Liberation: Benzema impliceret i sag om hvidvaskning og narko-trafik

10 år 3 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Karim Benzema kan stå over for nye alvorlige problemer i hjemlandet Frankrig.

Den franske angriber bliver i dagens udgave af Liberation sat i forbindelse med en sag om hvidvaskning af penge og narko-trafik.

Liberation mener at vide, at der har været en juridisk undersøgelse i gang siden september og undersøgelsen kredser om virksomheden BH Event´s, som har Benzema som hovedaktionær.

Liberation skriver blandt andet:

- Karim Benzema har gjort meget forkert. De har bedraget ham og han har mistet mange penge på denne sag.

Sagens dommer, Van Ruymbeke, afviser angiveligt, at Karim Benzema er direkte involveret i sagen, men angiveligt skal Karim Benzemas navn og folk i hans omgangskreds dukke op i telefon-aflytninger omhandlende narko-trafik.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Morannon
  • Gæst
  • Gæst
10 år 3 måneder siden #2 af Morannon
Satans også!
Det eneste, vi har brug for, er ro. Og ro er det eneste, vi ikke kan få. Her stinker kræft æde mig af catalanske popcorn igen!

10 år 3 måneder siden #3 af Vinícius
Vi skal lige se, hvad det handler om, før vi maler fanden på væggen. Har Benzema været impliceret i en sådan grad, at han har vidst, hvad der har foregået, så er det ud af vagten. Hvis ikke han har vidst noget, er der ikke noget at lægge ham til last for.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

10 år 3 måneder siden #4 af BBB

Kratmus skrev: Vi skal lige se, hvad det handler om, før vi maler fanden på væggen. Har Benzema været impliceret i en sådan grad, at han har vidst, hvad der har foregået, så er det ud af vagten. Hvis ikke han har vidst noget, er der ikke noget at lægge ham til last for.

Som virksomhedsejer plejer du også at være ansvarlig for de ting, som dine medarbejdere har gjort. Så længe du BURDE vide det.

Jeg har efterhånden ikke så høje tanker om Benzemas dømmekraft, men der er sikkert nogle som vil decideret holde hånden over ham, fordi "vi jo ikke forstår, hvad han kommer fra".

10 år 3 måneder siden #5 af Sahinovic
At man overhovedet gider at skrive en artikel, når det bare omhandler hvidvaskning af penge samt narko-trafik - peanuts.

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: R7CR7GB11

10 år 3 måneder siden #6 af R7CR7GB11

Sahinovic skrev: At man overhovedet gider at skrive en artikel, når det bare omhandler hvidvaskning af penge samt narko-trafik - peanuts.

Ha ha!
Man kan sgu ikke klandre dig for ikke at mestre sarkasme til perfektion! :-D
Sidste redigering: 10 år 3 måneder siden ved R7CR7GB11.

10 år 3 måneder siden #7 af Vinícius

BBB skrev:

Kratmus skrev: Vi skal lige se, hvad det handler om, før vi maler fanden på væggen. Har Benzema været impliceret i en sådan grad, at han har vidst, hvad der har foregået, så er det ud af vagten. Hvis ikke han har vidst noget, er der ikke noget at lægge ham til last for.

Som virksomhedsejer plejer du også at være ansvarlig for de ting, som dine medarbejdere har gjort. Så længe du BURDE vide det.

Jeg har efterhånden ikke så høje tanker om Benzemas dømmekraft, men der er sikkert nogle som vil decideret holde hånden over ham, fordi "vi jo ikke forstår, hvad han kommer fra".

Nånå, jamen så siger vi, at han er ansvarlig for de ting, som han burde vide. Jeg har ikke sat mig ind i hvilken type virksomhed det er og om han burde vide det.. Jeg synes nu det er fint nok, at han investerer sine penge, men så derefter holder sit fokus på fodbolden. Og af den grund ikke burde vide, hvad der foregår. Har han vidst, hvad der er foregået, henviser jeg til mit forrige indlæg.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

10 år 3 måneder siden #8 af Dios

BBB skrev:

Har i ikke narko på landet, eller hvad sker der nu? Det er bare narko altså. Ingen er døde, så lad os nu komme videre.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 10 år 3 måneder siden ved Dios.

10 år 3 måneder siden #9 af BBB

Dios skrev:

BBB skrev:

Har i ikke narko på landet, eller hvad sker der nu? Det er bare narko altså. Ingen er døde, så lad os nu komme videre.

Hvor tror du, at stofferne kommer fra hvis ikke fra landet?

Jeg undrer mig efterhånden heller ikke over, at du er ligeglad med hvidvaskning af penge. Kan du ikke lige spørge din chef, om du må filtre dine mafiapenge igennem hans firma? :-D

• Johnson
  • Gæst
  • Gæst
10 år 3 måneder siden #10 af Johnson
Er vi ikke efterhånden nået dertil hvor vi bare må sige til Benzema, at han er for dum til at spille i klubben?

10 år 3 måneder siden #11 af Kasillas
Som udgangspunkt kan jeg snild tilslutte mig at man bør afvente og se sagen an før man dømmer den implicerede. Sådan TROR jeg de fleste har det som udgangspunkt. Jeg understreger ”som udgangspunkt”.

Dét der så vil være problematisk i Benzemas situation, er at han i forvejen har rodet sig med andre beskidte sager vedrørende prostitution og en afpresning sag med en sexoptagelse på en telefon, og derfor er sagen ikke spor overraskende.
Havde den involverede person været Kroos eller Zidane, havde jeg nok undret mig. Men at det netop er Benzema der er hovedpersonen bør mildt sagt ikke komme som den store overraskelse.

Tilsyneladende har den knægt haft en besynderlig opvækst og nogle mærkelige venner. Det hæmmer ham. Meget.

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂

10 år 3 måneder siden #12 af FranciscoISCO

Kasillas skrev: Tilsyneladende har den knægt haft en besynderlig opvækst og nogle mærkelige venner. Det hæmmer ham. Meget.

Karrieremæssigt lader han nu til at klare sig fint. Meget fint. Hans bagland har ikke forhindret ham i at nå til en af de absolut største klubber i verden, for hvem han spiller en vital rolle. Det har ikke forhindret ham i, at blive en af de absolut bedste angribere i verden. Så længe han spiller en vital rolle for holdet, på banen, forbliver en af de bedste på hans position, og holder sig fra at skyde dartpile efter klubkammerater eller involverer sig i mordsager, så vil mit fokus i sidste ende stadig forblive på spilleren, Benzema, og ikke personen. Spilleren kan jeg ikke undvære.

Altid Real Madrid.

Leveret af Kunena Forum