Aubameyang: Jeg lovede min bedstefar at spille i Real Madrid
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Pierre Emerick Aubameyang er den store oplevelse i den tyske Bundesliga i denne sæson og det har naturligvis vækket interessen hos mange europæiske storklubber.
Hovedpersonen selv lægger dog ikke selv skjul på, at en fremtid hos Real Madrid ville være lykken. Til L´Equipe Magazine siger han:
- Hvad er min barnedrøm? At spille i Real Madrid. I 2014, kort før min bedstefars død, han var fra Ávila, lovede jeg ham, at jeg ville komme til at spille der.
Aubameyang uddyber sit ønske:
- Det bliver svært, men det er i mit hoved. Da jeg var dreng, så jeg Hugo Sánchez på videoer. De kraftspring, jeg laver ind i mellem, når jeg scorer, er faktisk til ære for ham. Real Madrid ville også være en stor gave til min mor, Margarita.
Pierre Emerick Aubameyang er næstmest scorende i den tyske Bundesliga i denne sæson med foreløbig 20 mål.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
asp3200 skrev: Spændende men nok alt for dyr. Alderen er dog et plus ift lewandowski.
Helt enig. Hvis han er for dyr bør man gå efter andre alternativer. Men spændende er han. Der er kun et år imellem ham og Lawandowski, så det er ikke det der burde afgør om det blev Aubameyang frem for Lewandowski :)
Real HWL skrev:
asp3200 skrev: Spændende men nok alt for dyr. Alderen er dog et plus ift lewandowski.
Helt enig. Hvis han er for dyr bør man gå efter andre alternativer. Men spændende er han. Der er kun et år imellem ham og Lawandowski, så det er ikke det der burde afgør om det blev Aubameyang frem for Lewandowski :)
Nå troede han var 24-25, lewandowski er jo snart 29
asp3200 skrev:
Real HWL skrev:
Nå troede han var 24-25, lewandowski er jo snart 29
Aubameyang er fra 89 og Lewandowski 88
- Tore Hansen
- Gæst
-
Men hvor dyr er aubemayang snakker vi
om 600mil eller 200mil? I danske kroner
Tore Hansen skrev:
hvis han holder niveau resten af sæsonen, snakker vi vel nok omkring de 300mill. plus minus...
- Tore Hansen
- Gæst
-
- AmorMadrid
- Guld bruger
-
Jeg tvivler stærkt på at vi kan hive ham til Real Madrid for 300mil. Jeg er bange for at prisen kommer til at lande mellem 500 og 600 mil. Det er jo trods alt Real der er køberen, og vi har da en tendens til at skubbe prisen unødigt højt op, da modparten godt ved at de kan presse penge ud af os.Real HWL skrev:
Tore Hansen skrev:
hvis han holder niveau resten af sæsonen, snakker vi vel nok omkring de 300mill. plus minus...
AmorMadrid skrev:
Jeg tvivler stærkt på at vi kan hive ham til Real Madrid for 300mil. Jeg er bange for at prisen kommer til at lande mellem 500 og 600 mil. Det er jo trods alt Real der er køberen, og vi har da en tendens til at skubbe prisen unødigt højt op, da modparten godt ved at de kan presse penge ud af os.Real HWL skrev:
Tore Hansen skrev:
Til Sommer bliver han 27, han burde være på toppen af sin karriere nu. Hans drøm er at spille for Real, tvivler på Dortmund vil stå i vejen for hans drømmeskifte. Jeg tror prisen på omkring de 300mill ikke er helt urealistisk. Prisen kan selfølgelig presset op hvis Psg, Man C eller nogen af de andre store klubber rundt omkring i Europa blander sig. Personligt håber jeg på man sætter alle sejl ind på Dybala fra Juve.
Jeg synes ikke, at han er det vi mangler, og derfor er jeg glad for, at det indtil videre er ham, der viser interesseren, og ikke omvendt :)
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
- Tore Hansen
- Gæst
-