appellere, således at det ikke kommer til at gælde det nuværende vindue. Det er så måske knapt så interessant, da der kun er et par uger tilbage af det, og alle de store klubber hovedsageligt anvender sommer transfervinduet bla. pga. UEFA reglerne for anvendelse af spillere til CL og EL. Men det giver da mulighed for et par panikkøb..he he.

Jeg ville vælge ikke at anke. Vi er halvvejs gennem dette vindue, hvor vi alligevel ikke ville handle og så skal vi bare gennem sommeren og uanset hvad, så skal vi have et sommer-transferban, hvis straffen fastholdes - og det gør den jo.

Det værste er næsten Federico Valverde, som stod til at komme, når han fylder 18 år inden så længe, men han kan forhåbentlig overtales til at fortsætte i Uruguay et års tid.

Som jeg forstår gælder straffen først fra næste transfervindue.

Ja, desværre og heldigvis.

Desværre, fordi jeg bedre kunne lide, at vi var halvvejs gennem det ene transfer-ban og heldigvis, fordi det trods alt giver muligheder for at justere truppen nu.

Men det ville da ikke forbavse mig, om Real Madrid tager endnu et juridisk slagsmål, man ikke kan vinde.

Måske giver det meget god mening at kaste sig ud i det slagsmål, da det højst sandsynligt vil betyde at Real må handle til sommer (Ligesom Barca gjorde). Derved vil man give Zidane muligheden for at justere truppen så den passer til hans filosofi.
Blot en tanke.

10 år 6 måneder siden #30 af Siempre Madrid

Sebberg skrev: Jeg har lige taget et kig i spåkuglen, og det ser godt ud:

Real Madrid afventer denne straf i en kort periode, hvorefter man anker. Det betyder imidlertid, at FIFA skal behandle sagen, og derfor vil straffen ramme transfervinduerne i januar 2017 og sommeren 2017.

Det betyder, at Real Madrid træffer store beslutninger i den kommende sommer. Zidane vil gå efter det 12. CHL-trofæ, og det kræver en mere homogen trup. Ronaldo sendes hjem til Manchester, og vi henter Hazard. Desværre er det svært for os at holde på Kroos, der ryger den anden vej til Chelsea. Zidane bruger uger i Torino på at overtale Pogba til at tage til Real Madrid, men ønsket om at spille med Messi trækker for meget. Vi tager os 'til takke' med Verratti, der rykker ind ved siden af Modric. Zidane får endvidere forhandlet sig til to indkøb, der skal give bredde forud for to transfervinduer uden mulighed for køb: Gaya købes som backup til venstrebacken og Javi Martinez hentes billigt i Bayern og kan bruges både i det centrale forsvar og på midten som ankermand.

Det var så lidt.

Elsker din optimisme........mmmm, 12. CL-titel!!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: SR4, R7CR7GB11

10 år 6 måneder siden #31 af Jelle

Siempre Madrid skrev: Men det ville da ikke forbavse mig, om Real Madrid tager endnu et juridisk slagsmål, man ikke kan vinde.

Så vidt jeg husker, så var seneste nyhed på madridista.dk, før i dag, angående denne sag, at madrid havde lavet én lang liste, der forklarede/forsvarede hver eneste af de 27 (?) sager det drejede sig om. Hvordan hænger det sammen med ovenstående?

edit: Ikke at jeg er uenig. Jeg undres blot!
Sidste redigering: 10 år 6 måneder siden ved Jelle.

10 år 6 måneder siden #32 af Gribben
Men er det ikke usandsynligt at en eventuel anke ville trække så langt ud som til næste transfervindue? Barcelonas tog vist 3-4 måneder og så er vi jo kun henne i april-maj.
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7

10 år 6 måneder siden #33 af raul7=kongen
Barcas sag danner juridisk præcedens. Der kan næppe ankes - mon ikke FIFA netop har ventet længe for at have 100% styr på forholdene omkring de ulovlige spillere. Videre i teksten.

Hold op en måned for Benzema. Sikret i halvandet år som eneste angriber i truppen, mentoren Zizou tager over som træner og Valbuena åbner op for at de kan forsones.

