Optakt: Søndagstrip til ferieøen
- realmadsen
-
Emne forfatter
- Ekspert bruger
-
- Mi unico estimulante es la camiseta blanca!
Det første mange danskere tænker på, når de hører Gran Canaria og øens hovedby Las Palmas er nok sol, sommer og sangria.
Men øen er også indehaver af et ganske habilt fodboldhold der pt. indtager La Ligas 15. plads med 30 point for 28 kampe. Det er 15 år siden Real Madrid sidst gæstede den canariske ø, i en kamp hvor Zinedine Zidane i øvrigt scorede.
Der bliver dog næppe tale om en hyggetur i solen for Zidane’s tropper for hjemmeholdet kommer med tre sejre i bagagen og vil med stor iver og kampgejst vise de 20.300 hjemmepublikummer, at man også kan spille op med de helt store i Spanien.
Noget man også tidligere på sæsonen har klaret i fin stil med en 2-0 sejr over Sevilla, uafgjort mod både Villarreal og Valencia samt klaret et 1-2 nederlag mod Barcelona. Det er blandt andet lykkes via den tidligere Castilla-spiller Willian Jose og den skarpe offensive midtbanespiller Jonathan Viera, der hver har scoret seks mål i sæsonen.
I gæsternes trup har manager Zidane roteret rundt på flere pladser siden midtugens godkendte CL-præstation mod Roma.
Blandt andet er Danilo, Toni Kroos og James blevet hjemme i Madrid og i stedet forventes det at Carvajal, Casemiro og Isco spiller i stedet. I front er der fortsat ingen Benzema, men i stedet Borja Mayoral, der sammen med Bale og Ronaldo skal finde vej til netmaskerne.
Aftenens dommer er Fernández Borbalán, der er kampstart kl 20.30 og kampen vises på 6’eren.
Real Madrids forventede startopstilling: Navas – Carvajal – Pepe – Sergio Ramos – Marcelo – Modric – Casemiro – Isco – Bale – Mayoral – Ronaldo
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Navas - Carvajal - Pepe - Sergio Ramos - Arbeloa - Casemiro - Modrić - Isco - Lucas Vázques - Ronaldo - Bale.
Havde nu glædet mig til at se Mayoral, men jeg synes det er positivt og befriende at Lucas Vázques får chancen fra start, det har han fortjent.
Florentino Pérez
- Johnson
- Gæst
-
I stedet stille man med Arbeloa, som ikke bare er elendig, men også koster mål. Arbeloa er en klubmand, men en klubmand, som burde have fået "sparket" for 7 år siden.
Jeg kan godt forstå man sparer Marcelo og laver noget rotation, men der er så mange andre spillere som kunne spille i stedet for. Danilo, Nacho, Carvajal hvis Lucas blev rykket ned som højreback som jeg hellere ville have end Arbeloa på banen. Jeg er ikke fan, og heller ikke tilfreds med det valg.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Brylle
- Gæst
-
Kan vi regne med det denne gang så?Johnson skrev: Så skal vi bare have byttet Arbeloa med Nacho og Isco med Marcelo, så har vi det som bør være idealopstillingen.
Låååååååå Marcelo på midteeeeeeeeeeeeen
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
TAK!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Vildt at Modric smed den væk i forsvaret :o
Lidt presspil er godt at se på, men så gør det dog med fuld iver.
Vi havde tabt den kamp, hvilken som helst anden dag... På udebane er vi bare et miniput-hold.
Hold nu kæft hvor jeg FRYGTER Camp Nou.....!!!
Sæson 16/17 - jeg ser frem til dig
- Raul7-2880
- Platin bruger
-