Aubameyang: Jeg lovede min bedstefar at spille i Real Madrid
10 år 5 måneder siden #25
af Dios
Du må bruge al den statistik som du har lyst til, og du kan gøre den til din sandhed så tosset som du har lyst til :) Nu har jeg måske bare lige overset den statistik fra din side af, hvor du kan bevise, at Dybala kun har præsteret i én sæson? Derudover, så er det jo også væsentligt, at tage med hvilken spillertype man ønsker. Mon ikke også det var derfor Sebberg skrev som han gjorde...jeg tror det ihvertfald :)
Jeg referere til den samtale som kørte inde i sæsonen 2015-2016 om Isco og James.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Besvaret af Dios på emne Aubameyang: Jeg lovede min bedstefar at spille i Real Madrid
BBB skrev:
Dios skrev:
BBB skrev:
Dios skrev: Hvordan vil du diskutere noget fra nedenstående, som Raul7-2880 skrev?
Du kan/vil simpelthen ikke svare på spørgsmålet? :P
Hvad skal jeg svarer? At du er tosset at høre på som du plejer? Til gengæld kan jeg godt forstå du ikke svarede på mit indlæg til dig hvad angår James og Isco :)
Så når man er uenig herinde, så må man ikke bruge statistikker, men man må gerne kalde folk for tossede at høre på? Det skal jo nok gøre det hele mere sagligt.
Jeg ved ikke, hvilket indlæg du refererer til, men hvis jeg kun må bruge din mavefornemmelse som argument, så er der ikke stor chance for at jeg svarer på indlægget.
Du må bruge al den statistik som du har lyst til, og du kan gøre den til din sandhed så tosset som du har lyst til :) Nu har jeg måske bare lige overset den statistik fra din side af, hvor du kan bevise, at Dybala kun har præsteret i én sæson? Derudover, så er det jo også væsentligt, at tage med hvilken spillertype man ønsker. Mon ikke også det var derfor Sebberg skrev som han gjorde...jeg tror det ihvertfald :)
Jeg referere til den samtale som kørte inde i sæsonen 2015-2016 om Isco og James.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen