Aubameyang: Jeg lovede min bedstefar at spille i Real Madrid

10 år 5 måneder siden #13 af Sahinovic
Godt vi ikke har lovet hans bedstefar det samme, for det sidste vi har brug er en Bale version to.

Florentino Pérez

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 5 måneder siden #14 af AmorMadrid
Jeg synes overhovedet ikke at han vil passe ind. Vi har allerede rigeligt med fart i vores angreb. Hvis der er noget vi mangler så er det en teknisk dygtig angriber eller vinge. Mod de gode hold får vi alligevel ikke lov til at udnytte farten i angrebet, som vi også har set flere gange med Bale, hvor han ikke bidrager med noget, da hans hurtighed ikke er til meget gavn, når modstanderen har et stærkere forsvar og stå længere nede på banen.

Vi har brug for nogen som kan spille igennem de små rum i angrebet, ligesom Benzema. Derfor vil jeg også meget hellere beholde Benzema, end gå ud og købe en spiller som Aubameyang.

10 år 5 måneder siden #15 af Raul7-2880
Hvis vi skal købe en angriber, giver det ingen mening at kaste 3-4-500 mio. på en 27 årige ANGRIBER, som er meget afhængig af sin fart (fysiologisk set begynder man at miste sine muskelfibre fra ca. 25 år).
Er vild med Dybala! Kun 23 år og koster nok ikke meget mere end Aubameyang.

10 år 5 måneder siden #16 af BBB

Tore Hansen skrev: 600mil er hvis lidt for meget men jeg tror Dortmund vil acceptere et bud på omkring 470mil og ja benzema synes jeg er en rigtig god boxangriber men han er ikke så hurtig mere og det samme med cristiano så hvis vil køber aubameyang vil vil både have fart og erfarenhed i vores angreb. Og farten mangler vi lidt ad nogengange.

Hvor kommer det tal fra? Det virker rimelig specifikt.

Raul7-2880 skrev: Hvis vi skal købe en angriber, giver det ingen mening at kaste 3-4-500 mio. på en 27 årige ANGRIBER, som er meget afhængig af sin fart (fysiologisk set begynder man at miste sine muskelfibre fra ca. 25 år).
Er vild med Dybala! Kun 23 år og koster nok ikke meget mere end Aubameyang.

Dybala har præsteret i én sæson nu. Så kan vi ligeså godt hente Harry Kane, han har trods alt scoret mål i to sæsoner nu.
Dybala er i øvrigt 11 mål dårligere end en af vores tidligere angribere, som spiller på et dårligere hold.

10 år 5 måneder siden #17 af Dios
BBB skrev:

Dybala har præsteret i én sæson nu. Så kan vi ligeså godt hente Harry Kane, han har trods alt scoret mål i to sæsoner nu.
Dybala er i øvrigt 11 mål dårligere end en af vores tidligere angribere, som spiller på et dårligere hold.

Dybala har præsteret i halvanden sæson nu. Han spillede en fremragende sidste sæson i Palermo, og har taget skridtet videre på et langt højere niveau, og er allerede fast inventar på Juve holdet.
Prop nu de statistikker op et sjovt sted, og prøv og se en fodboldkamp :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, AmorMadrid

10 år 5 måneder siden #18 af BBB

Dios skrev: BBB skrev:

Dybala har præsteret i halvanden sæson nu. Han spillede en fremragende sidste sæson i Palermo, og har taget skridtet videre på et langt højere niveau, og er allerede fast inventar på Juve holdet.

Jeg synes, at Heine Fernandez er en fantastisk fodboldspiller, og ham bør vi ansætte med det samme. Jeg føler, at han har, lige det vi mangler. Han har også en god teknik, synes jeg.

Hvordan vil du diskutere noget ud fra ovenstående?

10 år 5 måneder siden #19 af Dios

BBB skrev:

Dios skrev: BBB skrev:

Jeg synes, at Heine Fernandez er en fantastisk fodboldspiller, og ham bør vi ansætte med det samme. Jeg føler, at han har, lige det vi mangler. Han har også en god teknik, synes jeg.

Hvordan vil du diskutere noget ud fra ovenstående?

Ja, det ville sgu ikke komme bag på mig, og det siger jo bare lidt om dig :)

Hvordan vil du diskutere noget fra nedenstående, som Raul7-2880 skrev?

10 år 5 måneder siden #20 af BBB

Dios skrev: Hvordan vil du diskutere noget fra nedenstående, som Raul7-2880 skrev?

Du kan/vil simpelthen ikke svare på spørgsmålet? :P

10 år 5 måneder siden #21 af Dios

BBB skrev:

Dios skrev: Hvordan vil du diskutere noget fra nedenstående, som Raul7-2880 skrev?

Hvad skal jeg svarer? At du er tosset at høre på som du plejer? Til gengæld kan jeg godt forstå du ikke svarede på mit indlæg til dig hvad angår James og Isco :)

Når vi diskutere ligegyldige spillere, så får man også et ligegyldigt svar. Problemet er bare, at Dybala virkelig gør det fremragende, og kan man hente ham, så skal man da gøre det. Du kan jo slet ikke sammenligne Harry Kane med Dybala. Ligesom du heller ikke kan sammenligne Higuain med Benzema, for så ved vi alle hvem taberen bliver :D

Sidste redigering: 10 år 5 måneder siden ved Dios.

10 år 5 måneder siden #22 af Sebberg
Statistikker eller ej, kan vi så ikke bare blive enige om, at det er håbløst at Dybala med Aubameyang, Kane, Higuain, Heine Fernandez eller Kim Vilfort? Dybala fremgår muligvis som angriber på Resultat.dk's startopstillinger, men han er jo ingenlunde den klassiske 9'er. Han spiller i langt højere grad som Messi, i den forstand at han falder ned i banen og skaber spillet.

Han er en guldfugl. Jeg ser ham vitterligt som en af de allermest spændende spillere i verden lige nu. Han er hurtig, driblestærk, har et lavt tyngdepunkt og så har han et formidabelt spark - faktisk minder han helt vildt meget om Messi. Giv ham fem år, så ligger han i top 5 af verdens bedste spillere sammen med Neymar, Hazard, Isco og Pogba - i hørte det først her.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL

10 år 5 måneder siden #23 af BBB

Dios skrev:

BBB skrev:

Hvad skal jeg svarer? At du er tosset at høre på som du plejer? Til gengæld kan jeg godt forstå du ikke svarede på mit indlæg til dig hvad angår James og Isco :)

Så når man er uenig herinde, så må man ikke bruge statistikker, men man må gerne kalde folk for tossede at høre på? Det skal jo nok gøre det hele mere sagligt.

Jeg ved ikke, hvilket indlæg du refererer til, men hvis jeg kun må bruge din mavefornemmelse som argument, så er der ikke stor chance for at jeg svarer på indlægget.

10 år 5 måneder siden #24 af BBB

Sebberg skrev: Statistikker eller ej, kan vi så ikke bare blive enige om, at det er håbløst at Dybala med Aubameyang, Kane, Higuain, Heine Fernandez eller Kim Vilfort? Dybala fremgår muligvis som angriber på Resultat.dk's startopstillinger, men han er jo ingenlunde den klassiske 9'er.

Hvorfor skal vi være enige om det? At spille som Messi kan måske ikke kaste mål af sig? Er det modargumentet, hvis mit argument var, at han ikke scorer nok mål?

Kim Vilfort er heller ikke klassisk 9'er. Nærmere klassisk midtbanespiller.

Leveret af Kunena Forum