Verdens værste badeferie

10 år 4 måneder siden #13 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Verdens værste badeferie

Dios skrev: Jeg har virkelig set mange sløve Real Madrid kampe, men kampen igår var alligevel dråben for mig på en eller anden mærkelig måde. For første gang siden 95 har jeg af egen fri vilje selv valgt ikke at se en Real Madrid kamp færdig. Jeg så lige akkurat til Ramos mål, og så gik jeg i seng.

Hvordan er det muligt, at så gode spillere kan blive ved med at spille så dårligt? Nu kan folk ikke give Kroos skylden for den manglende balance, for den er der altså heller ikke med Casemiro, som jeg har læst mig frem til alle steder spillede en rædselsfuld kamp.
Zidane effekten, og når Zidane taler så lytter alle bliver der sagt, men problemet må jo være meget dybere end det. Vi har prøvet de bedste trænere i verden, og de knap så heldige og nu Zidane. Ingen af dem har kunne skabe et hold som rent faktisk fungere. Mourinho var tæt på, men fuckede det op på bedste Mourinho manér inden det for alvor startede.

Holdet fungere til perfektion i FM, men hvad fanden er der galt i praksis? Mit bedste bud er stadig hierarkiet og de såkaldte "ledere". Jeg fatter det virkelig ikk. Det er sjældent jeg for alvor mister modet og troen på tingene, men følelsen er seriøst pist væk. Glem næste sæson, for hvad skulle ændre sig? Perez vil ikke være ham præsidenten som vil sælge Ronaldo, og vi har før set ham være stædig med hans dyre indkøb, så mon dog vi sælger Bale og James. BBC fungere ikke. Kroos, Modric og Isco/James fungere heller ikke. Vores forsvar fungere slet ikke.
Jeg bliver træt! Jeg er træt af alle de problemer der altid er i Real Madrid.
Lad os nu blive den klub vi var engang. Fandens attraktiv, fordi vi var verdens bedste og mest spektakulære fodboldhold. Glem nu det skide stadion! Glem nu de dyre merchandise indkøb og glem nu holdningen "tænk hvis han skulle starte inde i en semifinale".

Det løser sikkert ikke problemet, men lige nu sidder jeg med følelsen af, at Ronaldo, Bale, James og Ramos alle skal sælges til sommer. Det er kun i Real Madrid man høre det, men det er også kun i Real Madrid hvor man kan lade problemerne komme så langt ud. Ud med al det rådne, og så må vi tage den derfra!

Helt enig, jeg skiftede kanal efter 40 min, jeg orkede bare ikke mere spild tid i mit liv. Udrensning må være på vej..
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum