Liberation: Benzema impliceret i sag om hvidvaskning og narko-trafik

10 år 3 måneder siden #13 af Sahinovic

Johnson skrev: Er vi ikke efterhånden nået dertil hvor vi bare må sige til Benzema, at han er for dum til at spille i klubben?

Det nye, skyldig indtil det modsatte er bevist!

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid, MadridistaPorVida

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Johnson
  • Gæst
  • Gæst
10 år 3 måneder siden #14 af Johnson

Sahinovic skrev:

Johnson skrev: Er vi ikke efterhånden nået dertil hvor vi bare må sige til Benzema, at han er for dum til at spille i klubben?

Det nye, skyldig indtil det modsatte er bevist!

Kan man på en meningsfuld måde være i tvivl om at Benzema er en tumpe der tilfældigvis er god til at spille fodbold?

10 år 3 måneder siden #15 af Kasillas

FranciscoISCO skrev:

Kasillas skrev: Tilsyneladende har den knægt haft en besynderlig opvækst og nogle mærkelige venner. Det hæmmer ham. Meget.

Karrieremæssigt lader han nu til at klare sig fint. Meget fint. Hans bagland har ikke forhindret ham i at nå til en af de absolut største klubber i verden, for hvem han spiller en vital rolle. Det har ikke forhindret ham i, at blive en af de absolut bedste angribere i verden. Så længe han spiller en vital rolle for holdet, på banen, forbliver en af de bedste på hans position, og holder sig fra at skyde dartpile efter klubkammerater eller involverer sig i mordsager, så vil mit fokus i sidste ende stadig forblive på spilleren, Benzema, og ikke personen. Spilleren kan jeg ikke undvære.

Når jeg siger det ”hæmmer” ham så er konteksten og rammerne indlysende.

Uden det fodboldtalent havde Karim Benzema højest sandsynligt ikke nået langt og meget sandsynlig haft sit navn registreret i politiets database sporadisk hvis han ikke allerede er det.

Hvis vi sammenligner den nuværende Benzema med prostitution- og afpresningssagerne på den ene side og forestiller os en ”Perfekt Benzema” forud disse trælse sager på den anden side, er jeg ikke i tvivl om at du ville havde foretrukket den sidstnævnte af de to Benzema’er, da den førstenævnte er hæmmet i forhold til den sidstnævnte i at udnytte sit potentiale fuldt ud.
Jeg har været Madridista siden Zidanes debutsæson dengang med Champions League pokalen i Glasgow i 2002, og jeg mindes ikke at have haft en Real-spiller med de slags Justin Bieber lignende fadæser.

Om Benzema kan undværes eller ej, er op til Zidane, men jeg tror at du har en pointe i at Benzemas talent opvejer hans kriminelle handlinger på nuværende tidspunkt.

Jeg er ikke ligeglad om en person tilkoblet Real Madrid har en besynderlige opfattelse af at ”hjælpe” en ven med sexoptagelse eller går til unge prostituerede. – Hvad Barca-spillerne eller de transseksuelle foretager sig kan jeg være inderligt ligeglad med, men absolut ikke min klubs spillere.

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂

• Bindslev
  • Gæst
  • Gæst
10 år 2 måneder siden #16 af Bindslev
Han skal ud!!!

det er mig en GÅDE at nogle folk herinde i deres fulde alvor forsvarer ham???? hallo vi snakker om den største klub i verden og nu er det 2 gang han er involveret i noget helt vanvittigt, totalt uacceptabelt. Om han vidste det eller ej er ligegyldigt. HAN BURDE VIDE HVAD DER FOREGÅR og jeg garanterer at det gjorde han sikkert også!! det rager mig noget så langt om han så scorer 20 mål mere i indeværende sæson. Benzemas fodboldmæssige kvaliteter er slet ikke til diskussion, absolut verdensklasse. Når det er sagt kan Real simpelthen ikke være tjent med alt pis her mere....uf af vagten med ham i en fart!

Lad os nu få fat i Pierre Aubameyang og komme videre.

Tak for alt Benz men nu er det nok

• Bindslev
  • Gæst
  • Gæst
10 år 2 måneder siden #17 af Bindslev
kan simpelthen ikke siges bedre!! :D

han er bare for dum til Real Madrid....period

Pierre-Emerick Aubameyang are you up for the challenge of a lifetime??? i believe he is :)

HALA MADRID

10 år 2 måneder siden #18 af MatiasP
Damn jeg er glad for det er andre mennesker end forums brugere der skal bestemme en spillers fremtid. Indtil han er kendt skyldig, skal han ABSOLUT ingen steder! Det kan da ikke være så svært at forstå at man ikke fyrer folk før de har gjort noget forkert?

Hvis han i givet fald bliver kendt skyldig og skal i fængsel, jamen så kan han ikke bruges for Madrid og ryger ud helt automatisk da han skal i fængsel længere tid end hans kontrakt. Samtidig står der garanteret også i alle spilleres kontrakt at de må ophæves uden konsekvent hvis de skal i fængsel.
Så fordi der er nogle rygter og politiet snakker lidt med vores spillere skal de altså ikke straffes for, slap nu lige af, drik lidt vand og få pulsen ned i den friske luft.

