Optakt Wolfsburg – Real Madrid:
- Raúl 7
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Sikke en rædselsfuld kamp. James og Isco er fuldstændig opgivende når de kommer ind. Ingen interesse... så irreterende at se på!
Jese prøver og prøver og han kan ikke... så frustrerende at se på!! '
Jeg ved ikke mere med det her hold.. det er som dag og nat. Den ene dag spiller vi godt og den anden dag så kaster vi det væk når det gælder. Jeg kan ikke se os komme tilbage efter det her. Hvor er det også syndt for Zidane at have sådan nogle spiller at spille med.. så hamrende syndt!
Ja jeg er en pivskid lige nu, men mit hjerte brænder for klubben og logoet og den stopper ikke med at brænde indtil det her hold finder den energi og lyst de havde for år tilbage.. Jeg håber vi ryger ud!
Katastrofe! Intet mindre ...
PS: Arbeloa havde været bedre end Danilo både offensivt og defensivt.
Raúl 7 skrev: Jeg så ikke Benzemas skade. Så den slem ud?
Desværre ja.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
WE'RE BACK, B***** !
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Jeg har ikke set RM spille dårligere i min tid som fan...
4 døgn er der gået siden vi vandt en mega-sejr over Barca med vilje, mod, mere vilje og faktisk godt spil...
Det her er en engangsforestilling... jeg nægter at tro andet.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Man får lige lov at sniffe til roserne inden lussingen kommer.
Ramos skal væk nu, han er ikke i top 10 af defenders, hvis han overhovedet er i top 20.
Må nok også bare sige at jeg er voldsomt imponeret af Wolfsburg, hold da op en fighter indsats, det kunne vores spillere lære meget af.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
ChrillRM14 skrev: Skrev et indlæg for nogle dage siden om forskellen på en pessimist og en realist... I dag smelter de to grader af perspektiv sammen...
Jeg har ikke set RM spille dårlige i min tid som fan...
4 døgn er der gået siden vi vandt en mega-sejr over Barca med vilje, mod, mere vilje og faktisk godt spil...
Det her er en engangsforestilling... jeg nægter at tro andet.
Forskellen mellem Real og Barca er netop, at Barcelona viser respekt overfor deres modstander. Det gør Real ikke. Og så er den anden forskel at Real Madrid bliver alt for hurtig selvtilfredse og selvfede. Man har lige vundet over Barcelona, så tror man man er verdens bedste etc. etc. og så kan sådan et hold som Wolsburg ikke stille op. Havde man derimod tabt mod Barcelona, så havde man vundet idag. Så havde man ikke været ligeså selvfed,
Ikke siden nederlaget til ob i 1995 har er real madrid hold Været så dårligt
øvøvøv