Stjernerne sænkede Sevilla

• Tore Hansen
  • Gæst
  • Gæst
10 år 4 måneder siden #25 af Tore Hansen
Besvaret af Tore Hansen på emne Stjernerne sænkede Sevilla
Det er fandme en sjov diskussion det her. Da du skrev vi havde fået gode resultater mod de store hold glemte du at vi tabte til Atletico Madrid på hjemme bane og uafgjordt mod Valencia er squ ikke godt nok. Realmadrid skal bare være med mod de store hold. Mod PSG vandt vi en heldig sejr på et random mål af Nacho. Mod Barca blev vi kørt over fire nul på hjemmebane. Vi har vundet store sejre mod de små hold men det skal vi bare gøre. Vi har bare ikke været gode nok i den her sæson.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 4 måneder siden #26 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Stjernerne sænkede Sevilla
Jeg kan slet ikke forstå, hvorfor det er nødvendigt - for ganske mange brugere faktisk - at hæfte sig ved de små bagateller, der nødvendigvis ikke fungerede til UG mod Sevilla. Hvorfor ikke hæfte sig ved følgende:

1. Midtbanetrioen fungerede bedre end nogensinde før.
2. Bale og Benzema er tilbage, og det er helt åbenlyst, hvor vigtige begge spillere er for Real Madrid.
3. Navas er ikke længere bare en god målmand. Han må og skal betragtes, som en af de fem bedste målmænd i verden pt. - en verdensklassemålmand kan vinde trofæer.
4. Jesé er ved at finde sig selv. Han spiller godt HVER gang han er på banen nu.
5. Danilo ligner ikke længere en gammel Fiat 500.

Jeg synes, at Real Madrid spillede en inspirerende kamp i søndags med mange perspektiver. Det betyder ikke, at Real Madrid nødvendigvis vinder på Camp Nou eller ikke får ørene i maskinen, men præstationen i søndags fik undertegnede til at tro på, at det er muligt at spille med om Champions League-trofæet denne sæson, også selvom Sevilla var ramt af skader. Det rokker ikke ved selve præstationen!

Det eneste der nager mig, er, at Isco og James virkelig virker udbrændte og ligeglade i den hvide trøje!
Sidste redigering: 10 år 4 måneder siden ved Daniel.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Zyconith, MatiasP, mohbar, R7CR7GB11, MadridistaPorVida

10 år 4 måneder siden #27 af MatiasP
Besvaret af MatiasP på emne Stjernerne sænkede Sevilla

Daniel skrev: Jeg kan slet ikke forstå, hvorfor det er nødvendigt - for ganske mange brugere faktisk - at hæfte sig ved de små bagateller, der nødvendigvis ikke fungerede til UG mod Sevilla. Hvorfor ikke hæfte sig ved følgende:

1. Midtbanetrioen fungerede bedre end nogensinde før.
2. Bale og Benzema er tilbage, og det er helt åbenlyst, hvor vigtige begge spillere er for Real Madrid.
3. Navas er ikke længere bare en god målmand. Han må og skal betragtes, som en af de fem bedste målmænd i verden pt. - en verdensklassemålmand kan vinde trofæer.
4. Jesé er ved at finde sig selv. Han spiller godt HVER gang han er på banen nu.
5. Danilo ligner ikke længere en gammel Fiat 500.

Jeg synes, at Real Madrid spillede en inspirerende kamp i søndags med mange perspektiver. Det betyder ikke, at Real Madrid nødvendigvis vinder på Camp Nou eller ikke får ørene i maskinen, men præstationen i søndags fik undertegnede til at tro på, at det er muligt at spille med om Champions League-trofæet denne sæson, også selvom Sevilla var ramt af skader. Det rokker ikke ved selve præstationen!

Det eneste der nager mig, er, at Isco og James virkelig virker udbrændte og ligeglade i den hvide trøje!