10 år 2 måneder siden #19 af R7CR7GB11

Bindslev skrev: Han skal ud!!!

det er mig en GÅDE at nogle folk herinde i deres fulde alvor forsvarer ham???? hallo vi snakker om den største klub i verden og nu er det 2 gang han er involveret i noget helt vanvittigt, totalt uacceptabelt. Om han vidste det eller ej er ligegyldigt. HAN BURDE VIDE HVAD DER FOREGÅR og jeg garanterer at det gjorde han sikkert også!! det rager mig noget så langt om han så scorer 20 mål mere i indeværende sæson. Benzemas fodboldmæssige kvaliteter er slet ikke til diskussion, absolut verdensklasse. Når det er sagt kan Real simpelthen ikke være tjent med alt pis her mere....uf af vagten med ham i en fart!

Du er jo bindegal :-D
Blot fordi han er storaktionaer i et firma betyder det altsaa ikke at han skal vide, hvad der foregaar bag facaden.

Vil du saa ogsaa have Finn Nørbygaard ind og ruske tremmer med Stein Bagger???
Sidste redigering: 10 år 2 måneder siden ved R7CR7GB11.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Dios

10 år 2 måneder siden #20 af BBB

R7CR7GB11 skrev:

Bindslev skrev: Han skal ud!!!

Du er jo bindegal :-D
Blot fordi han er storaktionaer i et firma betyder det altsaa ikke at han skal vide, hvad der foregaar bag facaden.

Vil du saa ogsaa have Finn Nørbygaard ind og ruske tremmer med Stein Bagger???

Det var Stein Baggers virksomhed ikke Finn Nørbygaards. Det ene er en privat investor. Det andet er en hovedaktionær. Ikke storaktionær. Hovedaktionær. Benzema er den person, som ejer mest af virksomheden. Derfor bør (læs: skal) han også vide, hvad der sker. Det er jo ham, som han ansvaret, hvis der står 15 hærdebrede rockere inde på Benzema's café og dealer coke dag ud og dag ind.

Hvis han ikke selv kan varetage hans investeringer, så bør han nok få et investeringsselskab til det. Det kan efterhånden ikke være en tilfældighed, at alle de her dårlige historier rammer Benzema. Statistisk er det i hvert fald meget usandsynligt, at han er den eneste af BBC, som rammes af de her historier. Det er endnu mere usandsynligt at han er den eneste i klubben, som rammes af disse historier.

Benzema er en snotskovl, og jeg vil være overrasket, hvis der ikke kommer flere historier frem om ham og hans "forretninger". Indtil videre har han været leveringsdygtig på vanvittige historier. Man må dog give ham, at han ikke er blevet ramt af den samme slags historier mere end én gang. Det kræver et specielt talent at finde nye kreative måder hver eneste gang.

Jeg håber, at han vinder CL for os, og vi så kan finde en køber, men han kan ikke stå i høj kurs.
Sidste redigering: 10 år 2 måneder siden ved BBB.

• Bindslev
  • Gæst
  • Gæst
10 år 2 måneder siden #21 af Bindslev
hallo din tegning :D:D

haha du er da spejlblank!!! sæt dig ind i sager før du sætter dig bag din skærm spiller smart.

Vil du saa ogsaa have Finn Nørbygaard ind og ruske tremmer med Stein Bagger??? hahahaha ligesom Benzema så er du simpelhen for D(Å)M til Real Madrid.
Sidste redigering: 10 år 2 måneder siden ved Bindslev.

10 år 2 måneder siden #22 af Zyconith

Bindslev skrev: hallo din tegning :D:D

haha du er da spejlblank!!! sæt dig ind i sager før du sætter dig bag din skærm spiller smart.

Vil du saa ogsaa have Finn Nørbygaard ind og ruske tremmer med Stein Bagger??? hahahaha ligesom Benzema så er du simpelhen for D(Å)M til Real Madrid.

Logik for burhøns.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

10 år 2 måneder siden #23 af Siempre Madrid

Bindslev skrev: hallo din tegning :D:D

Vi skal lige have dig til at skrue helt ned for retorikken. Og det starter lige nu.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

10 år 2 måneder siden #24 af NDR
Benz er sku bare en lidt naiv og umoden hvalp som skal holdes lidt i ørene.... Den med tøsen der løg om sin alder!!! Det må bære hendes valg.... Så var der den med hastigheden, og det er så en typisk bummert for de hvalpe med penge!!! Den med Valbuena har han forklaret, og så kan man tro hvad man vil, og jeg hæfter mig så ved at Valbuena som var offeret mer eller mindre har tilgivet Benz hans tumpede måde og håndtere sagen på. Og så den der kom her til sidst!! Ja, måske bør man være bedre informeret end Benz er omkring hans investeringer, men som travl professionel fodboldspiller, og lidt lallet, umoden og naiv, der har han så tilsyneladende ikke en skid styr på sådan noget..... Derfor alt ialt min bedømmelse, så håber jeg Benzema vil afslutte sin karriere i Madrid.... Verdens bedste angriber!!!

Leveret af Kunena Forum