Nå, det kan enten blive vildt godt eller virkelig, virkelig skidt. Heldigvis kender Zizou jo de unge spillere fra reserveholdet og har leveret store ting med dem.....
Sidste redigering: 10 år 6 måneder siden ved raul7=kongen.

• federonaldo
  • Gæst
  • Gæst
10 år 6 måneder siden #34 af federonaldo
Besvaret af federonaldo på emne AS: Real Madrid står over for transferban

raul7=kongen skrev: Barcas sag danner juridisk præcedens. Der kan næppe ankes - mon ikke FIFA netop har ventet længe for at have 100% styr på forholdene omkring de ulovlige spillere. Videre i teksten.

Hold op en måned for Benzema. Sikret i halvandet år som eneste angriber i truppen, mentoren Zizou tager over som træner og Valbuena åbner op for at de kan forsones.

Nå, det kan enten blive vildt godt eller virkelig, virkelig skidt. Heldigvis kender Zizou jo de unge spillere fra reserveholdet og har leveret store ting med dem.....

Med mindre Benzema bliver dømt i Valbuena-sagen. Så er han helt færdig. Real Madrid har intet andet valg end at fyre ham, og så står vi uden nogen angriber i truppen, indtil dette transferforbud er ophævet.

10 år 6 måneder siden #35 af SR4

Siempre Madrid skrev:

SR4 skrev:

Siempre Madrid skrev:

Chamartin skrev:

Siempre Madrid skrev: Men måske kan det også være en sund øvelse, at vi ikke blot igen skal ud og hente nye stjerner til nye projekter.

Fabio Coentrao, Jesús Vallejo, Marco Asensio, Marcos Llorente, Martin Ødegaard, Borja Mayoral (hvis man kan forlænge med ham) og Mariano.

Og så kan man jo købe ind, så man har folk klar i januar måned næste år, selv om der selvfølgelig kan blive noget med deres deltagelse i Champions League.

De Gea kan vel godt vente med at komme til næste vinter - han skal alligevel ikke spille CL i efteråret :P

Men såfremt der skulle være nogen sandhed i rygtet, så vil de to klubber i hvert fald appellere, således at det ikke kommer til at gælde det nuværende vindue. Det er så måske knapt så interessant, da der kun er et par uger tilbage af det, og alle de store klubber hovedsageligt anvender sommer transfervinduet bla. pga. UEFA reglerne for anvendelse af spillere til CL og EL. Men det giver da mulighed for et par panikkøb..he he.

Jeg ville vælge ikke at anke. Vi er halvvejs gennem dette vindue, hvor vi alligevel ikke ville handle og så skal vi bare gennem sommeren og uanset hvad, så skal vi have et sommer-transferban, hvis straffen fastholdes - og det gør den jo.

Det værste er næsten Federico Valverde, som stod til at komme, når han fylder 18 år inden så længe, men han kan forhåbentlig overtales til at fortsætte i Uruguay et års tid.

Som jeg forstår gælder straffen først fra næste transfervindue.

Ja, desværre og heldigvis.

Desværre, fordi jeg bedre kunne lide, at vi var halvvejs gennem det ene transfer-ban og heldigvis, fordi det trods alt giver muligheder for at justere truppen nu.

Men det ville da ikke forbavse mig, om Real Madrid tager endnu et juridisk slagsmål, man ikke kan vinde.

Men Real kan vel ikke nå at udskyde straffen, da der er over 90 dage til transfervinduet og dermed rigelig tid til at vurdere situationen?

10 år 6 måneder siden #36 af SR4

Tobiasillas skrev:

zigriaosmani skrev:

Siempre Madrid skrev:

Læg mærk til at at jeg skrev "snart" ja Perez er dygtig til økonomi han køber spillere der generere penge, noget han ikke kan de næste to år, og en anden ting er at Real er såret så der vil popularitet også mindskes

Hvad angår kriminalitet så er noget af Messi skattesager frafaldet, ja der er skattesager i Barcelona omkring de to spillere
Men til modsætning har vi benzem's afpresning, og modric skattesag og James fart forseelse samt benzema's
Her vil jeg sige vi overgår Barcelona

haha nu diskuterer vi hvilken klub, der er mest "kriminel"? Hvad bliver det næste?
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7, R7CR7GB11

Leveret af Kunena Forum