Det er dejligt der er andre end mig der kan sætte på på det, også det jeg skrev før vi træk chl modstander. Hvis vi fik en nem, fik Zidane længere tid til at sætte sit præg på holdet og måske på den måde kan vi overraske mod en god modstander om 1½ månedstid i en evt. semi finale. Jeg er helt på line med Daniel, at fordi vi ser forbedringer betyder det ikke at vi ikke kan vinde over alle hold. Det betyder at vi bevæge os i den rigtige retning, og at vores trænes tanker og ønsker om hvordan han vil spille fodbold begynder at skinne igennem.
Klopp i liverpool er et godt eksempel, fordi man med det samme kunne se hvad han ville ændre fra Rogers, men selvfølgelig bliver det ikke bedre fra den ene uge til den anden. Det samme skal vi som fans være bedre til, at være glade ved fremskridt og så være kritiske når det er den enkelte spiller der ikke ligner ikke der gider. Isco har fx virkelig lignet en der helt vildt gerne ville i starten af Zidane, hvorimod han ikke lignede en der gad da han kom på banen i søndags.

10 år 4 måneder siden #28 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Stjernerne sænkede Sevilla

BBB skrev:

asp3200 skrev: Vi skal være de bedste. Uafgjort mod Valencia, at madrid og andre hold. Eneste der tæller mod dem er sejr. Kan gå med til uafgjort og tab mod Barcelona men alle andre skal der tre point på kontoen. Det er derfor de spillere i Madrid får den løn de har. Fantom resultat... Nu stopper du;)

Vi skal være de bedste, men vi må godt tabe til Barcelona. Hvordan hænger det sammen?

Går ud fra du godt kan gennemskue den tanke.

• Morannon
  • Gæst
  • Gæst
10 år 4 måneder siden #29 af Morannon
Besvaret af Morannon på emne Stjernerne sænkede Sevilla

ElMadrid skrev:

Pelle skrev:

Morannon skrev:

asp3200 skrev:

Morannon skrev:

Sahinovic skrev: Dejligt og positivt at vi vandt, men det er let for øjet at se at kvaliteten simpelthen udebliver, den går mod et afdanket Sevilla hold, men det bliver ikke sjovt den 2. april mod FC Barcelona, hvor vi trods alt møder et hold med kvalitet.

Jeg håber selvfølgelig på at blive overrasket, men mine forventninger er ikke skyhøje til holdet.

Nu må du simpelthen holde. Vi kommer ind som undertippede og kører dem over 4-0, selvom vi får et mål fejlagtigt annulleret og brænder straffe.

Det var et yderst reservespækket Sevilla mandskab. Meget billig baggrund.

Vi spiller stadig den bedste kamp indtil videre i sæsonen, og sandsynligvis den bedste vi kommer til at spille. Lad os nu fejre det. Lad os nu fejre, at vi trods en dårlig sæson, har været gode mod de bedste hold (bortset fra Barcelona): Vi fik uafgjort mod Atletico (fantom resultat), fire point mod PSG (hvem skulle have troet det?), vi får det ene point på udebane mod Valencia (også et drømmeresultat) og FIRE - NUL mod SEVILLA! Så det dér med, at vi ikke kan mod de store hold, kan de vist godt droppe.

Du er med på, at du er fan af Real Madrid og ikke Køge?

Da jeg læste hans første indlæg i dag vidste jeg godt at du vil svare ham..he he. Er det ikke ham den samme, der for nyligt blev smidt ud? Jeg håber virkelig for hans vedkommende at han laver sjov...ellers ser det ikke for godt ud :-)

Når det går dårligt, må man skrue forventningerne så langt ned, at man alligevel bliver positivt overrasket. På den måde oplever man aldrig en dårlig sæson. I skulle tage at prøve det.
Sidste redigering: 10 år 4 måneder siden ved Morannon.

10 år 4 måneder siden #30 af BBB
Besvaret af BBB på emne Stjernerne sænkede Sevilla

asp3200 skrev:

BBB skrev:

asp3200 skrev: Vi skal være de bedste. Uafgjort mod Valencia, at madrid og andre hold. Eneste der tæller mod dem er sejr. Kan gå med til uafgjort og tab mod Barcelona men alle andre skal der tre point på kontoen. Det er derfor de spillere i Madrid får den løn de har. Fantom resultat... Nu stopper du;)

Vi skal være de bedste, men vi må godt tabe til Barcelona. Hvordan hænger det sammen?

Går ud fra du godt kan gennemskue den tanke.

Best of the rest? :-)

Leveret af Kunena Forum